ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

مامانم زود خوب شو ديگه

1390/9/21 11:44
4,376 بازدید
اشتراک گذاری

الان يك هفته بيشتره كه ارميا سرما خورده، از ديروز حالش بدتر شد و تازه سرفه ،‌چرك گلو و ...

الهي مامان برات بميره. مجبور شدم براي بار دوم ببرمش دكتر و اي واااااااااااااااااااي. آمپپپپپپپپپپپپول.

دكتر گفت گوشش قرمز شده و اگه آمپول نزنه خداي نكرده پرده گوشش آسيب مي بينه. نمي دونين چقدر بغض كردم و دلم مي خواست گريه گنم. خيلي خودمو كنتل كردم. خلاصه با ترفند تول بغلم خوابوندمش و بابايي هم پاهاشو نگه داشت تا آمپولش بزنن. دلم ريش شد. همش مي ترسيدم پاشو خشك كنه و خداي نكرده سوزن بشكنه. چه فكرهايي اين مادرها از سر نگراني مي كنن. آخه من خودم توي بچه گيام لوزه داشتم و همش پنيسيلين و ... يك بار هم مامانم مي گفت انقدر از ترس پاتو خشك كردي كه سوزن شكست و موند توي پات و سريع دكتر اومد و درآوردش. هنوز هم وقتي يادم مياد كه اين اتفاق افتاده جاي آمپولم درد مي گيره. البته الان اصلا از آمپول نمي ترسم و وقتي مريض مي شم خودم به دكتر مي گم آمپول بنويسين تا زودتر خوب بشم..

خلاصه عسلكم چنان گريه اي www.smilehaa.orgسر داد كه بيا و ببين. دكتر 2 تا آمپول رو يكي كرد كه يك بار تزريق انجام شه. اين از ديروز . چي بگم ؟ اينو بگم كه از وقتي كه ارميا سرما خورده طفلي نه خودش يه شب خواب راحت داشته نه من و بابايي و البته بيشتر من. خيلي خسته ام. صبح هم كه بايد بيام سر كار. حس مي كنم عصبي شدم و زود همه چي بهم برمي خوره. از جمله ديروز از دست خانواده همسري ناراحت شدم و دلم مي خواست يه نفر رو بندازم توي چرخ گوشت و لهش كنم ولي الان كه فكر مي كنم انقدرها هم جاي ناراحتي و  حرص خوردن نداشته. بگذريم.

چند تا عكس از توي فايل ارميا از شيطنت هاش پيدا كردم كه ديدم جالبه و توي اين پست مي گذارمشون.

كولوچه مامان از اينكه زورش زياد شده ومي تونه پشتي ها رو بندازه خوشحاله.

لابد داره فكر مي كنه كه ديگه چه شيطوني كنه.

زبون درازي به مامان ؟ اي پروي من.

راستي اين هم كفشهاي جديدشه براي اينكه پاهاي كوچولوش يخ نكنه.

اين هم عكس بچگي خودمه ( اون مو فرفريه يا به قول داداشام اسكاچ منم . به مامانم مي گن با موهاي اين آبجيه ظرفها رو مي شستي ؟)

اون ني نيه ديگه هم خواهرم ليلاست. ( مامان سارا و علي كه قبلا هم عكس هاشونو گذاشته بودم. )

از سمت راست : عمو بزرگه - آقا جونم كه ليلا توي بغلشه- مامان گلم و عمه عزيزم كه طفلي توي 20 سالگي سرطان گرفت و 2 سال بعد هم رفت پيش خدا.

اين عكس هم جريان داره پسركم. تا خاله سهيلات يعني مامان پرهامي فهميد آقا جون مي خواد عمه رو ببره عكاسي براي گرفتن عكس پرسنلي به من و خاله ليلا هم خبر داد و ما هم بدو بدو رفتيم داخل عكاسي ،‌آخه دو تا در اون طرف تر خونمون بود،‌آقا جون هم دلش نيومد و يه عكس دسته جمعي گرفتيم . كاش به ماماني هم خبر داده بوديما.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ارشیدا
21 آذر 90 11:54
به به.چه ارمیای ناز و بازیگوشی ،چه وبلاگ قشنگی.مامانی مواظب پسمل کوچولو باش تا زود خوب بشه.دوست داشتی به وبلاگ ما هم سر بزن اخه میدونی عکس بچگیت شبیه عکس بچگیهای خودمه منم موهام فر و بور بود یاد خودم افتادم


سلام عزيزم. لطف داري. هر كاري كردم وبت باز نشد.نمي دونم شايد آدرسشو نگذاشتي. آدرسش رو برام بگذار.
سمانه مامان پارسا جون
21 آذر 90 13:23
سلام خانومی آخی خیلی ناراحت شدم ارمیا جون مریض شده واقعا درکت میکنم ایشاا... زودتر خوب میشه گل پسرمون خیلی مراقب خودتون باشید اگه خدا ی نکرده خودت هم مریض بشی دیگه بدتر میشه. عکسهای قدیمیتون هم خیلی باحال بود. ارمیا جونو ببوس
مامان زینب
21 آذر 90 19:54
ایشالا زود خوب میشه نگران نباش موفر فریه قشنگ نگرانش نباش خوب میشه سر زبونشم ببوس
مامان علی
21 آذر 90 21:51
ان شالله که هرچه زودتر خوب بشی خاله. حیفه پس کی بجات شیطونی کنه.. راستی مامانی نگاه کردن به عکسای قدیمی خیلی حال میده منم بچگیام مو فرفری بودم.
مامان مهرناز
22 آذر 90 10:11
آخي ارميا جون خاله مريض شدي ايشالله زود خوب ميشي و دوباره شيطوني ميكني و ماماني عكس شيطونياتو ميذاره تو وبلاگت تا ما ببينيم و ذوق كنيم. مامان اريا عكساي قديمي خيلي قشنگن. براي عمه عزيزت خيلي ناراحت شدم خدا رحمتش كنه. درضمن اقا جونتم تو عكس شناختم چون عكس زمان الانش قبلا ديده بودم راستي ارميا هم اصلا شبيه كوچولييهاي خودت نيست مامان ارميا دوست دارم اسم كوچيكتو بدونم اگه اشكالي نداره برام توي يه نظر خصوصي ارسال كن
مامان رومینا
22 آذر 90 11:06
ارمیا شوماخر می شود!!!چه عزیزی تو پسملیایشالا زود خوب شی رومینا و مامانش دعا میکنن که دوست جوونی رومینا زود خوب شه
مامان رومینا
22 آذر 90 11:07
ارمیا مامانه خوشگلی داشتیا مثل مامانه من موهاش فر بوده ولی هنوز معلوم نیست موهای من فره یا نه(رومینا)
مامانی
22 آذر 90 12:24
ایشالا زودی خوب میشه امیرعلی منم سرما خورده من تو جشنواره شرکت کردم رای دادن به من یادت نره
مامان آناهل
22 آذر 90 13:34
واااای معلومه کوچولو بودی حسابی شیطون بودی ها . از این عکس آخری میگم. ارمیا عزیزم زود خوب شو مامانی بیش از تو سختی میکشه .
مامان یکتا
22 آذر 90 14:31
سلام عزیزم دوست دارم این پسر گل را درسته قورتش بدم برایش اسفند دود کن
فرنوش
22 آذر 90 21:47
عزیزم انشالله که ارمیا جونم زودتر خوب میشه الهی بمیرم براش که اوفففففففف شد ولی چه میشه کرد بالاخره سرما خوردگی هم جزی از زندگیه !!!!!!!!!! وای مامان جون چقدر بچگیات ناز بودی من هم موهام فرفری بود تا 2 سالگی ههههه خدا عمه مهربونتونو رحمت کنه
مامان هامان
23 آذر 90 11:41
خیلی دلم گرفت که ارمیا جون مریض شده امیدوارم زودتر خوب بشه مامانی عکسای زیبایی گذاشتی حس خوبی به من داد ممنون
مامان یاسمین زهرا
23 آذر 90 11:57
خدایا این پسر مارو زودی خوبش کن
dianatheme
23 آذر 90 18:48
دوست عزیز سلام. لیست قیمت تم های تولد نوع شرح تعداد قیمت(تومان) لیبل شکلات با تم تولد 20 2500 لیبل چای تی بگ با تم تولد 20 2500 لیوان با تزیین تم تولد 20 4000 ليبل چيپس، پفک با تم تولد 20 2500 بشقاب با تزیین تم تولد 20 5000 بشقاب پیش دستی با تزیین تم تولد 20 4200 بشقاب غذا بدون لیبل- از جنس مرغوب برای غذا 20 4500 بشقاب با تزیین تم تولد-با روکش قابل شستشو 20 6000 ست قاشق-چنگال-کارد با تزئین و بسته بندی تم تولد 20 5000 ریسه نام کودک با تم تولد 1 هر حرف 600 ریسه هپی برزدی با تم تولد 1 7500 پرچم ( ریسه مثلثی ) 12 تایی –تم تولد 1 7500 ریسه هپی فرست توث با تم تولد 1 8500 کلاه تولد با تزئین تم تولد 1 2500 نی با تزیین تم تولد بسته 20 عددی 20 3000 کارت تشکر- دعوت سایز 10×15 1 600 کارت تشکر- دعوت سایز 10×15 با پاکت 1 980 پرچم برای تزیین غذا با تزیین تم تولد بسته 20 عددی 20 3000 برچسب روی نوشابه برای نوشابه های 300 میلی 20 4000 برچسب روی نوشابه برای نوشابه خانواده 1 300 تاج تولد مقوایی با تم تولد 1 2000 برگه يادگاري برای نوشتن یادگاری توسط مهمانها 1 1500 سر ورودي ( خوش آمديد ) با تزیین تم تولد - سایز کاغذ A4 1 1500 كارت ميز ( نوش جان ) با تزیین تم تولد 1 1500 جعبه دستمال کاغذی با تزیین تم تولد 1 2000 فلش به سمت تولد با تزیین تم تولد - سایز کاغذ A4 1 1500 استیکر با تزیین تم تولد - سایز کاغذ A4 1 1500 رد پا سایز کاغذ A4 1 1200 ست چاقو کیک با تزئین تم 1 4000 عدد تولد مثلا عدد 2 با تزئین تم- سایز کاغذ A4 1 1500 تلفن تماس:دیانا 09394843159 www.dianatheme.mihanblog.com هزینه ارسال بعهده مشتری است هزینه ارسال سفارشات بالاتر از 150 هزار تومان رایگان است.
لطفا"فیلتر نفرمایید!!!
23 آذر 90 20:14
سلام. ایشالا ارمیا هر چه زودتر خوب بشه. خدا بیامورزه عمه شما رو. منم مامانم رو سر یه حادثه از دست دادم وااااااااااااااااااااای چه کفشای نازی قربونش برم که انقد نازه این گل پسر عکسشو گذاشتم وبلاگم که همیشه ببینش دلم واسش تنگ نشه آخه خدایش خیلی تو دل برو این گل پسر. رااااااااسی یه سوال!!! چرا این کوچولو ها علاقه شدیدی به این دارن که پشتیهای خونه رو بندازن؟؟ منم یه برادر زاده دارم هر وقت میرم خونشون همه پشتیاشون رو افیقی میبینم فکر کنم اون چند ماهی از ارمیا بزرگتر باشه اینم عکسش توی این لینک گذاشتم... http://sami2799.persiangig.com/image/hosein.jpg
مامان علي
23 آذر 90 23:56
ايشاءا... زود زود خوب بشي خاله و به بازيگوشيهات ادامه بدي. چه عكساي قشنگي گذاشته بودي . راستي ماماني واسه تولد ارميا جون چه كار ميكني ؟ من كه جشن تولد علي حسابي فكرمو مشغول كرده.
مامان زهرا نازنازی
24 آذر 90 14:09
ماشاالله 1000 ماشاالله به این گل پسریه خوردنی عکس های قدیمی هم عالی بود روح عمه ی عزیزتون شاد
مامان عر شیا
24 آذر 90 15:09
ارمیا دوستت دارم بوووووووووس
سوگند
24 آذر 90 22:56
سلام من از وب سامی اوومدم اینجا وبتون خیلی جالبه چقد آرمیاااااااااا نازهههههه از طرف من یه بوس آبدار بکنیدش ایشالا زود تر خوب میشه
مامانی سید کوچولو
25 آذر 90 23:28
چه کار بامزه ای کردی عکس کوچیکی های خودتو گذاشتی الان که دارم مینویسم حتما ارمیا جون خوب شده ایشالله
مامان حارث
25 آذر 90 23:37
عزیزدلم انشاالله هرچه زود زود خوب بشه
مامان پرهام
25 آذر 90 23:49
سلام مي بينم كه جميعا تو اينترنتيم اون پسر خوشگلت رو ببوس. راستي پرهام از ديروز تا حالا وقتي ازش مي پرسم اسمت چيه. ميگه: امميا!


الهي قربونش برم. مامان گفت. داششه ديگه.جيگر طلاي خاله.
مامان پرهام
25 آذر 90 23:51
دوباره من: توي عكس پارك چقدر ليلا شبيه پرهامه! حالتش چشمهاش نشستنش. خدا كنه پرهام مثل ليلا بشه


واقعا؟دقت نكردم. ايشالله.
مامان عرشیا
26 آذر 90 10:18
سلام مرسی از اینکه از وبلاگ نازبالام دیدن کردین من همسرم آذری است درضمن ارمیا جون را به لیست دوستای عرشیا اضافه کردم تا مطالبتون را دنبال کنم انشالله ارمیا جون هرچه زودتر خوب بشه
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 10:22
سلام خوبي ارميا خوب شده؟عكساي قديمي رو من چقدر دوس دارم ببينم خيلي خوب بودن خدا عمه جونتون رو بيامرزه
بهار
26 آذر 90 12:24
سلام ماشاالله بچتون خيلي نازه خدا براتون نگهش داره اميدورارم سربلندوسلامت باشه من خيلي بچها رو دوس دارم!!!! چه مامان جالبي هستين ارميا وقتتي بزرگ شه وپست هاتونو بخونه چقدر خوش حال ميشه ....... خيلي وبتون نازه همش خاطرست واسه ارميا