ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

عشق خروس

1391/5/8 10:34
926 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا این روزها بدجور عاشق خروس و مرغ و جوجه هاش شده. یه سره صدای خروس درمیاره و البته بیشتر مثل مرغه تا خروس. قبلا گفته بودم چی میگه: ( دگ دگ دا ) با کسره روی د و گ و دا رو هم میکشه.

پریشب فکر کنم داشت خواب آقا خروسه رو می دید چون 3 بار توی خواب قوقولی قوقو کرد ، با صدای بلند. خندم گرفته بود.

دیشب هم چشمهاش از خستگی باز نمی شدن ، فکر کنم ساعت حدود 12:30 شب بود، اول روی پای بابایی و بعد روی پاهای من و لالایی و ... تا می خواست خوابش ببره خودش رو می زد به اون راه و قوقولی می کرد تا ما بخندیم و باهاش بازی کنیم.Thinking

کولوچه عسلی رو وقتی می گذارم روی پاهام تا بخوابه قبلش شیشه شیرش رو می خوره و بعد کم کم می خوابه، ولی اگه خوابش نیاد انقدر ورجه وورجه می کنه تا بالاخره خوابش بگیره. یه سره هم پاهاشو می کوبه به شکم مامان . ای خدا هی بهش می گم مامان دلم اوخ شد، داداشی رو له کردی ، پاهاش رو می گیرم ولی فکر می کنه که بازیه و به کارش ادامه میده. بیچاره کولوچه مربایی تو دل مامان چی می کشه ار دست این ارمیا عسلی. بابایی گفت از این به بعد من می گذارم روی پاهام، ولی ووروجک دوست داره روی پاهای من بخوابه.

این هم چند تا عکس از یک خواب شیرین بعد از ظهر تابستانی.Lips

 

 

الان روی تخت خودش نمی گذارمش و پیش من و بابایی می خوابه و انقدر وول می خوره که گاهی من و بابایی رو می خواد از روی تخت بندازه پایین و جایی برای ما نمی گذاره.Laughing 2

گاهی انقدر خوردنی میشه که من و بابایی ناخودآگاه به هم میگیم واااااااااای ما این ارمیا رو می خوریم هیچی ازش نمونه ها. Kissesالهی قربونش برم.

خیلی نگرانم که وقت به دنیا اومدن کولوچه مربایی ، ارمیای مامان یعنی باید شب تنها بمونه، از الان گفتم که باید بیاد شب توی بیمارستان پیش خودم بمونه. یا اگر بخوام به داداشیش به به بدم، نکنه ارمیا ناراحت بشه و اون هم بخواد. هر چند الان دیگه به به خوردن رو فراموش کرده و گاهی که امتحانش میکنم ببینم هنوز هم دلش به مامان رو می خواد یا نه می خنده و میره. طفلی فهمیده که به به مامان رو نباید بخوره. الهی بمیرم.

دیشب با همسری صحبت می کردیم که چه روش ها و صحبت هایی با ارمیا داشته باشیم که داداشش رو دوست داشته باشه و از محبت ما به اون دلگیر نشه. خیلی سخته.

خلاصه که برنامه داریم با این آقا کوچولوی خونمون.

یه چیز دیگه، تا موقع اذان میشه و ارمیا صدای اون رو میشنوه سریع دستهاشو میبره بالا و حالت دعا میگیره و لبهاشو تکون میده. عزیز مامان قربون دل پاکت. بهش میگم برای داداشی هم دعا کن ، و اون سرش رو تکون میده و می خنده که یعنی باشه.

واقعا بچه ها پاکن و یه چیزهایی حس می کنن که ما بزرگترها نمی فهمیم.

راستی حال کولوچه مربایی هم خوبه و خوب تو دل مامان ورجه و وورجه می کنه. خدا رو شکر. الان پسر کوچولوی من 24 هفته شه. دعا کنید، ایشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد و با ارمیا داداشهای خوبی بشن. آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

محمد
8 مرداد 91 10:29
عباداتتون قبول حق
شادباشید وسلامت


ممنون از شما. نماز و روزه شما هم قبول.
متین وروجک
8 مرداد 91 12:29
اینقدر از اینجور خوابیدن بچه ها خوشم میاد که نگو خدا حفظش کنه الهی


ممنون عزیزم. خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه.
مامان پرهام
8 مرداد 91 21:55
قربونش برم چه خنده دار می خوابهتو هم اینقدر نگران نباش توکلت به خدا باشه


سلام. توکل به خدا.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 11:56
فداي اون ئخوابيدنت . ماماني نزار بزنه توي شكمت . و انشا الله اين 14 هفته آخر هم به خوبي بگذره و كلوچه مربايي دنيا بيادش


واقعا سخته. چه کار کنم از دستش. ایشالله. دعا کن.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 12:06
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . ....... .ملودي .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . گذاشتم . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
فرنوش
9 مرداد 91 19:11
سلام مامان مهربون خوبی ؟گل پسرا خوبن ؟الهی من قدای این کلوچه عسلی بشممممممممممممممم خاله قربون اون شکل ماهت بشم وقتی تصورت کردم که دعا می کنی دلم میخواست درسته بخورمت !!!
ارمیا جونم خاله هلو کوچولو رو هم دعا کن
سارا جونم نگراننباش الهی به حق این ماه عزیز کلوچه مربایی سالم و به موقع میاد بغلتون خوب یکم سخت هست ولی می ارزه هر دو با هم بزرگ میشن عوضش وقتی بقیه می خوان نی نی دوم بیارن و تازه گرفتار بشن دیگه پسرات عاقل شدن و راحت شدی


سلام فرنوش جان. ممنون از لطفو مهربونیت. البته راست میگی.
حتما به ارمیا می گم برای هلوی نازمون هم دعا کنه. حتما.
مراقب خودت و نی نی باش.
مامان سيد كوچولو
10 مرداد 91 10:28
نازي چه بامزه! ميگم يه بالش بذار جلو ژاش و يا عكسالعمل نشون نده تا تحريك نشه تكرار كنه. اخه اين وروجك ها رو از هر چي منع ميكني بيشتر انجامش ميدن


سلام. باشه. ممنون.
مامان آیلا
10 مرداد 91 12:51
ای شیطون مواظب مامانی و کولوچه مربایی باش . بلا چه مدلی خوابیده خوابهای خوب ببینی


سلام خاله. ممنون عزیزم.
نی نی جون
10 مرداد 91 13:25
سلام
مرسی که اومدی وبم
خیلی دلم گرفته.
دارم دق میکنم از بس زیر فشار مامانم هستم اخه من بابامو 2 ماهه تو شکم مامانم بودم از دست دادم حتی بابام نفهمید مامانم بارداره.دلم زود میشکنه.کاش خدا بخاطر مامانمم که شده زودتر بهم یه نینی سالم صالح مومن خوش بر و سیرت بده بگو دوتا نینیات دعا کنن.حالم خیلی بده نمیتونم حرفامو به کسی بگم


سلام عزیزم. انقدر غصه نخور. خدا همه بندهاشو دوست داره. نگران نباش. حتما دعا می کنیم.
مامان آرتین
10 مرداد 91 17:45
الهی چه بانمک خوابیده
مامانی ایشالا داداش ارمیا جون هم به سلامتی دنیا میاد


سلام. ممنون عزیزم. ایشالله.
نی نی جون
11 مرداد 91 13:14
سلام
میدونی فرق بزرگ منو تو چیه؟؟؟؟
هاااااااااااااااان تو بدنیا اومدی بابات کنارت بود
تو وقتی مادرت نیاز به پشتیبانی روحی داشت همه پیشش بودن.
هیچ وقت تو دلت حسرت بابا گفتن نداشتی
هیچ وقت تو سایه سنگین بی پدری نبودی
هیچ وقت زخم زبون نخوردی.
هیچ وقت....................
ول کن هیچ کس نمیتونه جای من باشه.ادرس هلو کوچولو فرشته خونه ما بده

ای بابا. تو الان سلامتی داری. مادر خوب و مهربون. یه همسر خوب که همیشه در کنارته.
مامان امیرعلی
11 مرداد 91 22:35
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


ممنون. چه آدمک جالبی.
مامان سایان
12 مرداد 91 20:46
نازی ببین چه ملوس خوابیده

امیدوارم کلوچه مربایی هم به سلامتی دنیا بیاد


سلام عزیزم. ممنون از شما.
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 10:14
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:23
دوستای من رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
مامانی
15 مرداد 91 9:57
ایشالا که به سلامتی به دنیا میاد من که هنوز باورم نشده به خودم فکر می کنم همه بدنم یخ میشه اخه من فعلا شرایطشو ندارم


ای بابا. فکر میکنی من شرایطشو داشتم؟کار خداست دیگه.
زهرا مامان قاصدک
15 مرداد 91 17:32
الهی لا لا کردنشو قربون


مرسی خاله جونم.
پردیس جون دختر خاله سایان
31 شهریور 92 9:47
چه بیچاره اند مردمانی که قهرمانانشان بزدل باشد . . .