ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

روزهای پایانی سال

1392/12/14 10:35
742 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه داریم کم کم به عید نزدیک میشیم و هنوز هم هیچ کاری نکردم. خونه تکونی هم سخته ها. اون هم با این ووروجک ها. این چند روز نتونسته بودم آپ کنم. گوشیم که به خاطر اینکه حسابی توی ماشین لباسشویی شسته شده بود و خوب گوشی تکونی شده بود در دست تعمیر بود و از ترس اینکه کولوچه ها دوربین رو خراب نکنن هم با دوربین عکس نگرفتم تا دیشب.

البته کمی هم حوصله نداشتم. هفته سختی بود. ارمیا طفلی که از سرسره افتاده بود و لب بالاییش  بد جور زخم شده بود و طفلی می ترسید صحبت هم بکنه و غذا بخوره. البته الحمدلله خوب شده ولی مامان رو دپرس کرد. ائلمان هم توی این هاگیر و واگیر باز سرما خورد و گلوش چرک کرد. اون هم خدا رو شکر بهتر شده.

پروژه خرید عیدمون هم برای بچه ها به  پایان رسیده و کمی خرید دیگه داریم که باید انجام بدیم.

راستی ائلمان اکثر کلمات رو یاد گرفته و هر چیزی رو بهش بگیم مثل طوطی تکرار می کنه. ماشالله، هوش کلامیش خوبه. وقتهایی هم که بابایی با ارمیا انگلیسی کار می کنه و کلماتی رو که توی مهد یادش دادن رو براش تکرار می کنه، ائلمان هم اون کلمات رو با زبون شیرینش تکرار می کنه. اسم حیوونها رو خیلی قشنگ می گه. الهی قربونش برم.

مجله شهرزاد رو داره نگاه می کنه و همش می گه نی نی ، نی نی

 

ارمیا مشغول بود و ائلمان هم داشت نی نی ها رو بهش نشون می داد و ارمیا هم همش می گفت: ائلمان ا دده وایسا ( یه دقیقه وایسا )

این عکسها هم قدیمیه و داشتم از ائلمان عکس می گرفتم که لبه میز نشسته بود و پاهاش آویزون بود  و تکون تکون می داد و دیدم ارمیا داره یه کارهایی می کنه. ( کیفیت عکسها خوب نبود ولی دلم نیومد نگذارمشون. )

بلــــــــــه. من کشوهای میز تلویزیون رو چسب زدم تا باز نکنن و دستشون بمونه لای اون و ارمیا چسب رو کنده بود و بعد برای ائلمان سبیل گذاشت.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیسو وآیسا
14 اسفند 92 13:05
امیدوارم سال خوبی داشته باشین بوس برا کوچولوهای نازززززززززززز
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
همینطور. ممنون عزیزم.
سید مهدی
14 اسفند 92 13:42
سلام مامان ارمیا و ایلمان عزیزانلمان چرا نوشتی؟ ایلمان درستهمیگم کیفیت عکس ها رو بی خیال اینکه بابا انگلیسی کار میکنه خیلی باحالهمطمئنی بابای بچه ها خودش بلدهمجله نگاه کردن ایلمان هم خیلی با مزه ست بابا ایلمان با سوادحکایتی اند این ناز گلهات ها خدا براتون حفظشون کنه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام. چونکه به زبان آذری ائلمان(elman) درسته.تو تبریز اینطوری صدا می کنن. پس چی که انگلیسی بلده. ارمیا و ائلمان خیلی کتاب دوست دارن.خدا زهرا رو براتون حفظ کنه ایشالله. تنتون سلامت.
مامانی
17 اسفند 92 12:07
چقدر ناراحت شدم طفلکی ارمیا جیگرتو با اون انگشتت. از الان مجله خون شده هااااااااا
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
آره اوخ شده بود خاله. پس چی بچه درسخونه.
سولماز
17 اسفند 92 21:32
سلام خدا نگهدارشون باشه من هم سه قلو دارم سر بزنی خوشحال می شم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. قبلا اومدم باز هم میام سر می زنم.
فرنوش مامان آنوشا
17 اسفند 92 22:14
الهی بمیرم که گل پسرم اتوف شده بوده ای جونم ایلمانی کتاب خون انشالله همشه تنشون سالم باشه ههههههههه گوشی تکونی و خیلی خوب اومدی
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله. خدا رو شکر خوب شد. کلی مجبور شدم دم عیدی پول برای تعمیر بدم.