ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

روز معلم مبارک

1391/2/12 9:23
879 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه معلم های پر تلاش مخصوصا خواهرهای گل خودم. روزتـــــــــــــــــون مــــــــــــــبارک. ایشالله که همیشه سالم و پر نشاط باشین و انقدر هم از دست این دانش آموزها حرص و جوش نخورین. آخه دیدم که چقدر خواهرم  ( مامان پرهام ) نگران آینده دانش آموزاشه. اون توی یه مدرسه استعدادهای درخشان تدریس می کنه و خیلی هم پر کار و زحمت کشه. خدا صبرش بده. البته خواهری دیگه من هم توی دانشگاه تدریس می کنه که این روز رو به اون هم تبریک می گم. ایشالله همیشه سلامت باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

محمد
12 اردیبهشت 91 13:09
روزمعلم بر شما وخواهرهای مهربونتون مبارک


سلام. ممنون از شما.
پارمیدا
12 اردیبهشت 91 17:58
منم تبریک میگم به همه معلما و خاله های ارمیا جون.راستی گل پسر زیارت قبول.مامانو که زیاد اذیت نکردی؟


سلام. ممنون. نه خاله پسر خوبی بودم.
essi
13 اردیبهشت 91 10:15
سلام.قبول باشه.عكسهاى ارميا؟؟


سلام. ممنون. هنوز فرصت نکردم. در اسرع وقت.
باران پاییزی
13 اردیبهشت 91 14:03
شما اگه کسی وب بچه تونو با اطلاعات خصوصیتون بدزده باهاش برخورد قانونی میکنید یا وبلاگتونو حذف میکنید؟ کم کم دارم تو وب بچه های خارجی میگردم تا سایت اون بچه رو که حدیث ادعا میکرد مادرشه پیدا کنم. به امیرالمونین خودش گفت که همه چی خیالات بود. من خودم خونواده دارم خواهرزاده و برادرزاده دارم اگه میخواستم یه همچین کاری کنم هیچ اسمی از خودم نمیذاشتم


واله نمی دونم چی بگم. حرف شما رو باور کنم یاحدیث رو. یعنی اون بچه، بچه اون نیست؟


شما چرا وبت رو حذف کردی؟؟؟ من چند بار وارد شدم دیدم هیچ مطلبی وجود نداره. خوب آأم شک می کنه.
مهم نیست خدا خودش ناظر بر همه اعمال ماست. اگه هر کی درسته و راستگوست خدا خودش می دونه و عکسش. پس اگه حرفهات حقیقت داره خدا خودش عالمه.ما چه کاری ایم.
سمانه مامان پارسا جون
13 اردیبهشت 91 18:20
سلام خانومی خوبید؟
منم تبریک میگم


سلام. ممنون خانمی.
مامانی سید کوچولو
13 اردیبهشت 91 20:09
برای معلم های عزیز
مامان آناهل
15 اردیبهشت 91 17:50
دخترک
16 اردیبهشت 91 12:09
به همه معلما تبریک میگم خصوصا مادر خودم. راستی من فراموش شده ام؟ رمز میخواهیم خب
مامان ابوالفضل
16 اردیبهشت 91 23:54
سلام با تاخیر روز معلم مبارک منم رمز ندارم
مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:01
با تاخیر مبارک
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:05
السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور

ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق

پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست . . .

روز مادر پیشاپیش مبارک


سلام عزیزم. من هم این روز رو به شما تبریک می گم.
مامان آریا
20 اردیبهشت 91 8:22
سلام عزیزم خیلی وقته لینک شدین برو خصوصی داری
مامان رویا
20 اردیبهشت 91 21:27
تبررررررررررریک...
ارمیا جون بوس


سلامت باشی. همچنین.
مامان ارمیا
21 اردیبهشت 91 11:07
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

روز مادر مبارک


چه زیبا بود. روز مادر بر شما هم مبارک.
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 21:30
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .



روز مادر بر شما هم مبارک.
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 13:02
پیشاپیش روزت مبارک مامان ارمیا.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید


روز شما هم مبارک. شما هم سالم و تندرست باشین.
مامانی سید کوچولو
22 اردیبهشت 91 14:22
سلام. روز زن و روز مادر مبارکت باشهکم پیدا شدین؟


سلام عزیزم. روز شما هم مبارک. آره سرم خیلی شلوغ بود.
فرنوش
22 اردیبهشت 91 16:14
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . .



سلام عزیزم. روز شما هم مبارک.
باران پاییزی
23 اردیبهشت 91 3:36
لطفا برید به این آدرس دروغ حدیث خانوم با مدرک رو شده 222222.niniweblog.com
باران
23 اردیبهشت 91 4:15
راستی آدرس نی نی خارجی رو میذارم برید تو سایتش البته من با فیلترشکن بازش کردم. حدیث خانوم که ادعا میکرد بچش 7ماهشه اگه برید تو سایتش عکسای یک سالگی و راه رفتنشم میبینید. Thebrownbrickroad.com


سلام. باشه. حتما می بینم.
مامان آناهل
24 اردیبهشت 91 11:21
خصوصی
ثمین
29 اردیبهشت 91 22:18
سلام! یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم