ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

ارمیا و دوستش صدرا

1391/8/2 21:19
897 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش ارمیا با بابایی رفته بود پارک و اونجا یه دوست پیدا کرده بود به اسم صدرا و کلی با هم بازی کرده بودن. بابایی می گفت صدرا هر کاری می کرد، ارمیا هم سعی می کرد انجام بده. از اون روز هر وقت از کولوچه نازم می پرسیم اسم دوستت چیه ؟ میگه ددرا. الهی قربونش برم. انقدر ناز این اسم رو ادا می کنه که دلم می خواد بخورمش.

این هم ارمیا و صدرا

راستی امروز آخرین سونوگرافی رو هم رفتم. خدا رو شکر وضعیت ایلمان خوب بود و جای هیچ نگرانی نیست. دیگه به قول همسری شمارش معکوسه. دقیقا 27 روز دیگه کولوچه مربایی من به دنیا میاد. انشاءاله.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نازنین زهرا
2 آبان 91 23:15
سلام انشالله به سلامتی این چند روزم بگذره و نی نی گلت بیاد تو بغلت برام دعا کن فردا 7صبح نوبت سزارین دارم استرس زیادی دارم نمیدونم چه جور یک شبانه روز از نازگلم دور بمونم نمیدونم عکس العمل نازی نسبت به یه نی نی دیگه که من بهش محبت میکنم چیه؟
مامان گیسوجون
3 آبان 91 16:35
ای جانمممممممممممم خیلی خوشحالممممممممم 27 روز دیگه روی ماه فرشته نازتو می بینم تو رو خدا زود بیایی و عکس بگذاری مثل من که فرداش گذاشتم خصوصی داری
مامان گیسوجون
3 آبان 91 16:35
راستی منم دعا کن دوستم موقع زایمان ممنون
فرنوش
3 آبان 91 21:44
الهی قربون کلوچه مربایی بشم ای جونم انشالله به سلامتی بیاد تو بغل مامان و بابا و یه گل پسر خوشکل درست مثل شادومادم ارمیا خان باشه
مامان آیلا
4 آبان 91 9:23
نمی دونم چرا بچه های به این سن و سال با بچه های بزرگ تر از خودشون بیشتر ارتباط برقرار می کنن ان شا اله به سلامتی بدو بیا ایلمان جونی
سمانه مامان پارسا جون
4 آبان 91 18:44
سلام عیدتون مبارک
مامان امیرعلی
4 آبان 91 22:04
بسلامتی عزیزمانشالله خوش قدم باشه
محمد
5 آبان 91 8:52
عید قربان گشته با یلدای طولانی به یک شب این عید مبارک بُد و آن شب به سلامت عیدتون مبارک
سمیرا مامان سایان
5 آبان 91 20:22
عزیزممممممم واسه خودش مردی شده اییییی جووونممممم داداشی ارمیا جون چه اسم خوشگلی داره امیدوارم این روزها به سلامتی طی بشه و زودی بغلش بگیری
مامان جون
6 آبان 91 18:10
سلام مامانی خسته نباشی برات روزهای شاد وپر انرژی رو می خوام واینکه کوچولو دوست داشتنی سالم بدنیا بیاد ما رو بی خبر نذار
مامان گیسوجون
8 آبان 91 0:58
زهرا مامان قاصدك
8 آبان 91 10:17
الهي شكر دوستم همه چيز روبه راهه ! انشاا... ايلمان به سلامتي دنيا بياد . مراقب خودتو كلوچه ها باش