ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

بابای خلاق

1392/10/22 13:33
577 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا همسر گلی دارم. خدا رو شکر که انقدر با صبر و حوصله با بچه ها بازی می کنه. اعتراف می کنم که من یکی حوصله کمتری دارم.

بازیهایی که بابایی خلاقیت به خرج داده و  اختراع کرده یکی گاو وحشی بازی و اون یکی هم سرسره بابایی سازه.

همسری گفت برو اینها رو بگذار توی وب تا باباهای دیگه با بچه هاشون از این بازیها کنن که خیلی هیجان انگیزه و مطمئنن خوششون میاد.

این گاو بازیهای توی شهربازیها رو دیدین که هر لحظه حرکتش تند تر میشه و باید محکم بشینی تا نیفتی. این نوعش رو هم ببینین. تشک های مبلهامون شدن آقا گاوه .

این هم یه روز دیگه

 

حالا میریم سرسره بازی. پشتی ها روی بابایی قرار می گیره و بعد یه سفره بیچاره و نو هم روی اون تا جوجه ها خوب سر بخورن.

این هم شهربازی واقعی وقتی که پرهامی هم تهران بود

مگه دل از این عروسکه می کندن!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
22 دی 92 11:28
سلام خاله ببخشید بخاطر امتحان هایم نتونستم بهتون سربزنم دوستون دارم دلم واسه این دوتا وروجک تنگ شده بود خاله دعا کن معدلم امسال خوب بیاد مثل هرسال نگران نباشید بازم به سایتتون میام
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ایشالله بهترین نمره هارو بگیری. خوب درس بخون که آینده خوبی داشته باشی گلم.با یه ذره تلاش می تونی سرنوشت خودت رو عوض کنی به بهترین شکل.
محمد
22 دی 92 13:32
روزهای زمستونیتون به خیر وشادی در کنار خانواده مهربونتون. فصل امتحانات دانشجوهاست . کمتر نت میام. ممنونم که احوال برادر کوچکتون رو می پرسید شادباشیدوسلامت
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
انشاءاله در هر حالی که هستین سلامت و تندرست باشین.
♥ مامی ملودی جون ♥
22 دی 92 15:09
آفرین به بابابیی نمونه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
واقعا نمونه ست.
مامان الیار
22 دی 92 16:45
وااااااااای چه بابای با حوصله ای خوش به حال نی نی هامامانی عوض من کلی نی نی ها رو بوس کن
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
چشم گلم. ممنون.
سیمهدی
23 دی 92 16:04
سلام. خوبی مامان ارمیا و ایلمان عزیزواقعا همسرت یه بابای به تمام معنا هستشوروجک ها هم عجب حال میکنند هااا گاو بازی شون به نظرم از همه بیشتر هیجان داره درسته؟
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام. واقعا هیجان انگیزه. بهترین پدر دنیاست. نمونه ست به خدا.
فرنوش مامان آنوشا
24 دی 92 0:33
هههههههههههه از دست این بچه ها آفررررررررررررررررررررررین بر آـقای پدر واقعا کارشون عالیه همسرم خیلی خوشش اومد از فردا ما هم ...
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام دوستم. سرگرمی خوبیه واقعا.
سمیه
24 دی 92 17:47
سلام عزیزم امیدوارم خانواده 4 نفره تون همیشه سالم باشن.
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. خیلی ممنون.
مهرناز مامان رادين
25 دی 92 10:29
آفرين به اين باباي باحوصله و مهربون. همسر من هم خيلي حوصله بازي با رادين رو داره. حوصلش از من بيشتره. رادين حال ميكنه از بازي كردن با باباش
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام دوست خوبم. چه خوب. ایشالله سایه ش بالای سر شما و نی نی های گل باشه.
زهرا مامان قاصدك
25 دی 92 14:11
آفرين هزار بار !! الهي كه سايه اين بابابي مهربون هميشه رو سر كلوچه ها و همينطور خودت باشه دوستم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
مرسی زهرا جان. به همسری بگو رهامو اینجوری بازی بده .
ادی
25 دی 92 19:21
سرسره بازیه خیلی ایده خوبی بوددددددر اینده فکر کنم مجبور کنم این کار رو بکنه اقای پدر
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد و بازیهای شاد و خوب با نی نی بکنه.
زهرا ک
26 دی 92 10:28
سلاممممممم واییییی خدایا غش کردم از خنده با عکسای سرسره خیلییییییییی با مزه بود خدا این بابایی مهربونو برای فسقلی ها حفظ کنه ایشالله همیشه شاد و سلامت باشیدبوسسسس برای کلوچه های خوشمزه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. ممنون خیلی لطف داری.ایشالله شما هم همیشه شاد باشی.
خاله زری ( مامان آرمان)
28 دی 92 12:44
ای جونم کلوچه ها چه حضی میبرن از بازی با پدرشون خدا سه تایشون رو برات حفظ کنه عزیزم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. ایشالله. ممنون.
مامان آیلا
30 دی 92 9:34
آخر خلاقیت هورا آفرین