ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ایلمان مامان زمینی شد

1391/9/1 20:06
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. از همتون به خاطر اینکه این روزها با اینکه نمی تونم بیام وبتون ،همش به ما سر می زنینید ممنونیم. دوستون دارم.

الان که این مطلب رو می نویسم 2 روز مونده تا ایلمانم به دنیا بیاد. دیشب یعنی یکشنبه 21/8/91 وقت دکتر داشتم و روز چهارشنبه 24/8/91 ساعت 7:30 رو انتخاب کرد برای اومدن نی نیه گلم. استرس ندارم و فقط تنها نگرانیم ارمیاست.

انشاءاله همه چیز با دعای شما به خوبی می گذره و ایلمان من هم بدون اینکه مامان رو خیلی اذیت کنه زمینی میشه. آمین.

سعی می کنم همون روزهای اول عکس کولوچه هامو با هم بگذارم.

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا ایلمان اومده. چهارشنبه ساعت 8:20 صبح 24/8/91 . انقدر شبیه ارمیاست که هر کی میبینه میگه. توضیحات رو بعدا سر فرصت می دم.راستی ارمیا دقیقا اون لحظه 1 سال و 10 ماه و 10 روزش بود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آرتین (الهه)
28 آبان 91 12:59
سلاااام عزیزم. قدم نو رسیده مبارککک خوشحالم که همتون در کنار هم سالم و شادید
زهرا مامان قاصدک
28 آبان 91 13:15
وای خدا چقدر از دیدن عکسش ذوق زده شدم خوش اومدی عزیز دلم ‍! امیدوارم قشنگترین روزهای این دنیا در انتظارت باشه چشم ارمیا هم روشن همینظور تو دوستم و همسری عزیزت
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
28 آبان 91 13:29
واااااااااااي عزيزم به سلامتي باشه من نميدونستم فكر ميكردم 29 وقت زايمانته،اما خيلي خوشحال شدم خيلي ايشالا سلامت باشه عزيزم چقدر بانمك ارميا داداشش رو نگاه ميكنه خيلي خوشحال شدم مواظب خودت باش اين روزهاي اولي خيلي سخته
مامان اریا
28 آبان 91 14:42
دوست خوبم قدم نو رسیده مبرک ایشالا با خودش برکت و رزق و روزی فراوون اورده باشه و 120 ساله بشهو زیر سایه پدر مادر بزرگ شه
مامان رومینا
28 آبان 91 15:48
اااای جانم.خوش اومدی فرشته کوچولو.تو روخدا ارمیا رو ببین چطوری نگاه میکنهمامانی ما منتظریم عکسای بیشتری بذاری.خودت خوبی مامانی؟
دخترک
29 آبان 91 0:25
سلام مبارکههههههههههههههههههه قدم نو رسیده مبارکککککککک الهی من فدای ارمیابشم ببین چطوری نیگاش کردههههههههه اون پاهای کوشولوی ایلمانم من از دور میبوسم
مامانی
29 آبان 91 8:20
سلام تبریک میگم ایشالا قدمش خیر باشه و بچه آرومی باشه که مامانو اذیت نکنه جیگرم ارمیارو ببین ما رو فراموش نکنی ها
♥ مامي ملودي جون ♥
29 آبان 91 10:20
اي جان . نگاه كن ارميا چقدر مهربون نگاهش ميكنه . فداي دوتاتون بشم من
مامان یاسمین زهرا
29 آبان 91 15:01
وااااااااااااااااااای خدا حفظشون کنه.عزیزمممممممممم خیلی خوشمزه هستن.تبریک میگم
مامان امیرعلی
29 آبان 91 21:03
تبریک میگم عزیزم.قدم نورسیده مبارک.خوشحالم که دیگه نگرانیهات تموم شده.خداروشکر
مامان پرهام
30 آبان 91 19:16
آخی چه نازه!به امید خدا زود زود می یاییم دیدنتون. خیلی نازه خیلی معصوم و زیبا شبیه ارمیا
مامان امیرحسین
1 آذر 91 11:17
مبارکه عزیزم .. ای جانم ارمیا رو نگاه کن ... اشک تو چشام جمع شد ...
مامان امیرحسین
1 آذر 91 11:18
راستی کدوم بیمارستان بودی ... اون اتاق و پرده های لاله واژگون برام آشناست ... من هم بیمارستان نجمیه بودم ... بیمارستان نجمیه هم دقیقا اتاقش این شکلیه ... پرده های اتاق لاله وازگون و گلهای کنار پنجره ...
پارمیدا
1 آذر 91 13:16
ای جان چقدر نازه ماشاالهخیلی خیلی تبریک میگم بهتونایلمان جون زمینی شدنت مبارک.ایشاله زندگیت پر از اتفاقات خوب باشه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
1 آذر 91 13:44
قدم ایلمان کوچولو مبارک و پراز خیر و برکت باشه انشااله. امیدوارم همیشه سالم و موفق و با عزت زندگی کنه. چشمتون اساسی روشن. کلی بهتون تبریک میگم بخصوص به ارمیای خوشگلم که الان داداش دار شده
سمانه مامان پارسا جون
1 آذر 91 16:49
وای خدا چشمت روشن خانومی چقدر نازه هزار ماشاا... زنده باشه خودت حالت خوبه عزیزم؟
مهرناز مامان رادین
7 آذر 91 0:15
آخی مبارک باشه عزیزم قدمش مبارک. خیلی ذوق زده شدم. چقدر نانازه. آخی ارمیا چطور بوسیدش. نازیییییییی
مامان آریا
8 آذر 91 0:47
قدم نو رسیده مبارک گلم ایشالله که همیشه پسرای خوشکلت سلامت باشن
مامانی وروجک
9 آذر 91 21:47
الهیییییییییی چه نی نی کوچولویی!ارمیا جون برادر شدنت مبارک.
s
3 فروردین 92 13:10
سلام.عجب وبلاگ فوق العاده ای داری.کوچولوتون مبارک