ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

باز هم اومدم

1391/4/18 12:00
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. راستش باید بگم این روزها بدجور مریض بودم. باید بگم باز 10 روزی توی خونه استراحت مطلق شدم و از جام تکون هم نخوردم. خوب دلی از عذا درآوردم . از بس استراحت کردم دیگه حالم داشت به هم می خورد. حالا برگشتم سر کار خوشحالم. البته مشکلم هنوز به طور کامل رفع نشده ولی خوب خدا رو شکر بهترم.

می دونین چیه؟

باید بگم که خـــدا خواسته و ارمیا داره یه همبـــازی پیدا می کنه.شاید بگید وای چه خبره؟ می دونم ارمیا هنوز کوچیکه. خودمم هم تازه از شوک دراومدم اون هم با این همه مشکلاتی که برام پیش اومد و من هم آمادگیش رو نداشم. خیلی سخته. فقط توکل کردم به خدا. طفلی ارمیا هم کم اذیت نشد. چون نمی تونستم خوب بغلش کنم و همش باید نشسته توی بغلم باهاش بازی می کردم.

الهی بمیرم نمی دونین برای این موضوع که دیگه نباید به به مامان رو بخوره چقدر هنوز هم گریه می کنم. گریهاول توجه نکردم و شیرش دادم و مشکلم بیشتر شد. چون این روزها خونریزی شدیدی رو تجربه کردم و حالا مجبور شدم کم کم ارمیای عسلم رو از شیر بگیرم. ناراحتدیگه عادت کرده ولی گاهی که میاد طرفم و شیر می خواد جیگرم کباب میشه و خودم شروع می کنم به گریه کردن.گریهگریه

برامون دعا کنید.

بعدا نوشت: راستش اولش خیلی خوشحال نبودم، نه اینکه ناشکری کنم ها نه، ولی می دونستم خیلی مشکله دو تا بچه کوچیک رو با هم بزرگ کردن. ولی الان خوشحالم و خدا رو هزاران بار شکر می کنم. حکمتش رو خودش بهتر می دونه پس نباید توی کارهاش دخالت کرد. می دونم تا چند سال اول سخت خواهد بود ولی سالها بعد شیرین تر خواهد شد و ارمیا هم یه همبازی خواهد داشت و دیگه حوصله ش خجالت سر نمی ره و ...

دیگه خیلی نگران نیستم چون تا اینجا رو خدا خیلی بهم کمک کرده و می دونم از این به بعد هم تنهامون نخواهد گذاشت. خدا هر نی نی رو می ده خودش حواسش به همه چیز هست و بنده ش رو تنها نمی گذاره. همش تصور می کنم این دوتا ووروجک های مامان چه آتیشی که نمی خوان بسوزونن.ابله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رومینا
27 خرداد 91 13:59
یعنی من باید تا "بعدا" صبر کنم مامان ارمیا؟؟؟
مامان ابوالفضل
27 خرداد 91 16:07
سلام عزیزم خیلی خوشحالم برات خدا کمکت کنه و بتونی این جیگر طلا رو هم مثل ارمیای عسل به سلامتی به دنیا بیاری برات دعا می کنم که دوران شیرینی و سپری کنی خدا به همراهت من و بی خبر نذار خیلی بهت تبریک می گم مبارکه مبارک
سمانه مامان پارسا جون
28 خرداد 91 0:31
خیلی نگرانت بودم این چندوقت که نبودی تبریک میگم عزیزم میدونم که خیلی سخته ولی اینو بدون که حتما صلاحی در کار بوده و مطمعن باش خدا هم خودش هواتونو داره و تنهات نمیزاره درسته مشکلاتش زیاده به این فکر کن کن که یکدفعه 2 تا دسته گلت رو با هم بزرگ میکنی و دیگه راحت میشی اونوقت دیگه بچه هات تنها نیستن و همبازی دارن و این برای آیندشون خیلی خوبه اینو مادر شوهرم همیشه میگه که فاصله ی بچه هاش کمتر از 1 ساله الان نتیجش رو دارن میبینن. به هر حل توکلت فقط و فقط به خدا باشه و به حرف هیچ آدم بی فکر و بی منطقی گوش ندهو دیگه ازین به بعد بیا و از دادشی هم واسمون بگو
سمانه مامان پارسا جون
28 خرداد 91 0:32
خصوصی
مامان آیلا
28 خرداد 91 12:07
ای بابا باز رمز حالا ما چیکار کنیم
مامان بهراد
28 خرداد 91 16:28
آپم بیاید پیش ما.....
زهرا مامان قاصدک
29 خرداد 91 12:52
همیشه خدا بهترینها رو برای آدم می خواد دوستم . از همون اول بهت گفتم اصلا خودتو ناراحت نکن و از خدا بابت هدیه قشنگش تشکر کن . خدای ارمیا از تو براش خیلی مهربونتره . اونو بسپار به خدا . به حرف هیچکس هم گوش نده من خیلی خوشحالم برگشتی سرکار
مامان آیلا
29 خرداد 91 19:12
مامانی خصوصی داری
مامان رومینا
30 خرداد 91 22:05
خصوصی
لطفافیلتر نفرمایید!!!
31 خرداد 91 10:16
ای بابا بازم رمز دار
پارمیدا
18 تیر 91 12:53
تبریک میگم.اینطوری خیلی بهتره و به نظر من بیشتر بدرد هم میخورن و هم بازی هم میشن.فکرشو کنید خیلی باحاله صدای خنده و دعوای دو تا بچه تو خونه بپیچه.وای...دارم هوایی میشم


ای شیطون خوب دست به کار شو.یه دفعه بزرگ میشن راحت میشیم.
زهرا مامان قاصدك
20 تیر 91 12:03
من براي چندمين بار بهت تبريك مي گم دوستم !!!


مرسی دوست خوبم.
مامانی وروجک
20 تیر 91 21:16
واااااااااااااااااااااای عزیزم مبارک باشه و ایشالله به سلامتی بدنیا بیاد.حتما خیلی شوک بزرگی بود.


سلام. ممنون. واقعا.
فرنوش
22 تیر 91 23:25
سارا جونم من خیلی خنگما تازه اومدم این پست هاتو خوندم
به خدا شرمندتم منو ببخش
با تاخیر تیریک میگم الهی به حق این ماه عزیز نی نی نازتون سالم و تپل و خوشگا درست عین داداش نازش پا به این دنیا بزاره و دیناتونو شادتر کنه
خیلیییییییییییییییییییییییی مبارکه
الان بهتری ؟راستی هفته چندمی ؟


سلام. ممنون عزیزم. لطف داری.
مامان آیلا
27 تیر 91 10:41
خدا قوت مامانی با ایمانی که شما دارین همه چیز عالی خواهد شد .
قند و عسل من رو هم ببوس


ممنون عزیزم. چشم.