ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

این روزهای کولوچه های مامان

1391/9/13 12:47
621 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا سرم شلوغه و اصلا وقت آپ کردن ندارم. الان هم مامان گلم ارمیا رو برده خونشون و ایلمان هم خوابه و من هم از فرصت استفاده کردم و اومدم تا چند تا عکس بگذارم و برم.

ارمیا کمی حساس شده مخصوصا شب که میشه. گاهی انقدر براش ناراحت میشم که میشنم و کلی گریه می کنم. خودمم خیلی حساس شدم. ای کاش زودتر کنار بیاد. البته بهتر شده ولی گاهی لج میکنه و دلش می خواد داداشی رو بزنه. نمی دونه چطور برخورد کنه. می خواد ببوستش، انقدر فشار میده که ایلمان سرخ میشه. و وقتی ما ممانعت میکنیم ، ناراحت میشه و علتش رو نمی فهمه. خلاصه فیلمی داریم که باید یه روز سر فرصت بشینم و همش رو بنویسم.

ایلمان بعد از حمام 10 روزگی

خواهر گلم و پرهام هم از مشهد اومدن و ارمیا و پرهام کلی احساسات از خودشون نشون دادن

ایلمان 19 روزه و این عکس مربوط به امروزه. داشتم توی آشپزخونه لیوان چاییم رو می شستم و ایلمان منتظر بود کار مامان تموم بشه.

این هم ٢ تا عکس از نوزادی ارمیا. ببینین چقدر داداشیا شبیه همن.

راستی امروز رهام گلی، وبلاگ قاصدک دوست داشتنی من به دنیا میاد و مامان و باباش رو از انتظار درمیاره. انشالله قدمش پراز خیر و برکت. منتظرم تا بتونم با دوست خوب و عزیزخودم زهرا جان صحبت کنم ولی هنوز موفق نشدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:15
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده خوشحال میشم به پسریه من رای بدین با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:15
سلامممممممممممممم عزیزم خوشحالم تولد قدم نورسیده مبارک ماشاالله فرشته ایه مثل خود ارمیا جون
مامان امیرعلی
13 آذر 91 20:39
ماشالله ایلمان جون چه نازه نگران نباش عزیزم یه مدت که بگذره بهم عادت میکنن.الان چون هرکس میادخونتون به ایلمان جون توجه میکنه یابغلش میکنه ارمیاجون حساس شده.باگذرزمان درست میشه.باتوکل به خداوصبروحوصله شما
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
15 آذر 91 0:06
عزيزم اصلا گريه نكن به خاطراين مسئله گرچه كه خودم واقعادركت ميكنم اما استرس به خودت راه نده .يه مدت ديگه ارميا عادت ميكنه خيلي بهم شبيهن يعني پسرهاي منم كپ هم ميشن؟مواظب خودت باش
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
15 آذر 91 10:33
ماشااله به هردوتا داداش ناز و خوشگل. انشااله همیشه سالم باشین
مامان آیلا
16 آذر 91 11:03
الهی ببین با چشمای بازی داره مامانی رو نگاه می کنه خدا هر دوشون رو حفظ کنه اگه نمی گفتی من که نمی تونستم تشخیص بدم . خیلی نگران نباش فقط به ارمیا مسئولیت برخی کارهای ایلمان رو بدید تا احساس بزرگی بکن
مامان آرتین (الهه)
17 آذر 91 19:20
هزارماشالا ایشالا خدا واست نگهشون داره ایشالا زود به ایلمان جون عادت میکنه و شرایط جدید رو میپذیره
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 91 16:57
الاهی بگردم چقدر شبیه همدیگن هزار هزار ماشاا...
مامان سيد کوچولو
19 آذر 91 10:47
ببين فسقل تازه بيه دنيا اومده چه کنجکاو و بامزه نگاه ميکنه. حتما براي ارميا خيلي سخته. تا حالا کانون توجه مامانش بوده...
مامان امیرحسین
19 آذر 91 11:29
ای جانم الهی پسرهای گلت انشاءاله همیشه شاد و سلامت باشن ... عزیزم باید خیلی حواست به ارمیا باشه ها ... از طرف من پسرهاتو و ارمیا رو هزار تا ببوس ... نمی دونم چرا من عاشق ارمیا هستم ... کمی به امیرحسین من شباهت داره .....
مامان یاسمین زهرا
19 آذر 91 13:15
عزیزمممممممممم.ببوسیدشون
فرناز/مامان ریحانه
20 آذر 91 1:02
قدم نورسیده مبارک عزیزم ایشاا... قدم آقا ایلمان خیر باشه براتون خدا گل پسرهای خوشگل و نازتون رو حفظ کنه.
مامان سویل
20 آذر 91 8:58
ماشالله به هر دوتا شون الهی ی ی ی ی ی:عزیزم خدا هر دوتاشونو برات نگه دارهX
محمد
22 آذر 91 15:40
ماشاءالله به هر دوتاشون شاد باشید وسلامت