ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

سقا كوچولوي مامان و 11 ماهگي

1390/9/19 12:13
1,918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرك ماهم. ببخش مامان انقدر دير آپ كردم و دير تولد 11 ماهگيت رو تبريك مي گم. شما 14 آذر 11 ماهت تموم شد و الان 11 ماه و 5 روزه هستي. اين چند روز درگير حليم ماماني و سرما خوردگي شما گلكم بودم. بدجور سرما خوردي و شبها يه خواب راحت نداري. مامانم خوب شو. امروز صبح هم كه مي خواستم بيام سر كار بيدار شدي و شيرت رو خوردي و داشت خوابت مي برد كه سپردمت به بابايي ولي فهميدي و گريه سر دادي و دلم نيومد و دوباره بغلت كردم ولي ديگه خواب از سرت پريده بود. بابايي بردت آشپزخونه تا رفتن منو نبيني. قربون شكل ماهت برم چشم روي هم بگذاري بزرگ ميشي. ايشالله هميشه شاد و سلامت باشي.

چند تا عكس از سقا شدنت توي اين ايام سوگواري امام حسين رو هم برات مي گذارم تا وقتي بزرگ شدي سقا شدن خودت رو ببيني كه چه ماه شده بودي.

اين عكس ها مربوط به شب تاسوعاست.

همش خودت رو مي کشي اين طرف و اون طرف و جهتي رو كه دوست داري ببريمت رو نشون ميدي. گاهي خودت رو ميكشوندي طرف دسته اي كه داشت رد ميشد و مي خواستي بري قاطي جمعيت.

اينجا بابايي مي خواست ببيي   رو كه عزيز نذر داشت رو ببره بده جلوي دسته سر ببرن. بيچاره ببيي. (‌روز تاسوعا )

بابايي در حال هم زدن حليم نذري ماماني. مي خواستم از شما پسر نازم هم سر ديگ عكس بگيرم كه وقت نشد. ( شب عاشورا )

اين عكسها مربوط به روز عاشوراست.

همه چيز برات عجيب بود و با تعجب نگاه مي كردي.

اينجا مي خواستن خيمه ها رو به ياد روز عاشوراي كربلا به آتش بكشند.

یه چیز رو یادم رفت بگم. من سر دیگ حلیم مامانی برای همه دوستهای وبلاگیم دعا کردم. مخصوصا برای فرنوش جون. عزیز دلم غصه نخور امام حسین هواتو داره. مطمئن باش سال بعد نی نی قشنگی بهت می ده. به حق حضرت علی اصغرش. آمین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آیلا
19 آذر 90 9:35
ای جون چه ناز شدی زبونشو
سمانه مامان پارسا جون
19 آذر 90 10:16
قربون این گل پسر ناز برم من قبول باشه گل قشنگم
سمانه مامان پارسا جون
19 آذر 90 10:17
11 ماهگیت هم مبارک گلم خصوصی عزیزم
مامان رومینا
19 آذر 90 16:36
الهیییییی.... چه عزیز شدی عزاداریت قبول باشه
بابای مهرسا
19 آذر 90 17:14
عزاداری تون قبول باشه خیلی ناز شدی سر بلند باشید
خاله هدي ياسمين زهرا
20 آذر 90 9:11
قبول باشه كوشول خان بامزه و خوشگل دعا برامون كردي درضمن يازده ماهگيت مبارك باشه. پس براي اينه كه اينقدر دوست دارم آخه مثل خودم متولد ديماهي اينم براي همه دي ماهي ها
مامان امیرحسین
20 آذر 90 10:29
ای جانم ارمیا..الهی چه پسری شده گلم ... خداحفظش کنه ... انشاءاله که امام حسین نگهدارش باشه...
مامان آینده
20 آذر 90 11:18
الهی جیگرتو ، چقدر لباس سقایی بهش میاد ، اسفند یادت نره
مامان زینب
20 آذر 90 12:59
خیلی عکساش قشنگ بود همش لذت بردم و ایشالا ائمه حافظ و نگهدار بچه هامون باشن
مامان آرینا
21 آذر 90 15:06
سلام عزیزم.عزاداریت قبول باشه .
فرنوش
22 آذر 90 21:45
سلام عزیزم دلم خوبی؟الهی فدات بشم که اینقدر محبت داری و یاد من بودی قربونت بشم انشالله ارمیا عزیزم 120 ساله بشه انشالله امام حسین نگه دارش باشه می بوسمت گل نازم
مامان علي
23 آذر 90 23:58
ما رو هم دعا كن خاله. ايشاءا... امام حسين (ع) حافظ شما و پدر و مادر مهربونت باشه.