ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ارمیا خونه دار شده

1390/11/23 12:00
1,033 بازدید
اشتراک گذاری


 

 

بله ارمیا خونه دار شده. یه خونه جنگلی. انقدر هم خوشش اومده که بیشتر وقتش رو اونجا می گذرونه. من و بابایی دیدیم که این کولوچه عسلی دوست داره همش بره زیر پتو و دالی موشه بازی کنه، به فکر خرید یه چادر یا همون خونه افتادیم.

گاهی هم من و بابایی میریم خونش مهمونی و ارمیا انقدر ذوق زده میشه که نمی دونه چه کار کنه. بعضی وقتها بابایی اون رو می گذاره روبروی تلویزیون و با ارمیا میرن یه بالش هم می گذارن و از اونجا تلویزیون تماشا می کنن.

خونه ش دقیقا همین تصویر بالاست. تا میره توی اون همش با انگشتش حیوونهای اونو نشون می ده و ما باید بگیم که اونها چی هستن.

همسری می گفت از بس خونمون سرده کاش یه دونه هم بزرگترشو برای خودمون بخریم و بگذاریم وسط و بریم توش بشینیم آخه هوای داخل این چادر خیلی خوب و یکنواخته و خونه ما با وجود دو تا بخاری سرده.

یه روز هم ارمیا که خوابش برد گذاشتمش توی خونه ش تا گرم باشه و خوب بخوابه ، بیدار که شد و دید اونجا خوابیده ذوق زده شد پیشی من. شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی این شلوار خال خالیه رو یادتونه؟

داره دالی می کنه

همش میرم از اون بالا که مثلا پنجره ست باهاش دالی می کنم

خوابیده بود داشت کارتون تماشا می کرد و سعی می کرد مثل آدم بزرگها کانال تلویزیون رو عوض کنه

3 ساعت تمام توی خونه ش لالا کرد

ایشالله یه خونه واقعی 1000 متری بخری گلم.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آینده
23 بهمن 90 9:49
چه خونه خوشلی داری خرگوش کوچولو !
مبارکت باشه


سلام.مرسی خاله.
دخترک
23 بهمن 90 13:05
سلاااااااااااام
چه خونه خوشگلییییییی
مبارکههههههه
اون شلوارش هونه که چون گرم بوده خریدینش دیگه


سلام. ممنون. آره چه خوب یادته.
عاشق عزیزم
24 بهمن 90 0:03
salam khobid?web khili khobi darid az nini ton khili khosham omad khili naze in tor ke malome khili shologhe khoda hefzesh kone khosh be halesh ke mamane be khobi shoma ro dare manam ye web vase moalemam ke dosesh daram doros kardam ye sari bezanid


سلام. ممنون که سر زدی.حتما میام وبت.موفق باشی.
مامان آرینا موفرفری
24 بهمن 90 2:27
عزیزم خونه نو مبارک.هیچ جا خونه خودم آدم نمی شه مگه نه ارمیا جون.


بله خاله جون. انقدر کیف داره.
مامان پرهام
24 بهمن 90 10:34
سلام خونه قشنگی داری خاله!مبارکه به سلامتی ایشاللا خونه ی 2000متری با درخت و استخر و ....می خری


سلام خاله جونم. مرسی.بوس بوس.
سمیه مامان ارمیا
24 بهمن 90 11:35
سلام عزیز دلم
چه خونه ی نازی داری مثل خودت عسل خاله
اره دیگه ما هم شور گذاشتیم و نتیجه این شد که پسملی رو ارمیا صدا کنیم


سلام خاله جونم. ممنون. چه خوب پس هم اسم من شد خاله.
مامان رومینا
24 بهمن 90 12:50
به به خونه جدید مبارک ارمیا کولوچه.ما شیرینی میخوایم


چشم خاله ولی خودم شیرینم دیگه، شیرینی واسه چی؟
مامان اميرحسين
24 بهمن 90 13:13
خونه جديد مبارك ارميا جونم .چه ناز تو خونه خودش خوابيده


مرسی خاله جون.
مامان مهرناز
24 بهمن 90 14:11
واي خاله جون خونت مبارك ايشالله يه خونه واقعي و به قول ماماني 1000 متري بخري گلم


ممنون خاله جون.
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 17:22
خونۀ جدید مبارک گلم
به قول مامانت ایشاا.... یه خونه 2000 متری واقعی بخری


مرسی خاله جون. ایشالله.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
27 بهمن 90 9:56
خوشگل من با اون موگيرات .چقدر خونه خوشجلي داري عزيزم. ملودي هم از اين خونه ها داره . اما هنوز توش نذاشتمش . امروز امتحان ميكنم .بوس ناز من .


سلام خاله جونم. دخمل بودن بهم میاد؟ مرسی خاله.
مامانی وروجک
28 بهمن 90 22:24
چه خونه ی جالبی داری ارمیا خان مبارکت باشه با اجازه لینکتون میکنم


ممنون که به ما سر زدین. من هم با افتخار شما رو لینک کردم.
بهار(مامانی شهراد)
30 بهمن 90 11:42
به به خونه نو مبارکانشاالله از اون راستکی ها واسه خودت بخری %
مامان یکتا
14 اسفند 90 8:16
تق تق تق در باز نمی کنی موش موشی خاله من پشت درم چه نازه این کلوچه از قول من یک دنیا بوس


سلام عزیزم. ممنون. چرا باز می کنیم.
مامان بهار
21 اسفند 90 21:05
خیلی جیملی عسیسم
اگه دوست داشتی به وبلاگ پسر منم سر بزن



ممنون. حتما.