ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

اولین مروارید ایلمان مربایی

1392/3/29 12:27
469 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی بود که بدجورآب دهن ایلمان گلی سرازیر بود و چند روزی هم بود که احساس می کردم بی قراره، مطمئن بودم که لثه هاش درد می کنه. دیروز 3 شنبه 21/3/92 که از سر کار برگشتم خونه، همسری، ارمیا و ایلمان رو از خونه عزیز برداشته بود و برده بود خونه تا من هم برسم. تا در رو باز کردم همسری گفت مژده بده که نوک دندون ایلمان زده بیرون.انقدر خوشحال شدم که سریع دستهامو شستم و انگشت زدم تا مروارید خوشگلش رو لمس کنم. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤کلی ذوق کردم. قراره اگر خدا بخواد 5 شنبه که خونه هستم، آش دندونی درست کنم.

طفلی نی نی ها برای دراومدن هر دندونشون چقدر اذیت میشن. ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤به محض اینکه دندونش قشنگ نمایان بشه یه عکس می گیرم تا بعدها اولین دندونش رو ببینه.

بعدا نوشت:

این هم عکس اولین دندون نیش زده ایلمان مربایی مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیلا
22 خرداد 92 13:31
مبارکه کولوچه مربایی خاله به سلامتی غذاهای خوشمزه خوشمزه بخوری
مامان سویل
22 خرداد 92 15:48
مبارکه ایلمان جون
ما مان آیسو وآیسا
22 خرداد 92 18:51
خوب مبارکه عزیزم دندون پسملی.....ان شالله راحت در بیاد برا کلوچه های خوشمزه
مامان نازی و یاسی
25 خرداد 92 23:24
مبارکه
فرنوش مامان آنوشا
28 خرداد 92 12:10
ایلمان خوشگلم اولین مرواریدت مبارک خاله جون میشه یه گاز کوشولو از لپت بگیرم آخه بدجوری چشمک میزنه! ایلمان داره یه دندون قند میخوره از قندون
پردیس جون دختر خاله سایان
3 تیر 92 11:26
تبریک میگم اولین دندانت را خوش گلم


مرسی عزیزم.