ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

آخرین روز کاری

1391/7/30 9:01
649 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه امروز آخرین روز کاریه مامان توی اداره ست و مرخصیم از فردا شروع میشه. آخـــــــــــــــیش حالا باخیال راحت تقریبا یک ماه تا اومدن ایلمان استراحت خواب می کنم و تمام وقت پیش ارمیای گلم و در خدمتش هستم.

دیشب رفتم چکاب هفتگی ، البته دکتر خودم که الان سفر حج هستن و یه دکتر رو معرفی کرده بودن که برم پیشش. خدا رو شکر همه چیز خوب بود و آخرین سونو رو هم برام نوشته که برم انجام بدم و بعد منتظر بمونم تا وقت زمینی شدن فرشته کوچولوم برسه. حالا دیگه باید خودم رو برای سر و کله زدن با 2 تا ووروجک    آماده کنم. خدا رو هزاران بار شکر که منو لایق داشتن 2 تا فرشته پاک کرده. خیلی خوشحالم ، ولی می دونم روزهای سخت ولی شیرینی رو پیش رو خواهم داشت. من و همسری خیلی خوشحالیم و هر روز خدا رو شکر می کنیم.

 

دیروز شنیدم یکی از آشناهای همسری 5 قلو بارداره.تعجب واااااااای چقدر سخت. اوه خدا بهش کمک کنه. هم دوره بارداری و هم تربیت 5 تا بچه واقعا براش مشکل خواهد بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
30 مهر 91 9:21
به سلامتي اين يك ماه هم بگذره و نينيت و بغل كني


ممنون نسیم جان. انشاءاله. دعا کن.
مامان امیرحسین
30 مهر 91 9:22
انشاءاله به سلامتی ... مواظب خودت و بچه ها باش ..


ممنون. حتما.
مامان ابوالفضل
30 مهر 91 9:47
سلام عزیزم
ایشاالله زایمان راحتی داشته باشی
خیلی به فکرتم
امیدوارم که خدا بهت کمک کنه و یه مادر نمونه باشی


ممنون گلم. ایشالله. لطف داری.
مامان اميرحسين و آلـــــــوچه
30 مهر 91 10:39
به به ايشالا به سلامتي باشه و بتونين خوب استراحت كنين ما هم خيلي مشتاقيم كه ايلمان جون رو هر چه زودتر ببينيم


سلام عزیزم. ممنون. ایشالله آلوچه شما هم سالم به دنیا بیاد.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
30 مهر 91 10:59
به سلامتی انشااله. امیدوارم به خوبی و بدون هیچ مشکلی زایمان کنی و بعدش هم دو تا پسمل خوب و صالح رو تحویل اجتماع بدی


ممنون عزیزم. ایشالله با دعای شما.
زهرا مامان قاصدك
30 مهر 91 12:32
دوستم الهي كه به سلامتي اين يه ماه هم ميگذره .


ممنون . ایشالله برای تو هم همینطور. به سلامتی رهام عزیزمون هم میاد.
مامان نازنین زهرا
30 مهر 91 12:58
توی این ماه کلی فرصت داری با ارمیای عسلی وقت بگذرونی
منم چهارشنبه نوبت دارم و یاسی جون میاد کمتر میتونم بیام وب اما اولین وبی که میام وب شماست


سلام عزیزم. به سلامتی. پس روز موعود رسید. ایشالله با دل خوش. سر زایمان برای من و کولوچه هام هم دعا کن.
سمانه مامان پارسا جون
30 مهر 91 14:14
سلام خانومی خوبی؟ کوچولوها خوبن؟ عزیزم باید کل اون کد رو قبل از کد موس یا هر کد دیگه ای توی قالبت و بین نوشته های و قرار بدی درست بین این دوتا نوشته بازم امتحان کن اگر نشد قالبت رو برام ایمیل کن تا ویرایشش کنم
محمد
30 مهر 91 15:00
به سلامتی وشادی
مامان آرتین (الهه)
1 آبان 91 0:57
ایشالا بسلامتی نی نی گلت دنیا بیاد چه اسم قشنگی واسش انتخاب کردین. میشه بگین به چه معناست؟
پارمیدا
1 آبان 91 9:55
پنج قلووقتی صفحه وبتون باز شد کلی تعجب کردم.آخه چندروزی اینترنتمون قطع بود و الان میبینم اسم کلوچه مربایی عوض شده.ایلمان هم مثل کسری خیلی زیباست
سمیرا مامان سایان
1 آبان 91 10:09
عزیزمممم امیدوارم این یه ماه به سلامتی تموم بشه و ایلمان کوچولو رو بعلت بگیری اااااای جونم به ارمیا نانازی چند وقت بود به وبلاگش سر نزده بودم واسه خودش مردی شده بوس بوس
مامانی
2 آبان 91 10:49
موفق باشی . تا میتونی استراحت کن چون بعدش باید شب زنده داری کنی
مامان آیلا
2 آبان 91 12:47
به سلامتی . چه عالی ارمیا 7 ماه پیش مامانی جونش هست و به مهد نمی ره
فاطمه قنبری
2 آبان 91 21:48
ماشاالله... خدا حفظش کنه...