ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

بابایی تولدت مبارک

1391/10/4 21:58
3,290 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3 دی ماه تولد همسری بود و یه جشن کوچولو خونه عزیز گرفتیم و کلی هم خوش گذشت. امیدوارم سایه همسر خوبم همیشه بالای سر من و ارمیا و ایلمان باشه و سالم و سلامت باشه. انشاءاله. ارمیا که کلی ذوق کرد و از صبح که من بهش گفتم تولد بابائیه و می خوایم براش کیک بخریم و بابایی شمع فوت کنه، خودش اشاره می کرد که اون هم می خواد شمعها رو فوت کنه و توی عکس ها هم می بینین که همش در حال فوت کردنه. قربونش برم. ایلمان هم که کمی بیدار بود و بعد خوابید و دوباره بعد از اینکه کیک رو بریدیم و خوردیم بیدار شد. ایشالله سال بعد کیک خور هم میشه.

این هم خانواده 4 نفره ما. راستی اون کفشها هم هدیه من بود.

امیر حسین و سینا عشق ارمیا هستن و ارمیا کلی پسر عموهاشو دوست داره و به سینا میگه اینا. الناز هم خواهر امیر حسینه.

ارمیا از فرصت استفاده کرده و مشغوله فوت کردن شمعه. فوتش هم انقدر ی جون بود که اثر نداشت.

فوت هایی که اومدن به کمک ارمیا.

ارمیا کادو عمه رو پوشیده بود اول فکر کرد برای اون خریدن و کلی ذوق کرد. الهی بگردم درش هم نمی آورد.

سینا هم سورپرایز کرد و شروع کرد برای همسری آهنگ تولدت مبارک رو  زدن.

ایلمان عسلم هم که لالا کرده بود

راستی فردا ایلمان مامان 40 روزه میشه. خوش اومدی گل مامان.

متوجه شدم که قالب وبم دچار مشکل شده و مدیر وبلاگ هم گفتن باید به کل قالب رو عوض کنم. ولی اصلا وقت نمی کنم یه قالب قشنگ پیدا کنم. کمک کنین و یه قالب زیبا بهم معرفی کنین و ممنون میشم برام توی نظرات بگذارین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

♥ مامي ملودي جون ♥
4 دی 91 9:17
تولدشون مبارك بزنم به تخته خوشبحالت بعد زايمان تندي هيكلت مثل قبل ميشه ها در ضمن 40 روزگي گل پسرمون هم خيلي مباركه
مامان سید کوچولو
6 دی 91 13:59
همیشه شاد و سالم بلشین. هر چهار نفرتون. مامانی از ته دلم میگم خسته نباشی با دو تا فسقل خان حتما خیلی کم استراحت میکنی.
فرنوش
6 دی 91 19:41
سلام عزیزم خیلی خسته نباشی میدونم بچه داری اونم 2 تایی خیلی مشکله انشالله تنشون سالم باشه و تولد همسری مبارک الهی 120 ساله بشن ای جونم به این پسرای ناز دلم میخواد بخورمشون
خواهد آمد...
8 دی 91 0:19
سلام خاله جونم خوبی؟میگم متوجه نشدی که خیلی وقته عکس پشت قالب وبت خراب شده؟به سختی میشه نوشته ها رو خونداگه عوضش کنی ممنون می شم ...نی نی ها رو ببوس
مامان عرشیا
8 دی 91 8:23
عزیزم تولد گل پسری رو بهت تبریک میگم انشاا... نامدار و خوش قدم باشه درست مثل ارمیا جونم .
محمد
8 دی 91 12:01
تولد همسری مبارک 120 سالگی رو براشون جشن وکادو بگیرید
مامان امیرحسین
9 دی 91 14:12
آخیششششششش چه خوب شد قالب وب رو عوض کردی
♥ مامي ملودي جون ♥
10 دی 91 11:09
ارمياي خوشگلم پيشاپيش تولده دوسالگيت مبارك عزيزه دلم
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
10 دی 91 11:50
ايشالا هميشه سلامت باشين تولد همسرتون مبارك كفشه خوشگل بود ،40 روزگيه ايلمان جون هم مبارك
مامان ابوالفضل
10 دی 91 12:23
سلام عزیزم الهی قربون این فرشته کو چو لو هات بشم من خدا حفظشون کنه چهل روزگی مبارک تولد هم مبارک
مامان گیسوجون
10 دی 91 17:05
تولد همسرت مبارک عزیزم همیشه شاد باشید
مامان یاسمین زهرا
10 دی 91 17:19
تولدشون مبارک.منم با نسیم جون موافقم ماشاا...
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
11 دی 91 9:24
چقدر باید ماشااله بگم خب! اول اینکه این هیکل مامان خانم نی نی ها اصلا به هیکل یه خانم که در دوسال دوبار زایمان کرده نمی خوره (ماشااله خیلی خوش هیکلی). ماشااله دوم هم به بابای نی نی ها که اصلا بهشون نمیخوره 38 ساله شده باشن. ماشااله سوم هم به گل پسملای خوشگل این مامان و بابای مهربون. کلا فقط ماشااله ماشااله
مامان امیرعلی
12 دی 91 20:40
تولدشون مبارک.انشالله همیشه سالم وشادباشید
مامان آیلا
13 دی 91 10:39
بابایی تولد مبارک