ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

این دختر خانم کیه؟!

1390/11/25 9:10
883 بازدید
اشتراک گذاری

مگه این پسملی می گذاره ما یه گلسری ، گیره ای ، چیزی به این سرمون بزنیم ! در یک چشم به هم زدن از روی سر این یک عدد مامان به روی سر خود جنابش منتقل خواهد شد و ما باید فکر دیگری برای خود کنیم.خیال باطل

چقدر هم بهش میاد.

یه روز از صبح تا بعد از ظهر گیر ه های منو زده بود و البته اشاره کرد که من براش بزنم، و می رفت جلوی آینه و خودش رو تماشا می کرد و خوش خوشانش هم می شد.www.smilehaa.org بابایی که از سر کار اومد و این کولوچه دختر شده رو دید هم خنده ش گرفته بود و هم غیرتی که ای پسر قراره مردی باشی در خانه و از این مامان جان مراقبت کنی! حالا دختر شدی واسه ما؟؟

تازگی ها هم کرم رو برمی داره و با زور میگه که باید براش باز کنم و میزنه به موهاش و صورتش و البته صورت من.

دوتا از     رو که انگشت کرده و خراب کرده.عصبانی

یه روز هم دستبند منو یه روز تمام دستش کرد و ذوق کرد.

این هم ارمیای واژگون شده ، ابله خواستم غذاشو بدم ، از دستم فرار کرد و رفت پشت مبل و بعدش هم در حین فرار واژگون شد ونمی تونست بلند شه. من هم به جای کمک سریع اول یه عکس ازش گرفتم. نیشخند ( البته بگم که موقعیتش خطرناک نبود)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان مهرناز
24 بهمن 90 14:07
آخي عزيزم چقدر ناز شده با اين گيره ها ولي خداييش دختر بودن خيلي بهش مياد


آره والا. روسری سرش میکنم انقدر ماه میشه.
دخترک
24 بهمن 90 22:54
چه دخمل نازی
اگه دختر بود از نه سالگی در خونتون غوغا بودا


ای وای. راست میگی؟
مامان آیلا
25 بهمن 90 9:31
ای جانم از بس که خوشگلی گیره سر مامانی هم بهت میاد ناناسی خاله بخورمت


مرسی خاله جونم.
محمد
25 بهمن 90 13:36
شاد باشید وسلامت


سلام عمو. ممنون از شما.
بابای مهرسا
25 بهمن 90 13:58
سلام
خیلی ناز شده
درست مثل فرشته ها
خدا حفظش کنه


سلام عمو جون.مرسی .
بهار(مامانی شهراد)
25 بهمن 90 16:25
سلام عزیز دلم ماشاالله شما چقدر ماهی پیش ما هم بیا پسرم خیلی دوست داره با شما دوست بشهگلم


سلام. ممنون عزیزم. خوب دوست میشن. لینکتون کردم.
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 17:24
چقدر ناز شدی ارمیا جونم
اون لپاتو بخورم کلوچه


وای خاله منو نخور.
❤ عمه ی امیرحسین ❤
26 بهمن 90 11:57
ای جوووووووووووووووووونم چه ناز شده


مرسی خاله. کم پیدایی؟
مامان آرتین
26 بهمن 90 13:21
وای چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک کنم با اجازه لینکتون کردم


واقعا باور کردی که دختره. نه بابا پسریه واسه خودش.
مامان الینا
26 بهمن 90 14:10
وای عزیزم چه نازی
مامانی اسپند دود بده برا این گل پسر


سلام عزیزم. ممنون. دختر شما هم خیلی گله.
مامان پرهام
27 بهمن 90 10:07
دخمل مامانی شدی پسر شیطون!


آره خاله.
مناء
27 بهمن 90 13:02
سلام
.
.
وبت خیلی خیلی خیلی قشنگه
.
.
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ
افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
اگه موافقی حتما خبرم کن

خیلیــــــــــــــــــــــــــــ نازهــــــــــــــــــ


سلام عزیزم. با افتخار لینکتون کردم.
سمیرا مامان آنیتا
27 بهمن 90 22:09
وای دختر هم میشد چه جیگری میشد
ببوس گل پسر شیرینتو


مرسی خاله جون. حتما.
مامان رومینا
28 بهمن 90 17:50
واییییییییییییییییی خدا از دست این شیطون پسرمون.ولی بهش میاداااااااااااااااا


راستی خاله؟ دخمل شده دیگه.
مامانی وروجک
28 بهمن 90 22:22
سلام چه پسر ناز ووروجکی دارین خدا براتون نگه داره وشادیش رو همیشه ببینید


سلام.ممنون. خدا پسر گل شما رو هم نگه داره.
مامان الینا
29 بهمن 90 12:22
منم شمارو باکلی ذوق لینک کردم


ممنون عزیزم.
مامان آرتین
29 بهمن 90 12:40
سلام واقعا ممنونم که اومدین پیش ما. واسه مزاح گفتم آخه گل سر خیلی بهش میادوالا توضیحات اول وبلاگتون واضحا پسمل بودنش رو تایید میکنه
توتم
1 اسفند 90 11:55
اصلا کی گفته گل سر فقط واسه دختراست وقتی به این پسر ناز انقده میاد؟! بوس بوس


ای وای اگه ارمیا بفهمه چی گفتی کلی خوشحال میشه.
مامانی
1 اسفند 90 12:50
عجب پسرهم پسرای قدیم
موفق باشی ارمیا جون
یه سوال ارمیا راه میره؟امیرعلی راه نمیره یه کم مکث میکنه بعد می افته


سلام.همین رو بگو. آره راه میره. اشکال نداره هر بچه ای یه جوره خوب. نگران نشو.اون دوقلوهای فامیل ما قبل از یک سالگی راه رفتن و من هم نگران شدم که چرا ارمیا نمیره.
چاپ دوم!!!
1 اسفند 90 13:55
این پست رو خوندم ولی الان هر چی نیگا میکنم کامنت من نیست باور کنید حدود 10 خط کامنت گذاشته بودم ولی نمیدونم چرا الان کامنت من نیست
منتها عکسها واسم باز نشده بود که الان عکسها رو هم دیدیم خدایش اینا رو نکنید سرشون من خرافاتی نیستم ولی میترسم چشم کنن بچه رو


سلام. خوبین. نمیدونم چرا پیامتون نبوده. عیبی نداره.
چشم.
همش براش اسفند دود می کنم.