ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

کولوچه عسلی و کولوچه مربایی

1391/5/2 10:08
862 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باید بگم که دیروز رفتیم سونوگرافی و مشخص شد که ارمیای مامان صاحب داداشBaby With Bear شده. همیشه فکر می کردم که بچه دومم دختر باشه ولی خواست خدا این بوده که دختر نداشته باشم و 2 تا پسر شیطونKid With Toy Car  وCupid بازیگوش بهم بده تا به قول بابایی پوستمون رو بکنن.SmileLaughing 2

معمولا پسرها شیطون تر از دخترها هستن دیگه. ایشالله همیشه سلامت باشن و سر به راه، اگر پوست ما رو هم با شیطنت هاشون کندن مهم نیست.

بعضی ها میگن خوبه بچه ها همجنسن باشن و کلی با هم همبازی می شن و برای خودشون بهتره. ولی بعضی هم اعتقاد دارن که بهتره یه پسر باشه و یه دختر. نمی دونم خدا حکمت کارهاش رو بهتر می دونه. شکــــــــــر.

خلاصه اینکه کولوچه مربایی هم پسر از آب دراومد و حالا باید دنبال یه اسم قشنگ بگردیم که به ارمیا هم بیاد. اگر نظری داشتین بگین خوشحال میشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آیلا
2 مرداد 91 10:30
مبارکه مامانی ان شا اله به سلامتی کولوچه مربایی هم بیاد حسابی سرت شلوغ پلوغ می شه خدا را شکر


واقعاشلوغ میشه.
مامان امیرحسین
2 مرداد 91 13:42
به سلامتی عزیزم مبارک باشه

انشاءاله کی می یاد


سلام. ممنون. ایشالله روزهای آخر آبان.
مامانی وروجک
2 مرداد 91 13:46
دوست عزیزم سلام.ادرس وب ارمیا وروجک تغییر کرده.لطفا از این پس با این ادرس ارمیا جون رو لینک کنیدhttp://ermiajoon90.niniweblog.com/


سلام. ممنون گفتین. عوض کردم.
فرنوش
2 مرداد 91 19:41
مبارکه عزیزمممممممممم الهی فدای کلوچه هات بشم من انشالله 120 ساله بشن و الهی دامادشون کنین

سارا جونم باور کن 2 تا بچه هم جنس خیلی بهتره هر چند آدم دوست داره از هر دوجنس داشته باشه اما اینطوری برای خودشون و آیندشون و خودتون هم بهتره
ارمیا عشق منه از طرف من پشت دست های کوچولوشو اون قسمت چال چال دستشو به بوس خوشمزه بکن برام دعا کن مامانی فردا میرم سونو


سلام فرنوش جان. ممنونم ازت. چشم حتما یه بوس خوشگل از طرف خاله فرنوشش. الهی. ایشالله به سلامتی. نگران نباش. بهم خبر بده.
مامان آرتین
3 مرداد 91 12:01
سلام عزیزم مبارک باشه هرچی خیره انشالا سالم و تپل مپل باشه عین ارمیای نازمون


سلام خاله. ممنون. با دعای شما.
مامان آرميتا
4 مرداد 91 1:37
سلام عزيزم انشالله سالم و سلامت به دنيا بياد مهمه همينه فرقي نميكنه پسر يا دختر
انشالله مثل ارميا جون ناز و خوشگل باشه
به ما هم سر بزنيد


سلام. ممنون. انشاالله.
مامان سيد كوچولو
4 مرداد 91 9:37
سلام. ميدوني به نظرم دو تا پسر و يا دو تا دختر بهتره تا جنس مخالف....
پيشنهاد من: عرشيا... ارميا و عرشيا


سلام عزیزم. ممنون از راهنماییت.
نینا
4 مرداد 91 13:12
ایشاالله نی نی سالم به دنیا بیاد.عرفان و احسان


ممنون از شما.
پارمیدا
4 مرداد 91 17:20
ایشااله که همیشه سالم و صالح باشند هر دوتاییشون.من از اوناییم که با هم جنس بودن دوتا بچه خیلی موافقم.توی بزرگیاشون بیشتر بدرد هم میخورن.


سلام. ممنون عزیزم.ایشالله.
کودکانه های من
7 مرداد 91 22:45
سلام خاله جونم
نی نی کولوچه ای جدیدتون مبارک
انشاله که هر دو شون عاقبت بخیر بشن
منم یه اسم به ذهنم رسید که به ارمیا میاد:آرمین، یعنی آرمین و ارمیا
موفق باشید


سلام عزیزم. ممنون . اتفاقا من هم خودم از اسم آرمین خوشم میاد تا ببینیم نظر بابایی چی باشه.
مامان اميرحسين
8 مرداد 91 11:46
به سلامتي ايشالا كه به سلامتي


سلام عزیزم. ممنون.
مامان علی
10 مرداد 91 14:04
به سلامتی عزیزم مبارک باشه چه شیرین در شیرینی بشن این دوتا


مرسی عزیزم.
مامان علی
10 مرداد 91 14:08
ببخشید عزیزم خیلی وقت بود سر نزده بودم دلم برای کلوچه یه نقطه شده بود.. عزیزم نتونستم توی پست بالایی نظر بذارم چند روز پیش توی این پست هم نمی شد بذارم .فکی کنم ایراد از سیستمه منه که نمی تونم توی آخرین پستت نظر بذارم آخه دیدم بقیه گذاشتن. بهر حال خوشحالم که می بینم سرحال و سرخوشی خیلی مراقب خودت و کلوچه هات باش


سلام. گاهی پیش میاد. مهم اینه که به یادمون بودی. ممنونم عزیزم.
مامانی
15 مرداد 91 9:56
به سلامتی باید بگردی دنبال اسم پسر نظر من که شخصیه: یه چیزی هم وزن ارمیا ایلیا به ذهنم رسید
مامان سویل
1 شهریور 91 10:46
سلام عزیزم خوبی؟؟؟الان که این پستتو خودنم خییلی انرزی گرفتم واقعا که هزار ماشالله به تو
به ماهم سری بزنین


سلام. ممنون عزیزم.واقعا؟ باشه حتما.