ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

صندلي كودك

1390/8/1 9:03
720 بازدید
اشتراک گذاری

از جايي كه اين كلوچه عسلي مامان علاقه وافري به رانندگي پيدا كرده بود و مدام مي خواست توي اين امر مهم به بابايي كمك كنه، كه وااااااااااااااااااااااااي خطرناكه پسملي من ، تصميم گرفتيم صندلي مخصوص كودك براش بگيريم تا همون عقب بشينه واز جاش هم نتونه جم بخوره.

روز اول احساس مي كرد زنداني شده ، ولي فكر كنم كم كم داره عادت مي كنه و مثل آقاها ساكت مي شينه و يا با يه چيزي بازي مي كنه و يا چيزي نوش جونش مي كنه تا سرگزم بشه.

پسملي ازبس نتونسته فضولي كنه و يك جا نشسته خسته شده.

الهي بگردم ، ‌ديد فايده نداره ، تخت گرفت خوابيد.

راستي علي پسر خاله ارميا خيلي كلوچه رو دوست داره هر وقت ميان خونه ماماني و ما هم ميريم اونجا همش با ايما و اشاره به من مي گه كه ارميا رو بگذارم بغل اون. انگار خودش خيلي بزرگه جيگر خاله. وقتي مي خوام ارميا رو بخوابونم سريع برام بالش و پتو مياره تا كمكم كنه. اگه ارميا گريه كنه ناراحت مي شه و اسباب بازي مياره و  ...

اين هم ابراز احساسات علي كوچولوي خاله اي به ارميا جوني.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آیلا
1 آبان 90 9:09
آفرین به کولوچه کوچولو ناز نازی دختر من که تا می خواییم تو صندلی ماشین بذارم داد و هوار راه می اندازه
مامان پارسا جون
1 آبان 90 10:33
سلام گلم پارسا هم بهتره مرسی. واست خصوصی میزارم.
مامان پارسا جون
1 آبان 90 10:42
مبارک باشه ارمیا جونی دیگه واسه خودت راحت اون پشت بخواب اینجوری مامان جونت هم خسته نمیشه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
1 آبان 90 11:29
مبارك عزي خاله انشا الله زود زود بزرگ بشي بتوني رانندگي كني اما تا اون وقت روي صندلي خودت بشين تا هميشه صحيح و سالم بموني
مامان سام
1 آبان 90 11:56
خيلي كار خوبي كردي مامان ارميا صندلي واسش خريدين من وقتي سامي كوچولو بود به صندلي ماشين عادتش ندادم .هميشه مشكل داشتم مي اومد رو پام وقت رانندگي خيلي خطرناك بود
سمیه : مامان مسیح مقدی
1 آبان 90 14:29
سلام خاله جوووونم....مبارکت باشه... حالا حسابی حال میکنی هااااا
توتم
1 آبان 90 17:36
سلام مامان ارميا جون. لينكتون كردم صندلي كلوچه هم مبارك باشه . اميدوارم هميشه سلامت و ايمن باشه
مامان علی
1 آبان 90 20:56
سلام مامان ارمیا . چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه. با اجازه لینکتون کردم خوشحال می شم باهاتون لینک باشم
مامان سارينا
2 آبان 90 0:38
مبارك باشه عزيزم. واي چه ناز خوابيدي خاله.
مامان گیسو
2 آبان 90 1:41
سلام دوستم خوبی؟ مبارکش باشه بوسسسسسس
مامان پرهام
2 آبان 90 9:31
مبارکش باشه قربونش برم. قربون علی ناز و مهربون هم برم. دلم برای همه تنگه
زهره مامان هلیا
2 آبان 90 12:16
ای جان چه ناز خوابیدی ارمیا کاش من جای علی بودم اون لپاتو می چلوندم و می خوردم
مامان پارسا جون
2 آبان 90 16:39
سلام خانومی خوبی؟
ارمیا جونم خوبه؟
کدهارو نتونستی استفاده کنی؟


سلام عزيزم.ما خوبيم.ممنون. پارسا جونم خوبه؟قرار بود پيغام خصوصي بگذاري ،‌نذاشتي كه. منتظر بودم.
عمه ی امیرحسین
3 آبان 90 0:40
صندلی کودکت مبارک باشه قلقلی . قربونت برم که خیلی خوشکلی هزارماشاالله
عمه ی امیرحسین
3 آبان 90 0:41
صندلی کودکت مبارک باشه قلقلی . قربونت برم که خیلی خوشکلی هزارماشاالله
مامان سید کوچولو
3 آبان 90 9:25
اخیییییییییییی چه ناز خوابیده. پسر من از همون 4-5 ماهگی به صندلی ماشین عادت کرد. البته من طبق بروشور جوری نصب کردم که روش به عقبه
مامان پارسا جون
3 آبان 90 9:33
سلام خانومی خوبی؟
واست گذاشته بودم عزیزم یه بار دیگه چک کن دو روز پیش گذاشتم.
برو توی این سایت عزیزم قسمت کدهای کاربردی 2.لینک شناور
http://www.bloghelp.ir


مرسي خانومي. ممنونم.
مامان جون
3 آبان 90 23:22
سلام مامانی ماشالله گل پسرت هر روز داره بزرگ تر میشه وشیطون تر
مامان تربچه
4 آبان 90 8:54
آفرین پسر خوب همون عقب بشین انشاالله 18 سال دیگه میای جلو میشینی!!!
بابای مهرسا
4 آبان 90 14:38
مبارک باشه آفرین به این پسر خوب
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
5 آبان 90 10:17
نازي پسرخاله هاي شيطون و خوشگل
مامان ابوالفضل
7 آبان 90 19:01
ناز بخوابی گل پسر