ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ایلمان شکمو

1392/4/16 10:58
338 بازدید
اشتراک گذاری

به قول ارمیا، از دست ایلمان دیدون ( شیطون ). سفره رو که می اندازیم می خواد شیرجه بزنه توی اون. تا غذا رو بیارم ببینین چه بلایی سر نونها آورده.قلب

 

دلم می خواست با این عکسها توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کنم ولی حال رای جمع کردن و وقتش رو هم ندارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سمانه مامان پارسا جون
16 تیر 92 11:57
سلام خانومی خوبی گلم؟
حیف نیست این عکسو نزاری؟
منم حوصله رای جمع کردن ندارم
ینی اصلا ازین کار خوشم نمیاد میگم هر کی دوست داشت خودش رای بده زوری که نیست
ولی خیلی جیگره ببوسش.
راستی عکست با لباس ترکمنی خیلی قشنگ بود



سلام گلم. خوبی؟ ممنون. آره من هم خوشم نمیاد رای جمع کنم. ممنونم دوست خوبم.
مامان آيسو وآيسا
16 تیر 92 12:37
واي عكس خيلي قشنگه حيفه شركتش بده برا كلوچه خوشمزههههههههههههههه


والا از رای جمع کردن خوشم نمیاد.
مامان نازنین زهرا و یاسمین
16 تیر 92 23:37
وای شرکت کنی خودم بهت رای میدم جیگر خاله


راست میگی خاله؟ باشه به مامانم می گم شرکتم بده.
لیلا
17 تیر 92 0:27
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
سیدمهدی
17 تیر 92 4:25
سلام. شما شرکت کن من براتون رای جمع میکنم


راست میگین؟ ممنون از شما.
محمد
17 تیر 92 9:15
شادباشیدوسلامت
حتما شرکت می کنم


ممنون از شما.
مامان ایمان جون
17 تیر 92 9:44
خب بچه گشنه شه,یکی به این بچه غذا بده
بوووووووووس


ای نی نی ها هم که همش گرسنه هستن.
مامان آیلا
18 تیر 92 11:06
الهی دورش بگردم که این هم نون دوست داره من هم رای می دم ولی من هم از این و اون رای خواستم خیلی خوشم نمی آید


ممنون عزیزم.
مامان آریا
31 تیر 92 2:47
ای جونم چه خوشکل نون و ترکونده عزیزم معلومه خیلی از ته دل دعا کردی که مسابقه ی نی نی شکمو اومده واست