ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

درهم و برهم

1392/3/22 9:55
510 بازدید
اشتراک گذاری

به به ببعی سواری چه کیفی داره.

خندیدنتو قربون آخه.

پس چرا توش هیچی نیست مامان؟

آخه انگشت پاش خیلی خوشمزه ست.

 

اینجا ایلمان خیلی کوشمولو بود. اواخر بهمن 91. داداشیها توی کالسکه با هم توی آشپزخونه کنار مامان بودن که و مامان هم مشغول تمیز کردن یخچال برای خونه تکونی عید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان هامان
20 خرداد 92 18:36
سلام عزیزم هزار هزار ماشاالله خداحفظشون کنه معلومه کلی از وجود این دو فرشته لذت میبری عکسای خیلی زیبایی بودن کلی لذت بردم ببوسشون


سلام عزیزم. واقعا لذت بخشه.ممنون از شما.
مامان ايسو وايسا
20 خرداد 92 18:39
چه داداش هايي ....چقدر نازن ماشالله


مرسی عزیزم.
سیدمهدی
21 خرداد 92 6:02
الهی چه نازه جیگرسلام مامان ارمیا عزیز از طرف من حتما حتما این وروجک رو ببوس


بانوی بهار
21 خرداد 92 9:56
خصوصی داری
مامان اميرحسين و ارميا
21 خرداد 92 12:50
چقدر اين داداشيها جيگرين


ممنون خاله. خجالتمون ندین.
مامان سویل
21 خرداد 92 13:15
سلام خانومی برو خصوصی
مامان ایمان جون
21 خرداد 92 14:37
ای جانم عزیزم عاشق اون عکسی که میخواست بخوره هستم

چقدر تلاش میکرد فسقلی

عزیزم با اجازه لبینکتون میکنم.




ممنون گلم. خوشحال میشم.


راستی من هم لینکتون کردم.
مامان گیسوجون
21 خرداد 92 15:10
سلام عزیزم خوبی ؟
ای جانم چه بامزه شده کوچولوی خوردنی ما
از کی برمی گردی سرکار ؟ برانامه ات چیه فرشته هاتو کی نگه می داره ؟
کاش منم یه دونه دیگه داشتم


خوشگل خانم برگشتم سر کار.
فرناز/ مامان ریحانه
21 خرداد 92 19:11
نیم ساعت بیشتره که اینجام و دارم این پستای قشنگ رو می خونم و لذت می برم
هیچ فکرش رو نمی کردم اینهمه آپ کنی و من نبینم
خدا رو شکر که ایلمان هم از آب و گل دراومد و مهلت می کنی اینجا رو آپ کنی
برو خصوصی


ممنون که انقدر وقت گذاشتی. چه کنیم دیگه. انقدر عکس داشتم که باید سریع می گذاشتمشون.
فرناز/ مامان ریحانه
21 خرداد 92 19:13
مامانی اسمت رو هم بگو لطفا وای چقدر حرف زدم من واقعا شرمنده
مامان رومینا
21 خرداد 92 21:59
الهی..خیلی اون عکسشو که میخواد انگشت پاشو بخوره دوست دارم...خصوصی عزیزم


مرسی عزیزم.
نازنین خواهر نیکو
29 خرداد 92 21:50
مرسی که وبلاگ مارو لینک کردین. منم از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم.
پردیس جون دختر خاله سایان
4 تیر 92 10:03
قربونت بشم انگشت پاهات هم میخوری خییییییییییییییلی دوست دارم