ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

تولد کولوچه ای (مرحله سوم)

1392/10/24 11:03
616 بازدید
اشتراک گذاری

0f9fbdb2.gif

توی پست های قبل اشاره کرده بودم که یه تولد هم قراره توی مهد برای ارمیا بگیریم. دیروز دوشنبه 23/10/92، روز جشن بود و از مهد باهام تماس گرفته بودن که ساعت 1:15 توی مهد باشیم که تا بچه ها نیومدن برای جشن، عکسهامون رو بگیریم. یه سری عکس خودمون گرفتیم و یه سری عکس هم عکاسی که مهد آورده بود انداخت.

خلاصه جوجه هام  تیپ زدن و به طرف مهد حرکت کردیم. تولد چند تا از دی ماهی ها رو صبح برگزار کرده بودن و چند نفر هم بعد از ظهر. چند تا نی نی смайлик ساله شدن و ارمیا 54.gif سال و یکی هم смайлик ساله.

واقعا خوش گذشت. جشن خیلی خوبی بود. عمو موسیقی هم که با آهنگ های شادش حسابی بچه ها رو شاد کرد.

ایلمانی به قول ارمیا ، خوش تیپ کرده بره تولد داداشی.

 

شمع فوت کردن جوجه طلام

بچه ها آمدن پایین توی سالن و جشن شروع شد.

این هم سرود ملی

ارمیا توی خونه بهم گفت که: مامان بعضی نی نی ها نیان تولدم. بمونن توی کلاس و در رو هم ببندیم. فقط حنانه بیاد. دامن می پوشه و لباسش هم قرمزه. این هم همون حنانه خانمه. چشمم روشن. داشتم فکر می کردم اگر ارمیا بزرگ بشه و بیاد و بگه عاشق شده، من چه عکس العملی نشون می دم؟؟!!!

آقا موسیقی اعلام کرد که بچه هایی که تولدشونه برن و توی جایگاهشون بشینن و بعد هم شروع کرد به شعر خوندن و دخملی ها هم اومدن وسط و شروع کردن به نینای نای.

در آخر هم با شعر اعلام کرد که کادوها رو بدیم. کادوش هم یه بلوز بود .

بعد هم کیک خورون

این هم بابایی و عمو موسیقی هم توی پس زمینه

بعد از جشن هم کولوچه هام رفتن و کمی توی کلبه شادی مهد بازی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سیمهدی
24 دی 92 10:57
آخ هی میگم یه کم خوشبگذرونید افسردگی میگرید هااااا
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
چه کنیم دیگه. ئاقعا افسردگی می گیریم.
مامان محمدرضا
24 دی 92 11:34
بازم مبارکه همیشه شاد وسربلند در کنار هم باشید
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم.
♥ مامی ملودی جون ♥
24 دی 92 11:50
ای جونم مبارک . خاله جونم اما سلیقه ات خوب نیستا حنانه یکم خوجل نیست. خوجله ها اما شما خودت خیلی خوشگلییییییییییی بهترین ها لیاقتته
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام نسیم جان. می بینی سلیقه رو؟؟؟ من هم خورد توی ذوقم.
مامان آیسو وآیسا
24 دی 92 12:13
عالی بود مثل همیشه... بوس برا دو تا کلوچه ها
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم. من هم بوس برای دخملهای گلت.
مامان الیار
24 دی 92 12:26
سلام مامانی من تا حالا ندیده بودمت گلم خوشحال شدم دیدمت خوشگلی هااااااااااابازم میگم مبارکه میبوسم نی نی هاتونو
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. وااااااااااااای خیلی لطف داری. ما هم می بوسیمتون.
مامان ایمان جون
24 دی 92 12:30
تولدت مبارک ارمیا جون ایشالا تولد300000000000000سالگی
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. یه دنیا ممنون.
nilo
24 دی 92 15:16
اين کولوچه ها واقعا خسته شدن بابا تو رو خدا يه جشن تولد براشون بگيرين از من گفتن بوداااااا خخخخخخخخخ ايلمان چه تيپي زده ها ارميا واقعا انقدر ساکت و اروم يا اون تاثيرات مهدکودکد ايشالله تولد صد سالگيشون
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. چه کنیم دیگه. خواستیم خاطره خوب براشون بمونه. والا توی خونه که شیطونه.
مامان ارمیا
24 دی 92 17:05
سلااام .تولد کلوچه ها مبارک انشاا... که 100 ساله شن زیر سایه شماو شاهد موفقیتاو شادیاشون باشی .من اپ کردم به ارمیای منم سر بزن ممنون. منتظرم......
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلمو ممنون. چشم حتما میام.
نازنین
25 دی 92 17:42
هزارماشاا.. خیلی خوشگل و دوست داشتنی هستن گل پسراتون،البته تو خوشگلی به مامانشون رفتنا. حتما واسه خودتون و کوچولوهاتون اسپند دود کنید. هزارتا بوووووووووس برای شما...
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
وای دوستم نظر لطفته. چشمهات قشنگ می بینن.
ادی
25 دی 92 19:19
تولدت مبارک شاه پسرررررررر. ماشالله چقدر دوست داشتی هستن این دو تا شاخ شمشاد
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم. مطمئنم فرشته شما هم ماه به دنیا میاد.
سیمهدی
25 دی 92 19:43
میگم مامان ارمیا و ایلمان عزیز . همسرت عجب ژاکتی پوشیده وقتی نگاه عکس اش میکنم انقده گرمم میشه انگار که خودم پوشیدمشنمیشه وقتی داد بشوریش بگی گم شد بعد بدیش به من
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
قابل شما رو هم نداره. از کیسه خلیفه می بخشم.
سیمهدی
25 دی 92 19:48
اینم هدیه من به همسرت برو به این آدرس http://www.uploadax.com/images/84287099332980454837.jpg
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
وای چرا خجالت میدین. ممنون به خاطر هنر قشنگتون.
سیمهدی
28 دی 92 8:47
سلام مامان ارمیا و ایلمان عزیزالان اومدم وبلاگتون ببینم پست جدید گذاشتید یا نه؟ خانمم میگه این وبلاگ همونا هستش که میرن تو میز تلوزیونخب من واقعا چی بهش بگم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام سید. خوبین؟ به خانمتون بگین که اون فقط یه چشمه از شیطونی هاشونه.
سیمهدی
28 دی 92 10:54
که میای تو اینترنت و بهم سر نمیزنی کتک دلت میخواد آره؟راستی مامان ارمیا و ایلمان اون نقاشی کار من نبود یه جور نرم افزاره سوپرایز من بماند تا به موقعش
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سر زدم. باشه منتظر میشیم.
خاله زری ( مامان آرمان)
28 دی 92 12:40
یه عالمه دست و هورا واسه تولد آقا ارمیای گل مبارکش باشه عزیزم دامن حنانه خیلی با حال بود از دست این کوچولو ها با این دل پاکشون چقدر معصوم هستن
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم. ایشالله همیشه سلامت باشین.
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
28 دی 92 19:08
خیلی عکساتون قشنگ شده مبارک خاله دلم میخواد یه عالمه این دوتا وروجک را بوس کنم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون عزیزم. ایشالله همیشه شاد باشی.
مامان آیلا
30 دی 92 8:54
بازم تولد مبارکبه چه مهد خوبی که تولد دسته جمعی می گیره مثل مال ما نیست که بچه بیچاره از مهد فراری شده
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون عزیزم. خدا رو شکر مهد خوبیه. ارمیا که دوست داره.
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
2 بهمن 92 13:36
دوستتون دارم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ما هم دوست داریم گلم.