ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

تولد باباییه

1392/10/3 10:23
774 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

"همسر گلم تولدت مبارک"

خوب کولوچه های من، امروز 3/10/92 تولد باباییه و باید یه روز به یاد موندنی رو براش به یادگار بگذاریم. یه کادوی کوچولو هم براش گرفتیم که امیدوارم خوشش بیاد. پس امشب پسرهای خوبی باشین و کمتر شیطنت کنین.

یه چند تا عکس هم ار بابایی و کولوچه ها با سفره یلدا توی هایپرسان می گذارم که خالی از لطف نیست.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا مامان قاصدك
3 دی 92 10:37
تولد همسري مبارك دوستم الهي كه 120 سال در كنار شما به خوبي و خوشي زندگي كنه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون بهترین دوست من.
مامان الیار
3 دی 92 14:19
سلام مامانی تولد همسرتونو تبریک میگم ایشالله همیشه پیش هم با شادی و خوشی و با نی نی های ناز زندگی کنیدمیبوسم نی نی هاتونو
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. خیلی خیلی ممنون.
♥ مامی ملودی جون ♥
3 دی 92 14:48
مبارک باشه انشا الله همیشه سایشون روی سرتون باشه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون دوست خوبم.
زهرا
3 دی 92 18:39
سلام اتفاقی وبتون رو دیدم تولد شوهرتون مبارک زنده باشین و خوشبخت نی نی هاتو ببوس خدا حفظشون کنه خیلی نازن به وبم سر بزن مامان کولوچه های خوشمزه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. ممنونم. چشم. دیروز هر کاری کردم وبت باز نشد ولی الان موفق شدم.
مامان آیسو وآیسا
4 دی 92 15:00
یلداتونم مبارک باشه تولد همسزی هم ببوسید کلوچه های نازززززززززمو
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم.