ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

گهی پشت به زین و ...

1392/6/25 12:11
348 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه ایلمان می نشست داخل کامیون و ارمیا هولش می داد و حالا...

طفلی ایلمان چنان زور می زند و هول میده که بیا و ببین.

ماشاءالله، لا حول ولا قوَِ الا بلّاه العلی العظیم

راستی باید بگم که ایلمان ناناز من می تونه 3 قـــــــــــدم راه بره. ماشالله یادتون نره ها. همیشه می گفتن که بچه های دوم به هوای بچه بزرگه زودتر رشد حرکتی پیدا می کنه، حالا دارم به چشم می بینم . واقعا همینطوره. قابل توجه اونهایی که یه دونه نی نی دارن . زود یه نی نی دیگه بیارین.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

nilo
25 شهریور 92 12:59
اخی الهی بگردم ایلمان چه زوری میزنه که بتونه ارمیا رو هل بده چه داداشی های خوبی راستی ایلمان ارمیا رو دیده برای همین زود راه افتاده ماشاالله


درسته. زوری می زد که بیا و ببین.
مامان سید کوچولو
25 شهریور 92 18:41
سلام. خوبین ایشاا...
ببین حالا که درسم تموم شد هوس نی نی دوم کردم. ولی باید برم سر کار و از نظر احساسات پارسا هم خیلی نگرانم. ببین اگه من بچه بیارم توقع ام ازت خیلی بالا میره ها. باید راهنمایی ام کنی اخه باتجربه ای دیگه


سلام.راست میگی؟ حتما. شما دست به ار شو من در خدمتم.
♥ مامی ملودی جون ♥
26 شهریور 92 1:42
ای جونم ارمیا هم چه حالی میکنه بلاچه مواظب باش یونیسف این عکسا رو نبینه ههههههههه


آره مواظب باشم نبینن. هههههه.
♥ مامی ملودی جون ♥
26 شهریور 92 1:43
انشا الله قدم هات توی راه بالندگی باشه عزیزه دلم


ایشالله. ممنون خاله جون.
پردیس جون دختر خاله سایان
26 شهریور 92 8:48
زندگی اجبار است ... مرگ انتظار است ... عشق یك بار است ... جدایی دشوار است ... ولی یاد تو تكرار است ... !
پردیس جون دختر خاله سایان
26 شهریور 92 8:49
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نیست
مامی آرمان (خاله زری )
26 شهریور 92 18:12
خخخخخخخخخ هل دادن ایلمانی خیلی با نمکه خدا حفظش کنه
فرنوش مامان آنوشا
26 شهریور 92 22:29
عزیز دل خاله ای به خدا هزار ماشاله به شما آقا ایلمان گل الهی همیشه توی زندگی قدمهات استوار باشه گل من وووووووووووووویییییییییی ای جونم چه زوری میزنه پسرم قربون جفتتون بشم
مامان آيسو وآيسا
27 شهریور 92 8:38
ماشالله وهزار الله واكبر به اين گل پسرها خدابرات حفظشون كنه... ميبوسمشون هزار تا
مامان آیلا
27 شهریور 92 9:37
خدا قوت داداشی آفرین به این کوچولوی خوشمزه خواهر تازه می فهمیم دنیا چه رنگیه
مامان پرهام
27 شهریور 92 9:58
ای فسقلی ها!
مامانی
27 شهریور 92 12:51
چقدر خوب واسه هم همبازی هایه خوبی هستن حالا دیگه هیچکدوم تنها نیستن ماشالا
پردیس جون دختر خاله سایان
31 شهریور 92 9:35
مردی نزد روانپزشک رفت و از غمی که در سینه داشت سخن گفت. روان پزشک پاسخ داد : در شهر دلقکی ست که مردم را میخنداند و شاد میکند نزد او برو تا غم خود را فراموش کنی ، مرد لبخند تلخی زد و گفت : من همان دلقکم!!! عاشقانه دوست دارم


خیلی جالب بود. واقعا همینطوره. آدمهایی که ظاهر شادی دارند غمشون پنهانه.
سیمهدی
31 شهریور 92 16:39
خب یه دونه ماشین برقی براشون بگیر خسیس


چشم به موقعش.