ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

این روزهای کولوچه ها

1392/4/12 12:12
355 بازدید
اشتراک گذاری

3 شب بود ارمیا نصفه شب از خواب بیدار می شد و گریه می کردگریه و وقتی از تختش که البته کنار تخت خودمون گذاشتمش، می آوردم پیش خودم بهتر می خوابید. حس کردم وقتی می بینه ایلمان رو کنار خودم می گذارم و از طرفی هم سر کار رفتنم ممکن بی تاثیر نبوده باشه، ارمیا رو کمی حساس کرده بود. با بابایی تصمیم گرفتیم که ارمیا رو مدتی کنار خودم بخوابونم. بنابراین دیروز به ارمیا گفتم : مامان جون از امشب بیا پیش خودم لا لا کن. ارمیا این طرف مامان و ایلمان هم اون طرف. طفلی عسلم خیلی خوشحال شد و بعد کمی فکر کرد و گفت مامان بابا گناه داله (داره). خندم گرفت و متعجب.تعجب پرسیدم چرا بابا گناه داره؟ ارمیا گفت: آخه بابا گریه می کنه. الهی قربون قلب مهربون پسرم.

در هر صورت دیشب ارمیا کنار مامان تا صبح خوب خوب خوابید و یه ذره هم نق نزد. خدا رو شکر.

راستی دیروز داشتیم می رفتیم بیرون، بابایی و ارمیا رفتن یه سوپر مارکت تا برای ارمیا بستنی میوه ای بخرن، صدای ارمیا رو شنیدم که به بابایی گفت: بستنی مامان. قربونش برم که به فکر مامانه. اول اومد از سوپری بیرون و بستنی منو داد و بعد برگشت و با بابایی و 2تا بستنی دیگه اومدن، یکی بابایی و یکی هم خودش.

ایلمان خوشگل مامان هم دیروز با اون 2 تا دندون موش موشیش مدام موقع شیر خوردن محبتش رو نثار مامان می کرد و کلی داد مامان رو در می آورد. آخاوهیک بار هم که چنان گازی گرفت که از جای دندونهای خوشگلش خون زد بیرون و وقتی کمی آه و ناله کردم ، نی نی نازم چنان بغضی کرد و گریه ای سر داد که انگار فهمیده چه کار کرده. کلی ناز و نوازش کردم تا آروم شده.

مهم نیست. مهم اینه که کولوچه های شیرینم خوشحال باشن و هیچ غم و غصه ای توی دنیا نداشته باشن. آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سیدمهدی
12 تیر 92 14:49
سلام درباره واکنش ارمیا به اینکه بابا گناه داره دقیقا حسی رو گفته که خودش قبلا داشته اما درباره گاز گرفتن ارمیا و نوازش دوباره شما .دقیقا خداوند بهشت رو بخاطر همین گذشت مامان ها بهشون ارزانی کرده امیدوارم شما و همه مامان های دنیا همیشه دلاتون شاد باشه


راست میگین. الهی فدای هر دو تا کولوچه نازم بشم.
مریم
12 تیر 92 17:05
به به،چه عکس هایه نازوقشنگی
رها
13 تیر 92 2:45
سلام مامانیه خوشگل پسرای نانازم
لطفا وقتی به ایلمان جون شیر میدید واسه ما هم دعا کنید,میگن اونموقع لحظات پاکیه و دعا مستجاب میشه
کوچولوها رو هم ببوس از طرف من


چشم گلم. حتما.
ما مان آیسو وآیسا
13 تیر 92 12:52
چه پسررری چه پسری...عشق مادر وپسری دیگه ....خوش به حالت شده مامانی ها....پسملی هواتو دارهبرا ارمیا جون وایلمان جون


پس چی خاله. چه جورم.
سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 15:52
سلام من سحرم داداشم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده شما می تونید به 3 نفر رای بدید ازتون منون می شم که من جز اون 3 نفر باشم بیاید وبم عکس داداشم رو ببینید.کدش380شماره پیامکم 20008080200.نمی دونم چه جوری جبران کنم دوستون دارم هوارتابهم رای میدید؟راستی پسراتون خیلی نازن خدا حفظشون کنه.از طرف من و داداشم هر دو تاشون رو یه بوس آبداربدید.
مامان نی نی
14 تیر 92 15:50
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
مامی آرمان (خاله زری )
14 تیر 92 15:57
ای جونم چقدر کیف میده آدم دو تا وروجک داشته باشه که به فکرش هستن خدا حفظشون کنه
ووووووی از اون محبت هایی که میگی ایلمان بهت داره خدا بهت رحم کنه منم خیلی طعمشو چشیدم


آی گفتی. دردناک ولی شیرینه.
مامان تربچه
15 تیر 92 11:15
سلااااااااااااااام عزیززززززززززززم
خدا میدونه دل من هم براتون تنگش ده بود.

منون که من رو فراموش نکردی دوووووووووووووست گلللللللللم

آدرس سایتم رو که گفته بودم, توی پست جدیدم گذاشتم.
اینجا هم میذارم
http://ninimah.com/


سلام عزیزم. خواهش می کنم. حتما میام به سایتتون.
محیامامان دینا
15 تیر 92 16:30
سلام دینا کوچولوی من در یک مسابقه شرکت کرده.میشه کد453 را به شماره 20008080200 پیامک کنید و بهش رای بدین.بازم براش رای جمع کنید.ممنونتون هستم.
مامان آیلا
18 تیر 92 11:01
الهی قربون اون دل و احساسات این کوچولو بشم . اما امان از دست شیطونک نیم وجبی حالاگازم می گیره