ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ارمیا و ایلمان

1391/9/1 20:02
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم. از همتون به خاطر تبریکات صمیمانتون ممنونم. فعلا به خاطر اوضاع و احوالم مجبورم فقط به گذاشتن چند تا عکس بسنده می کنم. روزهای اول خیلی سخت بود و ارمیای مامان خیلی مخصوصا شبی که من بیمارستان بودم اذیت شد، از بس شب ماما ماما کرده و توی اتاقها دنبال من می گشته و وقتی شنیدم اشکم دراومد. الان هر وقت ایلمان گریه می کنه به من با اشاره می گه که بهش شیر بدم و یا لباس خودش رو میکشه بالا و می خواد خودش شیر بده. الهی قربون قلب مهربونش.

ماشالله یادتون نره ها خاله های مهربون.

آقاجونم داره اسم ایلمان مامان رو می گذاره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
2 آذر 91 9:09
واااااااي خدا چه بامزه است هزار ماشالا ايشالا سلامت باشه ،اي جان ارميا رو داداشش رو بوس ميكنه موفق باشي عزيزم منم اين روزها رو دارم از حالا استرس گرفتتم
ثمین
2 آذر 91 12:23
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
مامی آرمان (خاله زری )
2 آذر 91 13:43
سلام عزیزم وبلاگتو چند روز پیش اتفاقی دیدم و واسم جالب بود که دو تا فرشته کوچولو با این فاصله سنی داره خدا واست نگهش داره . وبه شما قوت واسه نگهداری این دو تا فسقل شیطون بده . با اجازه لینکتون کردم بوس واسه کلوچه های خوشمزه ..
فرنوش
2 آذر 91 20:12
یه دنیا تبریک انشاله این پل پسر نانازی زیز سایه مامان و بابا 120 سالع بشه خیلی شکل ارمیاست ای جانممممممممممم الهی قربون شادومادم بشم که اینقدر مهربونه حواسش به داداشیش هست خدایا شکرت که انتظار و روزهای سختت تموم شد انشاله همیشه شاد باشین من منتظر عکس های خوشگل نی نی های نازت و خاطزه زایمانت هستم
مامان امیرعلی
2 آذر 91 20:37
خداروشکرکه این مرحله اززندگیتونم باکمک خداوصبروحوصله خودتان پشت سرگذاشتید
مامان رومینا
3 آذر 91 1:24
ااااای جانم.ماشالا خدا حفظش کنه کوچولوی دوست داشتنیونگاه کن توروخدا ارمیا داره میبوستش
زهره مامان هلیا
4 آذر 91 0:26
عزیزم مبارکه شوکه شدم ماشالله خدا حفظش کنه ارمیا جونو ببوس
مامان آیلا
4 آذر 91 18:21
الهی چه کاکل زری . ای جان دلم چه داداشی مهربونی
توتم
6 آذر 91 8:02
تبریک می گم رسیدن دومین کلوچه خوشمزه رو. شاد و خوش باشید در کنا رهم. خدا قوت برای بزرگ کردن دو تا پسر باهم
مامان امیرحسین
6 آذر 91 8:19
ای جانم مجددا تبریک می گم ..... ترو خدا به ارمیا زیاد برس.. خیلی حواست بهش باشه ......
مامان هامان
6 آذر 91 10:09
سلام عزیزم هزار هزارماشاالله خدا نگهدار هردو گل پسر باشه امیدوارم نامدار و خوشبخت باشه تبریکات صمیمانه من و هامان رو بپذیرید
مامان آرتین (الهه)
6 آذر 91 13:37
الهی قربون این دوتا کلوچه برم من ارمیا جون خیلی مهربونی عزیزم
مامان یاسمین زهرا
6 آذر 91 16:37
هزار ماشاا...
مامانی
7 آذر 91 8:14
سلام و ماشالا عکس پنجم خیلی شبیه ارمیاست
مامان آریا
8 آذر 91 0:48
خدا حفظش کنه خیلی ماهه...چه روابط خوبی برقرار شده نه؟؟؟
مامان سید کوچولو
9 آذر 91 9:00
سلام عزیزم. مبارکه. خسته نباشی. خیلی نازه. معلومه ارمیا خیلی متعجب شده از مرود عضو جدید. چقدر سخته تقسیم محبت.... من هم هوس بچه کردم امیدوارم از تجربیات این روزهات بیشتر برامون بنویسی
سمیرا مامان سایان
9 آذر 91 10:30
عزیززززززززم ماشالا چقدر بامزست این ایلمان کوچولو خدا دو تا دسته گلت رو واستون حفظ کنه
مامانی وروجک
9 آذر 91 21:46
تبریک میگم عزیزم.ایشالله خوش قدم باشه.خدا هردوتایی شون رو براتون سالم نگه داره و شادی شون رو ببینید.
محمد
10 آذر 91 11:05
قدم نورسیده مبارک.
مامان کوثری
10 آذر 91 17:59
مسابقههههههه از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید
♥ مامي ملودي جون ♥
11 آذر 91 10:41
به به حسابي خوشم اومد . ببوسشون
مامان گیسوجون
11 آذر 91 23:35
عزیزم یک دنیا تبریککککککککک الهی قربونش برم عزیزم چه نازه ماشاا... خدا حافظ جفتشون باشه
مرمر(مامی کسرا)
12 آذر 91 18:25
سلام . خوبید؟ قدم نو رسیده مبارک.من مرمر مامی کسرام.خیلی اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم.ایشالا خدا هر دوشونو براتون نگه داره.به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم.لینکتون کردم (البته با اجاااااااااااااااازه).اگه دوست داشتید لینکم کنید.
مامان رومینا
12 آذر 91 23:07
سلام.اگه لطف کنید به رومینای من که تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدید ممنون میشم اینم لینک مسابقه ستhttp://ninimod.niniweblog.com/کد رومینا0021هست.رای گیری تا روز 5شنبه ست.ممنون
mAhyA
13 آذر 91 12:44
ماشالله به این دو تا کوچولو لطفا قالب وبلاگتونو عوض کنید اصلا نمیشه نوشته هاتونو خوند این عکس وطن دانلود میاد روی نوشته ها
♥ مامي ملودي جون ♥
15 آذر 91 9:19
هزار ماشا الله چقدر بزرگ شده . نگران نباش بزار بزرگ شه از خجالت ارميا در مياد