ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

تاریخ اومدن کولوچه مربایی

1391/7/26 10:05
572 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                         

دیروز وقت دکتر داشتم و قرار بود تاریخ دقیق اومدن ایلمان مشخص بشه. از قرار معلوم دکتر عزیزمون داره میره حج واجب و من مونده بودم اگه زمان به دنیا اومدن کولوچه مربایی نباشه چه کار کنم. خلاصه خدا رو شکر اواخر آبان تهرانه و تاریخ دوشنبه 29/8/91 زمان اومدن فرشته کوچولوی منه.

میشد چند روز زودتر هم باشه ولی دکتر گفت که تا بیاد و دید و بازدید و این جور جرفها همین تاریخ خوبه. ولی چون یک ماهی نیست که برم پیشش کمی نگرانم. نکنه ایلمان زودتر از موعد بخواد بیاد و ...

نه خدا نکنه. کولوچه مربایی صبر کن تا دکترت بیاد.

راستی یه چیزی یادم افتاد که بگم. رفتیم برای ایلمان چند تا تیکه لباس خریدیم. البته چون همه لباس های ارمیا نو مونده و تعدادی رو هم اصلا نشد که تنش کنیم ، لباسهای داداش ارمیا هست. ولی از ذوقمون برای روز اول اومدنش چند تا دونه خریدیم تا توی بیمارستان تنش کنه و بیاد خونه. ارمیا هم فهمیده بود برای داداشیشه و باز می کرد و نگاه می کرد و میداد به من. بهش گفتم نی نی داداشی بیاد اینها رو بپوشه؟ با سر اشاره می کرد بیاد و بپوشه و می خندید. بلاچه داره آماده میشه.

 عکس لباس ها رو می گذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیلا
17 مهر 91 10:45
به سلامتی فقط مامانی نری بعد 7 ماه بیایی ما در اولین فرصت منتظر عکسهای دو تا کولوچه هستیم در کنار هم .



ممنون. حتما. سعی می کنم زود عکس بگذارم.
مامان سویل
17 مهر 91 16:13
سلام عزیزم خیلی ممنونم که بهمون سر زدین:
روز کودک بر ارمیا جون و کسرا جونم مبارکX


سلام. ممنون. من هم تبریک می گم.
پارمیدا
17 مهر 91 19:40
به سلامتی ایشااله.استرس نداشته باشید ایشااله که کسری جون همکاری میکنه و سر وقت خودش بدنیا میاد.


ممنونم.
زهرا مامان قاصدک
18 مهر 91 12:41
لباسهای کلوچه مربایی مبارکش باشه

کار خوبی کردید براش لباس خریدید


ممنون خاله جون.
مامان رومینا
21 مهر 91 15:48
به به دیگه کم کم مربا کوچولو هم داره از راه میرسه بسلامتی.ایشالا که براحتی زایمان کنی خانمی.


سلام. ممنون عزیزم.
مامان کورش
22 مهر 91 22:32
سلام به آقا ارمیا و آقا کسری که هنوز تو شکم مامانش جا خوش کرده! تبریک میگم انشالا که به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد...خوشحال میشم به وبلاگ آقا کورش منم سر بزنین


سلام خاله. چشم حتما میایم.
مامانی
23 مهر 91 7:55
چه زود میگذره به سلامتی


وای به من که خیلی سخت گذشت.
مامی نسیم (مامان ملودی )
24 مهر 91 3:14
انشا الله به سلامتی دنیا بیاد


ممنون خاله.