ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

اولين نماز ارميا

1390/7/25 8:09
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه وقتي بابايي مشغول نماز خوندن ميشه ،  ارميا خيلي دقت مي كنه. بابايي هم مي فهمه ارميا داره نگاه مي كنه سعي مي كنه نمازش رو بلندتر و شمرده تر بخونه تا كلوچه عسلي مامان ياد بگيره.

كلا ماماني و يا آقا جونم هم وقتي نماز مي خونن ارميا مي ره و با جا نماز اون ها بازي مي كنه و با دقت نگاهشون مي كنه من هم بهش گفتم اون ها دارن الله اكبر مي كنن.

ديشب ( ٢٣/ مهر 1390 ، نوشتم كه تاريخش به يادگار بمونه ) وقتي بابايي داشت نماز مي خوند ارميا رفت پيشش نشست ،‌ من هم گفتم مامانم بشين پيش بابايي داره الله اكبر مي كنه تا من به كارم برسم. ديدم وقتي بابايي سرش رو گذاشت روي مهر و به سجده رفت ارميا هم همون كار رو تكرار كرد و سرش رو روی زمین گذاشت و به بابایی نگاه کرد و دوباره و دوباره. الهي قرررررربونت برم كه انقدر ناز نماز خوندي. تا خواستم عكس بگيرم فهميد و ديگه انجام نداد. خورد تو ذوقم. كاش مي تونستم عكس بگيرم. حيف شد.

 نمازت قبول پسركم، براي من و بابا و همه و همه دعا كن.

براي سلامتي ارميا و همه ني ني عسل ها

 

عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرشته شهر آرزوهاي مامان و بابا
23 مهر 90 13:03
خاله قربونت بره . خيلي دلبري . اين همه دل مارو نبر . دلم غش كرد اينقده خوشمزه اي
مامان پارسا جون
23 مهر 90 13:37
ماشاا... هزار ماشاا... آدم واقعا بعضی وقتها میمونه از کارهای این کوچولو ها ایشاا... یه کم دیگه که ارمیا جون بزرگ شد دیگه همراه بابا و مامانش نماز میخونه. قربونت برم گل پسر. دوست گلم مرسی از محبتت
مامان رامیلا
23 مهر 90 14:02
الهی نازی خیلی بامزه ای ، خدا نگهش داره .
مامان پرهام
23 مهر 90 15:12
نمازت قبول باشه عزیزم. من یه جانماز شاد ورنگ رنگی گذاشتم توی سجاده ام هر وقت نماز می خونم به پرهام می گم اگه خواستی تو هم بیا الله اکبر کن! اونهم معمولا می یاد و نماز می خونه. تازه ذکر هم می گه! لبهاشو تکون می ده و وقتی از نزدیک گوش می کنم می گه هههههه مثل نفس کشیدن...قربونشون برم!
مامان آیلا
24 مهر 90 10:59
نمازت قبول باشه آقا کوچولو
مامان آناهل
25 مهر 90 10:05
سلام ارمیا جون . مامانی نذاشت نمازت رو تموم کنی؟ آخی. تمرکزت بهم خورد . فدات شم. تا همینجا قبول باشه . دعای ما یادت نره
مامانی
25 مهر 90 10:12
نمازت قبول جیگر طلا عکسای پست های قبلی خیلی قشنگه آپم بدو بیا منتظرم