ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

قاصدک خوش اومدی

1391/1/30 9:12
950 بازدید
اشتراک گذاری

       دنیای زیبا

سلام دوستای خوبم. یه خبر خوب دارم. وبلاگ قاصدک دوست داشتنی من وبلاگ یکی از دوستای خوب منه، مدتی بود این وبلاگ برقرار شده بود و مامان قاصدک منتظر قاصدکش بود، حالا باید بگم که این قاصدگ سفید و زیبا مدت کوتاهیه که اومده توی دل مامانش و همه رو خوشحال کرده.

قاصدک جونم خیلی خوش اومدی . ایشالله روز به روز در پناه خدای عزیزمون رشد کنی و ماه بشی و بیای تا ببینیمت. امیدوارم دوست خوبی برای ارمیای من باشی.

این هم آدرس وبلاگ ، حتما ببینین.

http://www.za-ghasedak.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مریم مامان نخودچی
30 فروردین 91 11:33
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مامان آیلین
30 فروردین 91 11:59
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
مامان سويلي نگو بلا بگو
30 فروردین 91 14:13
سلام خانومي اميدوارم حالتون خوب باشه چه پسرباحالي دارين روي گلش رو ببوسين ظمنا به دختر من هم سر بزنين ممنون ميشم البته خوشحال ميشم خانوم گلي مثل شما وبلاگمون رو لينگ كنه . نظر يادتون نره مررررررررررررررررسي


سلام عزیزم. خوبی. ممنون از لطفت. چند بار باز کردم ولی وبت نیومد.نمی دونم مشکل از کجاست. آدرس رو برام بگذار.
زهرا مامان قاصدك
30 فروردین 91 14:14
آخي دوستم ! زودي خبرو گذاشتي ! بابا برام تبليغ هم كه كردي ، مرسي از لطفت ! مي دوني كه ارميا اولين دوست قاصدك منه


سلام. قابل نداشت. بله که اولین دوستشه.
پارمیدا
31 فروردین 91 0:40
خیلی خوشحال شدم و به مامان قاصدک تبریک میگم.خدا کنه هیچ خونه ای بی وروجک نباشه.


انشاءاله.
محمد
31 فروردین 91 10:57
خرافات بالارو می بینی تو رو خدا.
برای همه از اینا میاد . چه تو نت چه با پیامک.
ملت بیکارن


واقعا. چی بگم؟!!!
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 0:50
امیر علی جون بروز هستش بهش سر بزنید
چاپ دوم!!!
4 اردیبهشت 91 20:04
ایشالا که خوش قدم باشه......


ممنون. انشاءاله.
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
5 اردیبهشت 91 8:21
خدايا شكرتتتتتتتتتتتتتتت. مباركه عسيسم


ممنون خاله جون. براشون دعا کن.
مامان اميرحسين
8 اردیبهشت 91 1:28
سلام من كه حسابي فراموش شدم رمز ندارم؟
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 0:09
نمی دونم چرا نتونستم تو پست های بالا برات پیغام بگذارم خصوصی داری
مامان اميرحسين
10 اردیبهشت 91 17:35
من نتونستم تو پستها بالايي برات نظر بزارم رمز هم نداشتم ما رو فراموش كرديااااا
مامان بهار
14 اردیبهشت 91 11:58
______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ __________$$$_________________$$$$$ سلام آپم تشریف بیارین و با نظرات قشنگتون خوشحالمون کنید
مامان آناهل
15 اردیبهشت 91 17:52
حتما سر میزنم تو چطوری کلوچه جون . خوبی
سمیرا مامان آنیتا
17 اردیبهشت 91 11:30
دیگه با رمز مینویسین ؟ وبتون نمیدونم چرا اینقدر سخت برام باز میشه .. هر بار باید 6 دفعه رفرش کنم
ستاره مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 14:14
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .

.


سلام عزیزم. روزت مبارک.