ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

نظر سنجی

1392/3/29 12:03
507 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باید بگم که مامان ایمان گلی منو به یه نظر سنجی دعوت کرده. من هم با کمال میل قبول می کنم.

1-اگر ماهی از سال بودم؟ آبان و دی ( این 2 ماه ماه تولد عزیزانمه )

2-اگر روزی از هفته بودم؟ چهارشنبه

3-اگر عدد بودم؟ 7

 4-اگر نوشیدنی بودم؟ آب تگری

5-اگر ثواب بودم؟ کمک به بیماران و فقرا

6-اگر درخت بودم؟ بید مجنون

 7-اگر میوه بودم؟ خربزه 

8-اگر گل بودم؟ رز سفید 

9-اگر آب و هوا بودم؟ پاییزی و بارانی

 10-اگر رنگ بودم؟ صورتی یا نقره ای

 11-اگر صدا بودم؟ آب

 12-اگر پرنده بودم؟ عقاب

13-اگر فعل بودم؟ بودن

 14-اگر ساز بودم؟ تار

15-اگر عضوی از بدن بودم؟ چشم 

16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟ جنگل

 17-اگر یک حس بودم؟ عاشق بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)