ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

آب اسک

1391/2/13 8:30
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوب کولوچه من یادته که جمعه رفتیم ددر آب اسک و بهت هم خیلی خوش گذشت و اصلا هم نخوابیدی و لحظات آخر شارژت تموم شد و بلافاصله توی ماشین خوابت برد، حالا برات خاطره اون روز رو پر رنگ می کنم تا هر وقت دیدی خوشحال بشی.

آره مامانم، من و بابایی و شما جوجه طلایی به اتفاق 7 خانواده دیگه جمعه رفته بودیم یه آب و هوایی عوض کنیم، خیلی هم خوش گذشت. من و بابایی هم که به نوبت مراقب شما بودیم تا یک وقت خدای نکرده نری طرف رودخونه، آخه انقدر از آب خوشت میاد که تا غافل می شدیم میدویدی اون طرف و یا می خواستی از سراشیبی بدو بدو کنی پایین و خلاصه خوب ما رو از نفس انداختی. اشکال نداره می دونم خیلی خوشحال بودی و دوست داشتی بازی کنی. من هم از خوشحالیت مسرور بودم.

آقا جون گلم گفت یه چایی بده به من و از من و ارمیا عکس بگیر

عزیز هم با ما اومده بود

این هم مامانی

 

بابایی و بقیه آقایون داشتن فوتبال بازی می کردن و ارمیا همش می دوید وسط و می خواست توپ را برداره و بابایی گفت یه توپ اضافه توی ماشینه و اون رو دادیم به ارمیا

 

بابایی خسته ، بابایی تنها ، بابایی سرخ شده ، از بس دنبال توپ دویده

خواستم ارمیا رو ببرم توی چادر بخوابونم ولی نخوابید که نخوابید تا یه لحظه رو هم از دست نده

 

بابایی ژست گرفته که یعنی من آتیش رو روشن کردم

ارمیا در حال خاک بازی، البته با قاشق

این هم خاک بازی دقایق آخر. ارمیا از خواب داشت غش می کرد و دست بردار هم نبود. راستی داشت بارون هم میومد.

در حال بالا رفتن و پایین اومدن با آقا ارمیای خستگی ناپذیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان آوا
28 فروردین 91 13:34
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری امسال دختر من در جشنواره نوروزی آتلیه سها شرکت کرده. ممنون میشم به لینک زیر برید و به "آوا بهجت" امتیاز 5 رو بدید. اگه دوست داشتید میتونید به نی نی های ناز دیگه هم رأی بدین. باز هم ممنون http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1
مامان آرتین
28 فروردین 91 18:17
خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم


ممنون عزیزم.
باران پاییزی
28 فروردین 91 18:23
_________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ i love u
مامان اميرحسين
28 فروردین 91 20:57
عكسها خيلي باحال بودن منظره و طبيعت هم فوق العاده زيبا واي كه بچه ها وقتي بهشون ميچسبه 6 دنگه حواس كه بايد جمع باشه هيچ همش بايد بدو بدو پشت سرشون باشيم


واقعا جای قشنگی بود. آره والا از نفس افتادیم.
essi
28 فروردین 91 21:56
بسيار خوشحال شدم از اينكه ارميا جون شاده.


ممنون ازشما.
مامانی
29 فروردین 91 9:39
همیشه به تفریح



مرسی عزیزم.
محمد
29 فروردین 91 12:44
امیدوارم همیشه وهمه حال در کنار خانواده های محترمتان سالم وشاد باشید


ممنون. شما هم همینطور.
باران پاییزی
29 فروردین 91 14:27
سلام. مرسی اومدین به وبم ارمیا جونو ببوسید


خواهش می کنم. ممنون عزیزم.
مامان ابوالفضل
29 فروردین 91 19:33
چه عالی
همیشه شاد باشین
چه جیجیلیه این ارمیا جونننننننننننن


ممنون خاله از شما.
مامان سایان
29 فروردین 91 21:21
عزیزم واسه خودت مردی شدیاااااا
اااای جونم همیشه به تفریح و گردش


ممنون خاله جون.
مامان رومینا
29 فروردین 91 22:34
وای خدا من بخورمش این وروجکو.:خب پسریمون اومده تفریح معلومه نمیخواد هیچ لحظه ای رو از دست بده مگه جای به این خوشگلی بازم هستواقعا از عکسا معلومه جای قشنگی بوده.خوشحالم خوش گذشته


آره خاله یه لحظه هم نخوابید. واقعا جای قشنگی بود. ممنون از شما.
زهرا (مامان قاصدك)
30 فروردین 91 8:25
الهي فداي اين جوجه ناناز ! خوشحالم بهتون خوش گذشته


مرسی خاله جون. کاش زودتر اسم دوست منو می گفتی چیه.
سمانه مامان پارسا جون
30 فروردین 91 22:21
چه جای قشنگی
همیشه به گردش خانومی
قربون گل پسر نازمون برم من


مرسی عزیزم. لطف داری گلم. پارسا رو ببوس.
ريحانه
31 فروردین 91 12:35
سلاممممممم خوبي؟
واي چقدر نازه اين نيني
من از بچه ها خوشم نمياد ولي پسر شما خيلي نازه
الهي قربونش برم


سلام عزیزم. ممنون از شما. موفق باشی.
مامان سيد كوچولو
31 فروردین 91 13:08
هميشه شاد وخرم باشين عكسها خيلي خوشگل شدن. راستي اون خانم مهربون كه از تپه با ارميا بالا ميره مامان ارميا جونه؟ يعني خودتونين؟


ممنون عزیزم. بله دیگه، همون مامان ارمیاست.
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 0:50
همیشه شاد باشید


ممنون.
مامان حارث
3 اردیبهشت 91 9:08
سلام ماشاالله ناز شده دیگه آقا شده
کم پیدایی


سلام عزیزم. خوبی؟ شرمنده. رمزت رو یادم رفته. اگه میشه برام بگذار.دلم براتون تنگ شده.
مامان حارث
3 اردیبهشت 91 9:57
خصوصی
چاپ دوم!!!
4 اردیبهشت 91 20:10
ماشالا چه جمع جمع یه!!
چه عکسای جالبی چه فضای سبز با حالی از تعدا ماشینای که تو عکس دیدیم مشخصه که دسته جمعی زدید به دل طبیعت.........ایشالا همیشه شاد و خوش و خرم باشید...بگو ایشالا...


ایشالله. ممنون از شما.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
5 اردیبهشت 91 8:27
ارمياي خوشگلم چطوري عسيسم؟ كلي وقت بود نتونسته بودم بيام سراغت خوشگله. خوشحالم كه مي بينم همگي خوبين. كلي لذت بردم از عكساي خوشگلت. ببخشيد كمتر ميام اينجا. چون معمولا ساعت استراحت بين كار ميام روي نت و سيستم اينجا هم فلش پلير نداره و صفحه شما درست باز نميشه. ولي اينو بدون هميشه به ياد تو و ماماني مهربونت هستم. كلي ماچ


سلام خاله هدی عزیز. ممنون از شماو چه خبر خوبین. ما هم همیشه به یاد شما هستیم.
مامان آیلا
5 اردیبهشت 91 11:32
به به چه با صفا . ای بلا بالای وانت هم که رفتی دیگه چی. راستی مامانی رمز می ذارین پس ما چطوری عکسهای خوشگل کولوچه رو ببینیم


سلام عزیزم. حتما.
مامان آناهل
15 اردیبهشت 91 17:56
ای فداش . چه عکسای خوشکلی . مامانی فک کنم اونی که با ارمیاست خودتونید . بالاخره یه کوچولو دیدمتون .خوشبختم .


سلام عزیزم. آره دیگه ماییم.
مامان الینا
19 اردیبهشت 91 14:05
خدارو شکر معلومه که حسابی خوش گذشته انشاالله که همیشه همین طور باشه
مامان بهار
25 اردیبهشت 91 23:25
مرسی عزیزم که بهم.ن سر زدی

روزت مبارک با تاخیر