ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

اندر بازیگوشی های ارمیا

1391/7/26 12:50
929 بازدید
اشتراک گذاری

همونطور که قبلا گفتم ارمیا خیلی کامیونش http://www.khavaranshop.com/رو دوست داره و مدام داره باهاش بازی می کنه. تازگی ها هم قسمت بار کامیون رو میزنه بالاو  خودش مثل دوچرخه میشینه و با پاهاش هل میده میره جلو یا عقب. بلاچه مامان داشت بازی می کرد که می خواستم ازش عکس بگیرم، تا دوربین رو میدید بلند می شد بیاد طرفم. نمی ذاشت یه عکس درست و حسابی از بازیش بگیرم. بهش می گفتم بازی کن مامان عکس بگیره بعد یا و ببین. چند ثانیه می نشست و بعد بلند می شد میومد مثلا عکسی رو که هنوز نگرفته بودم رو ببینه. این هم نتیجه عکس ها. یه چندتاییش بدک نشد.

این نخی هم که میبینین بابایی براش بسته و ارمیا رو می شونه تو بار کامیون و بعد اون رو می کشه و باهاش بازی می کنه.

 

بالاخره مثل پسرهای خوب نشسته سرجاش. 

اینجا هم داره میره چه شیطنتی کنه خدا می دونه.

قلبمی خواد بگه من هیچ کاری نکردم ببینین چقدر آقا هستم. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اميرحسين
26 مهر 91 8:59
واي عزيزممممممم چه آقايي شد برامون ارميا البته خودش آقا بوداااااا


مرسی خاله. آقا ولی شیطون.
مامان گیسوجون
26 مهر 91 20:04
عسل خاله الهی قربون اون برق چشمات برم من
دوستم گلم خوشحالم که به لحظه دیدار داری نزدیک می شی
خریداشون هم مبارک الهی به شادی بپوشن
خصوصی داری


ممنون خاله جونم. گیسو رو ببوسین.
مامان یاسمین زهرا
27 مهر 91 15:40
از قول من محکم ببوسیدشششششششششششششششششششش


چشم حتما.
مامان امیرعلی
27 مهر 91 22:40
چه ماشین خوشگلی داریا


ممنون خاله.
مامان سيد کوچولو
29 مهر 91 8:46
سلام عزيزم. من اگه دوباره بچه دار بشم يه اسمي ميذارم براش که زمين تا اسمون فرق داشته باشه با اولي. مطمين هستم که تعداد مخالفان خيلي زياده. ولي چرا بايد اسم بچه بيچاره اينقدر محدود بشه فقط براي همخواني با اولي!!!!
ايلمان هم خيلي قشنگه. کسري هم قشنگ بود. کلا شما خوش سليقه اي


من هم همین عقیده رو دارم. ایشالله نی نی بعدیت. ممنونم گلم لطف داری.
مامان آریا
29 مهر 91 11:02
عززززیزم خیلی با مزه تو کامیون نشسته
حالا ایشالله داداشی نازش که بیاد بیشتر شیطونی میکنه تا حرصتون و در بیاره
امیدوارم هر دو شون همیشه سلامت باشن..


چه شود!
مامانی
29 مهر 91 11:14
چقدر لباسا بهش میاد ماشالا


ممنون خاله.
زهرا مامان قاصدک
29 مهر 91 23:06
ووووووووی کاش از نزدیک می دیدمت عسل خاله با اون کامیون خوشگلت


خوب خاله بیا خونمون دیگه.
مامان ابوالفضل
30 مهر 91 9:49
قربون اون نگاهای شیرینش
میام الان میخورمت
ایلمان به ارمیا بره محشره


مرسی خاله. لطف داری.