ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

سبزی کاری

1391/7/8 9:09
708 بازدید
اشتراک گذاری

خواص اسفناج

اطراف شهرری پر از زمین های سبزی کاریه و اگر سبزی تازه و در حجم زیاد بخوای می تونی بری اونجا و تهیه کنی. واااااااااااااااای که وقتی نزدیک میشی بوی طراوت و تازگی و سبزی تازه می خوره به مشامت و دلت می خواد ساعت ها اون طرف ها بچرخی.

یه روز من و همسری به اتفاق عزیز رفتیم تا عزیز یه عالمه نعناع بخره. من که فرصت این کارها رو ندارم. ولی اون روز جو گیر شدم و مثل خانم های خونه دلو زدم به دریا و یه دسته جعفری و یه دسته اسفناج گرفتم نیشخند تا آهنی به بدن بزنیم. عزیز هم که گفت خودم نعناع خشک و شوید خشک کرده بهت می دم. تو نمی خواد بگیری. من هم از خدا خواسته. اتفاقا دیروز سبزی های خشک رو برام آورد خونمون و کلی ذوق زده شدم. دستش درد نکنه. مامانی هم که قول داده سبزی قورمه بهم بده. آخ جون. مگه میشه با این کولوچه سبزی پاک کرد. کمک می کنه اون هم اساسی.

محیط اونجا خیلی برای ارمیا جالب بود و کلی پــــــروانهاز نزدیک دید و یه لونه مـــــورچه پیدا کرده بود و داشت با کنجکاوی به مورچه های در  رفت و آمد نگاه می کرد و من هم سعی می کردم براش توضیح بدم.

 

 

کولوچه عسلی از فرصت استفاده کرد و خوب خاک بازی کرد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آیلا
8 مهر 91 9:48
مامانی خوب کاری می کنی اسفناج می خوری هم واسه کولوچها خوبه هم برا خودتون . راستی ارمیا نگو که بازی نکردی اونهم از نوع حسابیش .


آره خیلی خاصیت داره.خوب از خجالت بازی دراومد خاله.
مامان امیرحسین
8 مهر 91 10:59
ارمیا سیبت رو می دی من بخورم ؟! با این عکسهایی که می زاری دلمو می بری از طرف من ببوسش در واقع گازش بگیر
مامان امیرحسین
8 مهر 91 11:00
ارمیا سیبت رو می دی من بخورم

با این عکسایی که می زاری دلم ضعف می ره
دوست دارم گازش بگیرم البته وقتی حواست نباشه
ببوسش


قابل نداره خاله. وای دوستم دلت میاد؟
زهرا مامان قاصدك
8 مهر 91 11:12
مامي نسيم( مامان ملودي )
8 مهر 91 11:34
اي جانم فداي اون خاك بازيت بشم من


وای خاله خدا نکنه.
محمد
8 مهر 91 12:28
ای ول به عزیز که هواتون رو داره
شادباشیدوسلامت


واقعا دستش درد نکنه. ممنون.
مامان هامان
8 مهر 91 13:29
نوش جونتون عزیزم خدا حفظشون کنه این نینی ها چه اسمهایی زیبایی دارند ارمیا جونو ببوسش هزار هزار ماشاالله خوردنیه


مرسیعزیزم. خدا نی نی شما رو براتون حفظ کنه.
مامان پرهام
8 مهر 91 15:21
جای ما خالی


جای شما همیشه خالیه خواهری.
پارمیدا
8 مهر 91 17:10
آفرین به مامان و بابای با ذوق که اینقدر کولوچشون رو به دامان طبیعت میبرن.


ممنون عزیزم.
ارغوان
9 مهر 91 12:51
سلام
عکسای قشنگی بود
از اشنایی باهاتون خوشحال شدیم


ممنون.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
9 مهر 91 14:15
وای خدای من!!!!!!!!!!!!!!! ارمیا کوچولو داره داداش میشه؟؟؟ من خیلی وقته نتونستم بیام رو وبلاگ ارمیا جون آخه من با قالب های زیبای وبلاگتون مشکل دارم یعنی در واقع سیستم من با قالب ها مشکل داره. الانم شانسی باز شد. خواهرم گفت دوباره داری مامان میشی و دیدم برای ملودی هم با اسم مامان ارمیا و کسری پیغام گذاشتی.دعا دعا کردم قالبه باز بشه و یهویی شد!!!! وای خدا! دوتا نی نی خوشگل و کوشمولو پشت سرهم. خدا حفظشون کنه و انشااله قدم کسری جون هم مثل داداش خوشگلش پراز خیر و برکت باشه. کلی تبریک می گم عزیزم کی به دنیا میاد اون خوشگله؟


سلام گلم. ممنون از اینکه سعی داری وب ما رو بخونی. خدا نی نی های شما رو هم حفظ کنه. ایشالله آخر آبان ماه. دعا کن.