ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

3 روز تا تولد کولوچه عسلی

1392/10/11 10:51
316 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش ارمیا داشت عکسهای عروسیمون رو نگاه می کرد. گفت: مامان من و ایلمان بازی می کردیم؟ چرا نیستیم؟

گفتم تو و ایلمانی پیش فرشته ها توی آسمونها بازی می کردین و وقتی که مامان عروس شد و بابا هم داماد. خدا گفت: ارمیا بدو برو پیش مامان و بابا که خیلی دلشون می خواد تو بری پیششون. بعد هم تو اومدی تو دل مامان و بعد هم به دنیا اومدی ، بعد از اون هم خدا به ایلمان گفت: بدو برو پیش ارمیا که حوصله ش سر رفته و داداشی می خواد تا باهاش بازی کنه. ایلمان هم بدو بدو اومد تو دل مامان و بعد هم امد خونمون.

این چیزها رو که داشتم براش می گفتم: چنان خوشحال بود که با چشمهای گرد به من نگاه می کرد و گوش می کرد.

حالا شنبه 14 دی ماه، 3 ساله میشه و چه روزهای خوشی رو برامون به ارمغان آورده. خدا رو شکـــــــــــر.

قرار بود تولد ارمیا و ایلمان رو توی یک روز بگیریم ، ولی نظرمون عوض شد. البته نظر همسری عوض شد. وگرنه من که آماده آماده بودم و داشتم تدارک هم می دیدم. 

همسری میگه سال بعد که ایلمان هم بزرگ تر شده بهتره. راحت تریم. نمی دونم. من هم با کلی فکر و بالا و پایین کردن قبول کردم.

کولوچه های خوشگل من انشاءاله سال بعد جبران می کنیم.

 این هم کولوچه من با کوله جدید مهدش.( بعد از مهد مامانی میره دنبالش و می بره خونشون تا من برم دنبالش و توی عکس های بعدی داریم از خونه مامانی برمی گردیم. ) 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

رها
11 دی 92 15:03
سلام ماماني آخي چه خوشگل براش توضيح دادي،كوله نو مبارك باشه خوشگل ملوسم حالا خدا يه دونه فرشته كوچولوش رو هم فرستاده پيش مامنم دارم مامان ميشم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. خوبی؟ نمی دونی چقدر خوشحالم. ایشالله به سلامتی و دل خوش. خیلی مبارکه. خدا رو شکر. خیلی شکر. مراقب خودت باش.
ادی
11 دی 92 22:42
رمز دادمممممممممممم. خصوصی دادم. نیومده؟ باشه باز میدم تو خصوصی
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام . خوبی؟ آخه آدرس نگذاشتی که.
سمانه مامان پارسا جون
11 دی 92 23:51
سلام عزیزم خوبید خوشید؟ پیشاپیش تولد ارمیای گلم مبارک منکه خیلی استرس دارم کاری هم نمیخوام بکنما ولی دست خودم نیس نمیدونم چرا اینجوری شدم! ببینم سر و کله زدن با دوتا وروجک خیلی کیف میده که به منم پیشنهاد میدی خانوم؟ منکه واقعا از صبح تا شب با پارسا درگیرم و توش موندم.خدا به داد تو برسه. ولی نه شوخی کردم ایشاالله همیشه تنشون سالم باشه. منم شاید سال دیگه یه کارایی کردم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام دوست خوبم. من هم تولد پارسا جونم رو تبریک می گم. ایشالله همیشه تنش سلامت باشه. ایشالله. حتما فکرش رو بکن.
♥ مامی ملودی جون ♥
12 دی 92 10:25
عزیزه دلم تولدت مبارک ناناسی خاله . انشا الله جشن دامادیت
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام خاله جونم. خیلی ممنون. ایشالله.
مامان الیار
12 دی 92 12:45
تولدت پیشاپیش مبارک گلممیبوسمتون گل پسرا
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام خاله جون. ممنون.
زهرا
13 دی 92 0:41
سلام تولد کولوچه عسلی مبارک انشاالله داماد شدنش
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام. ممنون گلم. ایشالله.
سیمهدی
13 دی 92 18:43
درباره تصمیم تون اگه قبلا به بچه ها چیزی نگفتید اشکالی نداره تصمیمتون رو عوض کنید ولی اگه قبلا بهشون گفتید بنظرم تصمیمتون رو عوض نکنید بهتره .فکر نکنید ایلمان و ارمیا کوچیک هستند و مهم نیست براشون .اونا خیلی از چیزها رو بهتر از شما تو حافظشون ضبط میکنند .یادمه سه سالم بود بابای خدا بیامرزم یه روز کله و پاچه خریده بود و سر سفره از مغزش به من نداد البته نه اینکه عمدا نده شنیده بود مغز گوسفند برای بچه ها ضرر داره .خدابیامرز بیسواد بود و قبول کرده بود الان هم که الان هستش هنوز اقده اونشبی که بهم مغز ندادن رو دارم . به هر حال تولد جفتشون هم مبارکتون باشه به امید اضافه شدن دو عروس خوشگل و مهربون به جمع خانواده سه نفری تون
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام سید. امشب یه تولد کوچولو براشون می گیریم ولی نه به اوون مفصلی که فکرش رو کرده بودیم. می دونم چی میگین. حواسم هست. درضمن چرا گفتین خانواده 3 نفره؟؟؟ کدوممون رو به حساب نیاوردین؟
سمانه مامان پارسا جون
14 دی 92 13:16
ارمیای گلم تولدت مبارک عزیزم ایشاالله 120 ساله بشی قشنگم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام خاله جونم. ممنون. تولد دوست خوبم پارسا هم مبارک.
سیمهدی
15 دی 92 3:50
آفرین مامان ارمیا و ایلمان عزیز که به دقت کامنت ها رو میخونیبابای بچه ها رو حساب نکردم فکر کردم یه بار از دست شما و اون دوتا وروجک خلاص بشن بد نیستخب چی میشه بذار یه بار هم که شده فکر کنه مجرده شوخی کردم واقعا اشتباه کردم بیسوادیه دیگه خواهری جان کاریش نمیشه کرد
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
آخرین بار باشه که بابایی گل رو یادتون میره ها.
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 16:20
کیف نومباررررررررررک عزیز دلم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
مرسی خاله جونم.