ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

مامان چی الیدی؟ ( خریدی )

1392/9/25 11:12
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این روزها تا می رسم خونه، این دو تا کولوچه خوشمزه مامان سریع میان سراغ کیفم تا ببینن براشون چه خوراکی خریدم. گاهی ارمیا بهم زنگ می زنه و می گه مامان لواست اسل ( لواشک بخر ). همیشه هم منتظر لواشکن. انقدر که من سر این دو تا ووروجک لواشک و تمبر هندی و آلوچه و ... خوردم، انگار رفته توی خونشون و اگر نخورن لواشک خونشون کم میشه.

ایلمان که لواشک و یا آب نبات چوبیش رو هم دستش میگیره  و بعد شروع می کنه به شیر خوردن. گاهی هم وسط شیر خوردنش یه لیس به لواشک و یا آب نباتش می زنه و بعد دوباره شیر می خوره.

همیشه هم ارمیا باید خودش اون پلاستیک روی لواشک رو باز کنه و بعد به داداشی هم بده. ایلمان هم توی این تقلا کردن ارمیا دلش آب میشه و شروع می کنه به نق زدن که یعنی زود باش. 

هنوز منتظره گلم. انقدر این طرف و اون طرف میز رفت تا داداشی سهم لواشکش رو بده

آب نباتش هم دستشه

قربون اون صورت لواشکیش برم من

این هم یه روز دیگه ست. آب نبات چوبی خورونه.

بلاچه انقدر اومد نزدیک که نور خورده توی صورتش

شیطونک بهم می گفت عکس ننداز مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آیسو وآیسا
25 آذر 92 16:13
ایجچووونم کوچولوهای ناززززم مثل کوچولوهای من لواشک دوست دارنبرا گلپسرها عزیزم خصوصی البته خونه مامانم نتشون وبتونو باز میکنهمیتونم بخونمتون...راستی ترکی حرف میزنین با بچه ها مثل من...یا نه خصوصی هم برو
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
چه جالب. ممنون که هر وقت میرین خونه مادرتون وب ما رو نگاه می کنین.نظر لطفتونه. نه من خودم هم خیلی ترکی خوب نمی تونم صحبت کنم. مادر و پدرم هم توی کودکی اومدن تهران.
♥ مامی ملودی جون ♥
25 آذر 92 19:17
نوش جونت باشه عزیزای دلم .
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
مرسی خاله جونی.
زهرا مامان قاصدك
26 آذر 92 11:50
اي جان قربون اون لواشك خوردنتون دختر چكار كردي با اين كلوچه ها
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
والا من کاری نکردم دوست جون. خودشون بلاچه ان.
رها
26 آذر 92 12:46
منم لواشك ميخوام(كودك دورنم بودااا) ماماني به نظرم ايلمان جون تغيير كرده،ميبيني چه دقتي دارم تازه متوجه تغييراتشون شدم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. از چه نظر؟ قیافه ش یا کارهاش؟
محمد
26 آذر 92 12:48
زندگیتون بر وفق مراد وتندرستی اتان پایدار پیشاپیش یلداتون مبارک باد
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام. ممنون عمو جون.همچنین.
مامان آیلا
26 آذر 92 13:41
نوش جونتون خاله دست مامانی هم درد نکنه که از این لی لی قاقالی ها براتون می خره
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله. خواهش می کنم. چه کنم دیگه.
فرنوش مامان آنوشا
26 آذر 92 18:45
نوش جونشون بشه ای جااااااااااان قیافشون خوردنی میشه دلم می خواد گاز گازیشون کنم خوب
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
وای خاله جونم ممنون.
مامان پرهام
26 آذر 92 22:23
سلام چه خوشگلتر شده این ایلمان جیگرارمیا هم که هزار ماشاللا همیشه خوشگل منه. ببوسش
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام خاله جون. دلمون برای تو پرهام کلی تنگ شده.
مامان روژینا
27 آذر 92 13:32
عزیییییزم چه قد این کوچولو ها شیریننوبلاگ خوشگلی دارین به وبلاگ روژینا سر بزن
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. نظر لطفته. چشم حتما.
مامان الیار
27 آذر 92 19:13
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوشمزه شدید نی نی های ناز میبوسمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون عزیز دلم.
زهرا ک
27 آذر 92 19:18
سلام وایییییییی خدا نوش جونتون پسرای قند عسل مامانی وقتی این عکسا رو دیدم به شدت دلم خواست منم یه نی نی داشتم و براش خولاکی می خریدم دعا کنید خدای مهربون به منم یه نی نی سالم و صالح بده این دو تا کلوچه خیلییییییییییی خوشمزن کاملا می تونم اون عکس که گفتین ایلمان این ور اون ور میز میرفته تا ارمیا بهش لواشک بده رو تجسم کنم که چقدر بامزس ماشالله هزار ماشالله مامانی جون اسفند یادت نره بوسسسسسسسسس برای کلوچه ها
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. ایشالله. حتما حتما خدا بهت یه نی نیه سالم و خوشمل و تپل و مپل میده.نظر لطفته گلم.
زهرا
27 آذر 92 19:44
سلام مامان کولوچه ها الهی فدای نی نی هات بشم من من مجردم ها واسم دعا کن خوشبخت بشم هر وقت بتونم وبت رو میخونم اگه دوس داشتی به وبم سر یزن اینم ادرسش http//www.roza633.blogfa.com
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. جدی؟ ایشالله یه همسر گل نصیبت بشه و خوشبختی رو با تمام وجود حس کنی.
مامان روژینا
28 آذر 92 11:42
سلام عزیزم مرسی که وبلاگ دخترم اومدی قسمت پیوندهای روزانت خیلی جالبهبا اجازت لینکشون کردم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
خواهش می کنم گلم. من هم برای استفاده همه دوستان گذاشتم.
مامانی ارمیا وروجک
29 آذر 92 16:47
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. من هم با تاخیر تبریک می گم.
رها
29 آذر 92 17:19
سلام مامانی چهره اش خیلی تغییر کرده,بزرگتر شده خوشگلتر شده
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون.
مامان روژینا
30 آذر 92 11:50
سلام عزیزمیلدای شما و قند عسلاتون مبارک
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. من هم با تاخیر تبریک می گم.
مامان عرشیا
30 آذر 92 17:29
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلداتان مبارک
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام گلم. من هم با تاخیر تبریک می گم.
مهرناز مامان رادين
4 دی 92 10:32
كوچولوهاي شكمووووووووووو
مامان آندیا
5 دی 92 19:25
ای جانم نوش جونتون گل پسرا....نازی هر دورم با هم میخواد
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
میبینی خاله چه شکمو شدن.