ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

سالگرد عشق من و بابایی

1392/3/22 10:45
714 بازدید
اشتراک گذاری

خوب کولوچه های من، امروز یعنی 22 خرداد سالگرد ازدواج من و باباییه. وارد چهارمین سال زندگیمون شدیم. یادش واقعا به خیر. واقعا خوش گذشت. انقدر خوب بود که من و بابایی گاهی که عکسها و یا فیلم عروسیمون رو میبینیم ، ناخودآگاه میگیم واقعا خوش گذشت.

خدا رو هزاران، هزاران بار شکر می کنم که لطف خدا همیشه شامل حالمون بوده و 2 تا کولوچه خوشمزه هم بهمون داده و زندگیمون رو شیرین تر کرده. بـــــــی نهایت شـــــــــکر.

یادمه پارسال این روزها ایلمان نازم تو دل مامان بود و من هم به خاطر مشکلی که پیدا کرده بودم، استراحت مطلق شده بودم. ارمیا رو هم باید از شیر می گرفتم. وااااااااااای که چه عذابی کشیدم.انقدر نگران نی نی تو دلم بودم که سالگرد ازدواجمون رو فراموش کرده بودم. اما خدا رو شکر خدا بزرگ تر از این حرفهاست.

محمدم               

یه تشکر ویژه هم با زبان ساده از شما دارم به خاطر تمام محبتهایی که بهم داشتی و اگر کمکهای شما همسر گلم نبود، واقعا نمی دونستم با وجود 2 تا ووروجک و کار بیرون و خونه داری و ... چه کار می کردم. انشاءاله همیشه سالم و تندرست و مثل همیشه صبور و مهربون باشی و همگی در کنار هم سعادتمند. آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آیلا
22 خرداد 92 13:32
مبارکه مامانی ان شا اله سالهای سال در کنار همه اعضای خانواده شاد و خرم زندگی کنید
مامان سویل
22 خرداد 92 15:47
سلام عزیزم سالگردتون مبارک عزیزم این گلها هم از طرف ما
ما مان آیسو وآیسا
22 خرداد 92 18:54
مبارکه عزیزم سالگرد ازدواجتون...انشالله همیشه همیشه خوشبخت وخوشحال باشیدبه همراه کلوچه های خوشمزهبرا ارمیا وایلمان جون
مامان گیسوجون
23 خرداد 92 0:11
آمین عزیزم امیدوارم همیشه خوشبخت باشید سالگرد ازدواجتون هم مبارک خصوصی
محمد
25 خرداد 92 10:58
سالگرد ازدواجتون مبارک در کنار هم سالم وشادباشید
مامان نازی و یاسی
25 خرداد 92 23:23
خوشبخت باشید
مامان ایمان جون
26 خرداد 92 15:57
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان اميرحسين و ارميا
26 خرداد 92 20:44
سالگرد ازدواجتون مبارررررررررررررررك هميشه شاد و خوشبخت در كنار هم باشين
مامان امیرحسین
27 خرداد 92 8:57
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک انشااله که سالیان سال کنار هم با سلامتی و شادی زندگی بسر کنید. کلوچه ها رو از طرف من ببوش ... راستی منتظر زنگت بودم ..
یاسمن
27 خرداد 92 9:44
سلام عزیزم سالگرد ازدواجت مبارک خوشال میشم به من سر بزنی با تبادل لینک چطوری؟
فرنوش مامان آنوشا
28 خرداد 92 12:08
مبارکه عزیزم الهی 120 سال در کنار هم خوشبخت و شاد زندگی کنین و سایتون بالای سر گل پسرای خوشگلتون باشه
maman bahar
28 خرداد 92 15:15
جونم مبارک باشه
سیدمهدی
31 خرداد 92 7:30
بابای ورجک ها خوشتیپی هاااااااا
مامان رومینا
1 تیر 92 7:02
تبریک میگم.ایشالا که همیشه همینطور شاد و خوشبخت باشید و کلوچه های خوشمزه تون هم سالم زیر سایه تون
پردیس جون دختر خاله سایان
3 تیر 92 11:24
سالگرد ازدواجتون را تبریک میگم
دایی علی
6 تیر 92 1:41
انشالله 10 بچه دیگه هم داشته باشید تا ی مهدکودک بزنید سالگرتون هم مبارک
♥ مامي ملودي جون ♥
11 تیر 92 11:45
عزيزم با تاخير مبارك شرمنده


مرسی دوستم.