ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

آخ جون سرسره

1391/4/21 13:30
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیا هم مثل بچه های دیگه به پارک و سرسره خیلی علاقمند شده و وقتی از توی ماشین یه پارک می بینه شروع می کنه به نق و نق که می خواد بره اونجا. خلاصه عکس های این پست مربوط به یه روز آخ جون پارک ارمیاست.

 

توی ماشین قبل از رسیدن به پارک

دیده بچه ها از روی خود سرسره میرن بالا اون هم دوست داشت این کار رو بکنه و فقط گاهی از پله ها می رفت ( موقع کار جدی زبونش ... زبان)

راستی یه چیزی. نسیم جان مامان ملودی ناناز خاله، بهم گفته که چون ارمیا کولوچه عسلیه ، نی نی جدید هم کولوچه مربایی باشه. جالب بود. خوشم اومد من هم از این به بعد نی نی دومی رو کولوچه مربایی مامان می دونم . یه چیز جالب دیگه هم گفت و اون هم اینکه توی هر بسته 2 تا کولوچه هست. راست میگه، حرفش برام جالب بود. نسیم جان، دوست خوبم خیلی دوست دارم.   

http://melodi.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 تیر 91 12:51
اي جانم خاله حسابي واسه خودت مردي شدي ها . مواظب مامان و كلوچه مربايي بايد باشي از اين به بعد . واي خدايا از اين به بعد دوتا كلوچه داريم . مامانش از قديمم توي همه بسته ها دوتا كلوچه ميزاشتن نه يه دونه


سلام عزیزم. چه جالب. راست میگی ها. 2 تا کولوچه تو هر بسته هست. ای جانم.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 تیر 91 14:09
ممنون عزيزم . خوشحالم كه خوشت اومد. ببوس كلوچه عسلي رو و كلوچه مربايي هم بعداً يه بوس طلبش . ديدي گفتم همه كاراي خدا يه چي آخرش هست و الكي نميشه


واقعا. خیلی با محبتی.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 تیر 91 14:10
منم دوست دارم عزيزم و خدا خدا ميكنم زمان زايمانت تهران باشم و بيام ديدنت


وای راست میگی. میای؟ خوشحال میشم.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 تیر 91 14:11
اون دفعه كه نشد اريا رو ببينم انشا الله اينبار دو تاشون و مي بينم هورااااااااااااااااااااااااا


ایشالله. حتما.
مامان پرهام
22 تیر 91 22:04
سلام خوشگل خالهخیلی نازند این عکسها


سلام خاله جونم. مرسی.
محمد
24 تیر 91 14:02
شادباشیدوسلامت


ممنون.
سمانه مامان پارسا جون
24 تیر 91 15:19
مرسی از محبتت خانومی
ای جونم ارمیا جون
پارسا هم عاشق سرسرست و فقط به عشق سرسره از خونه میاد بیرون
از طرف من ببوسش
راستی واسه کلوچه مربایی وبلاگ درست کردی؟


سلام. نه هنوز. شاید با هم یه وب داشته باشن.هنوز تصمیم نگرفتم. آخه 2 تا سخته و وقت نمی کنم. بعد هم اگر هر دو با هم باشن برای خواننده هم راحت تره.
مامان آرميتا
24 تیر 91 17:09
سلام قربون 2 تا كلوچه هاي خوشمزه و شيرين بشم يه عالمه بوس براي قند عسليها
خيلي عكسهاي خوشگلي بودند
آپم گلي


سلام عزیزم.ممنون از محبتت. خیلی ماهی.
فرنوش
24 تیر 91 17:57
سارا جونم الهی قربون خودت و شازده کوچولوی نازت و تو دلست بشم خیلی ماهی خانمی الهی به حق این ماه عزیز فرشته کوچولوتون سالم و صالح بیاد بغلتون
سارا جونم خوب بگو دیگه نی نی دخملیه یا پسملیه ؟؟؟ارمیا می دونه نی نی تو دلته ؟چی میگه؟قربونش بشم داماد من میشه ؟
هلو باید بهش احترام بزاره بهش گفتم
راستی ما نواب هستیم


سلام عزیزم. اول مرداد باید سونو بدم. سری پیش با اطمینان نگفت. بگذار برم تا 100 بگم چیه.
راست میگی پس چی که دامادتون میشه.الهی هلو. عزیز خاله. قربونش بشم. ایشالله به سلامتی به دنیا میاد و عروسم میشه.
مامان گیسو جون
25 تیر 91 0:51
عزیزممممممممممم سلام
ای جانم بیا بوست کنم من نمی دونستم یه فرشته تو دلت داری الهی به حق علی به سلامتی بارت رو زمین بگذاری تبریک می گم گلم



سلام عزیزم. ممنون. با دعای شما.
فرنوش
25 تیر 91 19:50
سارا جونم انشالله هرچی که هست سالم باشه و به سلامتی به دنیا بیاد من که می دونم درست شکل ارمیا خوشگلمه حدس میزنم نی نی نازت دخمل باشه


ممنون. تا ببینیم خدا چی صلاح میدونه.
زهرا مامان قاصدك
26 تیر 91 14:16
الهي چقدر خوشحاله داره سرسره بازي مي كنه


عاشق پارکه.