ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

نیمه شعبان

1391/4/18 11:54
961 بازدید
اشتراک گذاری

یادمه وقتی ارمیا توی دلم بود، همسریه گلم نذر کرد که اگه خدا یه کولوچه سالم بهمون بده هر سال توی این شب عزیز شیرینی پخش کنه. پارسال که ارمیا کوچولو بود ولی امسال خودش با پای خودش رفت شیرینی فروشی تا برای مـــــیلاد مهـــــــــدی (ع) عزیزمون شیرینی بخره. شیرینی فروشی اول که شیرینی هاش تموم شده بود. شیرینی فروشی دوم تونستیم شیرینی تازه و خوب پیدا کنیم و بگیریم. بعدش هم بردیم توی یکی از میدون ها تا نذرمون رو ادا کنیم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر.

راستی توی این شب پراز شادی و نعمت، باز هم نذر کردیم که این یکی نـــی نـــی مون هم انشاءالله سالم به دنیا بیاد و سال بعد برای اون هم شیرینی پخش کنیم. و سالهای بعد ووروجک های مامان دست هم رو بگیرین و خودشون این کار رو انجام بدن. آمین

چهار شنبه قرار بود واکسن 18 ماهــــگی عسلیمو بزنیم. زودتر از اداره مرخصی گرفتم تا خودمو برسونم خونه، توی راه بودم که بابایی زنگ زد و گفت خانه بهداشت تا 12 بیشتر نیستن، پس من خودم می برم و تو خودت رو زود برسون خونه. دلم شور می زد. طفلی جوجه طلایی مامان، دلم می خواست باشم و خودم بغلش کنم تا آروم بشه.

خلاصه من که رسیدم خونه ارمیا و بابایی هم تازه رسیده بودن. درست شب نیمه شعبان بود، قرار بود شیرینی بگیریم و ... به ارمیا قطره استامینوفن دادیم و خوابید ، بیدار که شد کمی پاش درد می کرد ولی اثر دارو هنوز بود، ما هم سریع تا دیدیم حالش خوبه رفتیم شیرینی فروشی بعد هم اون رو پخش کردیم و بعد از اون هم رفتیم خونه مامانی و عزیز تا شیرینی اونها رو هم بدیم و برگردیم خونه. دیگه ارمیا کم کم بی قرار شد و پای نازش رو هم زمین نمی گذاشت. الهی بگردم، فرای اون روز هم یعنی 5 شنبه وضعیت همین جوری بود و یا بغل من بود و یا بابایی و خلاصه خیلی سخت بود. شبش کم کم راه رفت ولی طفلی لنگ می زد و نمی تونست بدود، ولی خدا رو شکر جمعه دیگه بهتر شد و کم کم سرعت راه رفتنش بیشتر شد. شنیده بودم واکسن این دوره سخته ، واقعا هم سخت بود ولی خدا رو شکر تموم شد و خیالمون از این بابت راحت شد.

پی نوشت١: مطمئنم که سال بعد فرنوش جان شب نیمه شعبان داره به همراه همسرش و نی نی عسلش شربت پخش می کنه.

پی نوشت٢:  راستی رمز مطلب باز هم اومدم برداشته شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آیلا
18 تیر 91 9:17
الهی من دورش بگردم که حالا خودش آقا شده داره شیرینی پخش می کنه . ان شا اله شیرینی عروسیت .
خدا رو شکر که واکسن 18 ماهگی هم به خیر و خوشی تموم شد


سلام خاله جونم. ممنون از شما. ایشالله.
محمد
18 تیر 91 10:24
نذرتون قبول شادباشیدوسلامت
مامي نسيم ( مامان ملودي )
18 تیر 91 10:55
مامانش بد جنسي كردي جوري نوشتي كه كسي نفهميده بارداري ها . يه پست ويژه ميزدي واسه خوشگل ما


اون پستی که رمز داشت رو رمزش رو برداشتم. اون پست ویژه بود نسیم جان.
پارمیدا
18 تیر 91 12:41
اخیش راحت شدی ارمیا جون تا 4سال دیگه راحتی اون موقع هم واسه خودت حسابی مرد شدی


خاله 2 سالگی رو هم باید بزنم.
مامان آرتین
18 تیر 91 13:24
آخی نازی دوست دارم


من هم دوست دارم خاله.
مامان ابوالفضل
18 تیر 91 15:39
نذرتون قبول
امیدوارم که نی نی سالم بدنیا بیاد و کلی باعث شادیتون بشه


انشاءالله.
مامان امیرحسین
19 تیر 91 10:15
انشاءاله که همیشه شاد و سلامت باشید

نی نی های گلت هم زیر سایه امام زمان باشن
راستی دومین گلت کی دنیا می یاد ؟؟؟؟

واکسن گفتی و یاد اون روزها افتادم که مرخصی می گرفتم و نفس نفس زنان قبل از 12 می رسیدم خونه


ممنون دوستم.
سمانه مامان پارسا جون
19 تیر 91 15:27
سلام عزیزم خوبید؟
گل پسرا خوبن؟
الاهی بگردم
خدا رو شکر که گل پسر اذیت نشده
عکس کبوترا خیلی قشنگ بود


سلام عززم. ممنون شکر خدا. خودم هم اون عکس رو خیلی دوست دارم.
مامان پرهام
19 تیر 91 18:16
سلام خب به سلامتی اون واکسن وحشتناک رو زدید رفت! دلم برای ارمیا خیلی تنگ شده پرهام که توی حرفهاش اسم ارمیا و علی و سارا هست!

سلام.آره واقعا. الهی بگردم برای پرهام.دل من هم خیلی تنگ شده.
مامان رومینا
20 تیر 91 0:55
نظرتون قبول باشه.ایشالا سال دیگه هم نذر کوچولوی دومی رو ادا کنید


ممنون. ایشالله.
زهرا مامان قاصدك
20 تیر 91 12:05
نذرتون قبول و امام زمان عج خودش مواظب وروجك هاي نازتون باشه


ممنون. ایشالله.
زهره مامان هلیا
20 تیر 91 14:01
عزیزم مبارکه انشاالله نذرتون قبول باشه از روی گل ارمیا جون ببوس


ممنون از شما. شما هم هلیا رو ببوسین.
فرنوش
22 تیر 91 23:20
سلام سارا جونم اومدم بگم انشالله اگه خدا بخواد داری خاله میشی
سارا جونم جدی نی نی داری ؟داری برای خوشگل خاله همبازی میاری ؟؟؟من الان فهمیدم
الهی من قربون کلوچه عسلی و کلوچه مربایی بشمممممممممممم
قربون ارمیا بشم با این صورت ماهش هزر الله اکبر بوسسسسسسسسس

ممنونم از محبتت انشالله سال دیگه نیمه شعبان شماهم برای نی نی های نارتون شیرینی پخش کنین به حق امام زمان


واااااای عزیز من. خدا رو شکر. خیلی خوشحالم. خدایا شکرت شکرت.