ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ارمیای سرما خورده

1392/4/16 10:52
368 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه بعد از ظهر داداشیها رو بردیم پارک تا کمی هوا بخورن. ارمیا بعد از کلی سرسره بازی به زور اومد و توی ماشین نشست و بعد هم شروع کرد به نق و نوق. فکر کردم خسته شده و خوابش میاد. خلاصه توی ماشین خوابش برد. وقتی رسیدیم خونه و بابایی بغلش کرد گفت: وای ببین چقدر داغه.تعجب دیدم بلـــــــه. چنان تب داره که بیا و ببین. کمی استامینوفن دادیم تا صبح ببریمش دکتر. تا صبح نخوابیدیم. که البته این تا صبح نخوابیدن چند شبی طول کشید و مجبور شدم شنبه رو هم مرخصی بگیرم و نرم سر کار. فردا صبحش رفتیم دکتر و گفت گلوش بدجور چرک کرده. تعجب کردم یک دفعه چی شد. عسلم چند روز هیچی نخورد و میل نداشت. الهی بمیرم . نگرانشم. زنگ زدم به عمه تا داروهاشو فراموش نکنه. خلاصه انقدر شبها ناله می کرد که ایلمان هم بیدار میشد و باید اون رو هم از اول می خوابوندیم. خدا رو شکر کمی بهتره. الهی که تمام بیماریها و ناراحتی های پسرهام بیاد تو تن و بدن من و اونها اذیت نشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آيسو وآيسا
16 تیر 92 12:40
واي سرما خوردگيييييييييي نفرت دارم از اين بيماري...نگو نگو...انشالله گل پسر زودي خوب شه ببوسش از طرف ما


خیلی سخته. ممنون.
مامان پارمیدا
16 تیر 92 14:40
یکی از نشانه های عفونت گلو همینه که یه دفعه و بدون علائم قبلی تشریف میاره و خیلی بچه ها رو اذیت میکنه.

ایشااله که زود زود خوب میشی ارمیای مهربون.مواظب داداشی باش که خدا نکرده مریض نشه.


خلی بده.ممنون. ایشالله.
مامان نازنین زهرا و یاسمین
16 تیر 92 23:37
الهی درکت میکنم منم دو هفته پشت هم مریض داری کردم خیلی شخته انشالله همیشه سالم و شاد باشن


ای وای. ایشالله هیچ بچه ای مریض نشه.
مامان آیلا
18 تیر 92 11:04
ان شا اله هیچ وقت روی مریضی رو نبینی کولوچه مهربون