ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

تولد داداشی بزرگه ست

1392/10/14 14:03
440 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز تولد 3 ساگی ارمیا کولوچه ست. صبح با مهد تماس گرفتم و تولد ارمیا رو براشون یادآوری کردم تا حال و هوای مهد رو تولدی کنن و ارمیا رو خوشحال کنن. هفته دیگه هم دوشنبه قراره با بچه های دیگه یه تولد توی مهد براشون بگیرن. امروز هم قرار شد یه جشن کوچولو براش بگیریم و جشن مفصلمون رو انشاءلاله سال آینده برای هر جفت کولوچه ها برگزار کنیم.

فردا با عکسهای تولد میام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

♥ مامی ملودی جون ♥
14 دی 92 14:09
تولدت مبارک ناناسه خاله
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامان مینا
14 دی 92 14:15
عزیزم تولدت مبارررررککککک
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
مرسی خاله.
زهرا
14 دی 92 20:27
سلام ارمیا جان تولدت مبارک عزیز دلم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلا خاله جون. ممنون.
زهرا مامان قاصدک
15 دی 92 0:31
تولدت مبارک ارمیا عسلی ! قربونت بشم که سه ساله شدی الهی 120 ساله بشی نفس
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله جونم.
سیمهدی
15 دی 92 3:54
مرسی مامان ارمیا و ایلمان عزیزامروز همش دلم پیش ارمیا جان بود دلم میخواست براش جشن کوچلو بگیرید که گرفتید تولد سه سالگی ارمیا عزیز رو به بابا و مامان مهربونش و داداش عزیزش تبریک میگم انشاالله صد سالگیش رو جشن بگیرید
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام سید. ممنون که به یاد کولوچه بودین.
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 16:19
تولدت مبارررررررررررک گلپسر
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم.
فرنوش مامان آنوشا
18 دی 92 0:07
عزیز دلم شادومااااااااااااد خوشگلم تولدت مبارک عشقممممممممممم الهی زیر سایه مامان مهربون و باباجون 120 ساله بشی کوچولوی خوشگلم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
وای خاله جونم. خیلی لطف داری. دلم ضعف رفت بهم گفتی شادوماد من.