ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ائلمان، داداشم، بیا بازی کنیم

1392/12/18 9:46
849 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر کولوچه هام خیلی خوب با هم بازی می کنن. اینکه گاهی سر یه اسباب بازی یا کتاب کشمکش می کنن خوب طبیعیه. ولی خوب زود صلح برقرار می شه.

تا می بینم دارن با هم کل کل می کنن سریع به ارمیا می گم: ارمیا مواظب داداشی هستی؟ با نی نیمون بازی کن حوصله ش سر نره ها، ارمیا هم سریع احساس مسئولیت می کنه و کوتاه میاد. طفلی عسلم احساس بزرگی می کنه. همیشه می گه من بزرگم، ایلمان نی نیه. داداش منه. هر از گاهی هم می گه: مامان چندتا ائلمان دیگه هم از خدا بگیریم تا ما با هم شلوغ کنیم...

اینجا قطار شدن ووروجکها

اینجا داشتن با هم عمو پورنگ نگاه می کردن

ائلمان هم همش برای داداشش ناز می کنه و ارمیا هم نازشو می کشه. گاهی نمی دونم چی می گفتن و می خندیدن و ارمیا به من می گفت: مامان ما داریم با هم می خندیم. قربون خنده هاشون.

نمی دونم عمو پورنگ چی می گفت که این دو تا جوجه غش کردن از خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

mAhyA
18 اسفند 92 9:48
از صمیم قلبم برای دو تا شاخه شمشادتون آرزوی سلامتی و شادی می کنم ماشالله به دوتاییشون خدا نگهدارشون باشه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون عزیزم. خیلی لطف داری. دلت شاد.
الهام مامان امیرعلی جیگر
18 اسفند 92 11:36
عزیزم وب گل پسرم با عکس های جدید آپه قدم رنجه کن و تشریف بیار. یادگاری هم فراموش نشه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
چشم حتما.
مامان ایلا
18 اسفند 92 11:41
خودمونیم دیگه حسابی پسرها رو بزرگ کردین ماشاله
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون . خدا رو شکر. بلا شدن دیگه خاله.
سید مهدی
18 اسفند 92 12:22
سلام مامان ارمیا و ایلمان عزیزبه جان خودم الان فهمیدم که ایلمان کوچیکه هستشاز بس گیج ام .پس من بیشتر دوست ارمیا جان هستم تا ایلمان جیگریولی فرقی نمیکنه کدومش بزرگتر هستش سلامتی شون مهمه که شکر خدا عکس هاشون داد میزنه که بزنم به تخته سالم و سرحال هستندولی از عکس هاشون معلومه نصف بیشتر همسایه هاتون از دستشون عاصی اند هااا
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
واقعا؟؟؟؟؟؟؟ چی بگم والا. دلشون هم بخواد صداو تلق و تولوق جوجه های منو بشنون.
مینا مامان آرمانی
18 اسفند 92 12:25
وای این شیطووووونا روووووووو... خدا قوت مامانی با اجازتون لینک شدین گلم.اگه موافقید خبر بدین لطفا
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. من هم با افتخار لینکت می کنم. خدا پسرت رو حفظ کنه.
مامان یاسمین زهرا
18 اسفند 92 16:53
بهههههههه کیف میکنم میبینمشون .تورو خدا اسفند
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم.یاسمین رو ببوس.
مامان آیسو وآیسا
18 اسفند 92 17:05
ای جوووونم گلپسرها
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
مرس خاله جون.
Mahnaz
18 اسفند 92 17:19
Salam kheili vaghte weblogetun ro mikhunam Az shagerdaye khaharetun hastam! Asheghe in bache haye sheytune shomam! Kheili banamakan! Khosusan ilman kuchulu Ishala khoda hamishe vasatun negaheshun dare!
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام مهناز جان. شما خیلی لطف داری گلم. ایشالله شما هم همیشه توی زندگی شاد و خندون باشی. هوای خواهر منو داشته باشها. خوب درس بخون.
Mahnaz
19 اسفند 92 16:18
Mamnun! Bashe chashm!
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
چشمت بی بلا گلم.
مهرناز
20 اسفند 92 14:04
واااااااااااااای نازی خدا حفظشئن کنه. چقدر خوبه که تقریبا همسن و سالن و از بودن با هم انقدر لذت میبرن. من وقتی میام به وب این دوتا وروجک سر میزنم خوشحال میشم از اینکه رادین منم به زودی همبازی پیدا میکنه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ایشالله به سلامتی دوست خوبم. مطمئن باش که رادین جان هم زود با نی نی تازه وارد اخت می شه. نگران هیچی هم نباش.