ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

بلاچه های مامان

1391/10/11 0:38
765 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ایلمان مامان 46 روزش بود و ماشالله کم کم داره هوشیار میشه و وقتی باهاش حرف می زنیم می خنده. تا میام از خندش عکس بگیرم فقط به دوربین نگاه می کنه و خنده هم بی خنده.

واقعا 2 تا بچه کوچولو داشتن سخته. البته خدا خیلی کمک می کنه ولی خوب دیگه کارها چند برابره. گاهی یکیشون روی پاهامه و اون یکی هم توی بغلم. کلی با همسری خندمون میگیره. بهم میگه مامان گرفتار. البته واقعا همسرگلی دارم چون خیلی کمکم می کنه و از من بی خوابتر شده. ولی خوشحالم و وقتی می بینم ارمیا وقتی صبح از خواب پا میشه سراغ ایلمان رو می گیره ذوق می کنم و خدا رو شکر می کنم که 2 تا داداشها در آینده کلی قراره هوای هم رو داشته باشن. ارمیا همش گوش و چشم و اعضای بدن ایلمان رو نشون میده و بعد هم برای خودش رو و براش جالبه که ایلمان عروسک نیست و جون داره. ارمیا خیلی دوست داره با ایلمان بریم توی اتاقش و این جور مواقع اسباب بازیهاشو نشون داداشش می ده. نقاشی میکشه و بعد نشون ایلمان میده و ...

خلاصه حرف زیاده و الان ایلمان داره غر میزنه. پس سریع چند تا عکس بگذارم و برم سراغش تا بابایی رو خسته نکرده.

 

راستی این عکس ارمیاست توی ماه سوم زندگیش. واقعا شبیه عکس های بالای ایلمانه. فقط ارمیا پیشونیش بلندتره ، ایلمان هم موهاش پر تر از ارمیاست. قربون هردوتا کولوچه خوشمزه بره مامان.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پویا تم
10 دی 91 19:02
سلام دوست من برای طراحی تم تولد و تقویم 1392 و جشن دندونی برا کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید
هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 20:01
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
10 دی 91 22:34
خدا حفظشون کنه تنت سالم باشه انشاا... حتما خیلی سخته دو تا بچه کوچولو
♥ مامي ملودي جون ♥
12 دی 91 9:37
عزيزم خسته كار و بچه داري نباشي . اين روزها هم ميگذره ماشا الله ديگه روزهاي سختش گذشته
مامان امیرعلی
12 دی 91 20:41
مامان آیلا
13 دی 91 10:40
واقعا عجب تشابهی خدا هر دو شون رو براتون حفظ کنه
مامان یاسمین زهرا
15 دی 91 17:50
خیلی شبیهن
مامان سید کوچولو
17 بهمن 91 16:22
خسته نباشی
sanaz
20 فروردین 92 20:51
باشه دیگه بس است عالی بود