ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

کفش جدید مبارک

1390/12/6 9:48
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

 

animated gifs

بلـــــــــــــه. دیگه این کولوچه ما داره تاتی می کنه و باید مستقل می شد و دیگه بغـــــــــــل نداریم. بنابراین من و بابایی رفتیم یه جفت کتونی راحت براش بگیریم تا وقتی می ریم بیرون راه بره و عادت کنه.

خلاصه رفتیم و خریدیم و همون جا هم پاش کردیم. ارمیا هم از ذوقش پاساژ را سیر و سیاحت می کرد و ما هم به دنبالش. گاهی هم از حولش تند می کرد و هنوز راه نیوفتاده بدو بدو می کرد و نقش بر زمین میشد و سعی می کرد دوباره بلند شه.

یه نی نی هم پیدا کرده بود و داشت باهاش گپ می زد. دست بردار هم نبود. خلاصه رضایت داد و بای بای کرد و راه افتاد.

از اونجا هم رفتیم خونه عزیز تا ببینه . عزیز هم از خوشحالی می گفت وای ارمیا من خودمو می کشم.بغل

فرداش هم باز آماده شدیم رفتیم خونه مامانی تا کمی هم اونجا خودش رو برای مامانی و آقا جون لوس کنه. خجالتخاله لیلا هم اونجا بود.

چند تا عکس موقع برگشتن از از ذوقمون از ارمیا و علی گرفتیم .

   شکلکهای جالب و متحرک آروینوای خدا پرهام عسلم هم داره برای عید میاد تهران . زودتر بیان و از این 3 پسر خاله با هم عکس بذارم. چقدر دلم برای خواهری و پرهام گلم تنگ شده.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینجا هم ارمیا موقع رفتن خونه مامانی آماده شده بود و باز هم از ذوق فراوان از کولوچه عسلیم کلی عکس گرفتیم.

داره به کفشهاش نگاه می کنه بلا.

انقدر از کتونیش خوشش اومده که مجبوریم کفشش رو تمیز کنیم تا گاهی توی خونه هم باهاش مانور بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

محمد
6 اسفند 90 11:01
کفش نو مبارک
دیگه آبجی راحت شدی ارمیا همراهت راه میاد ؟


ممنون.بله راحت شدم واقعا.
کودکانه های من
6 اسفند 90 19:09
آخیییییی
مبارک باشه


ممنون عزیزم.
مامان آرتین
6 اسفند 90 20:28
مبارک باشه عزیزم


ممنون از شما.
مامان حارث
6 اسفند 90 20:43
سلام عزیزم خیلی کم پیدایی؟کجایی؟
ارمیا نازه ماشاالله دلم براتون تنگ شده بود
ببوسش
رمز خصوصی فرستادم



سلام عزیزم. راستش همون طور که گفتم هر چی رمز رو میزدم جواب نمی داد.
حارث رو ببوس.
مامان آيلا
7 اسفند 90 9:31
ای جانم مبارکت باشه خاله خیلی دلبری ها آدم میخواد درسته قورتت بده مامانی براش اسفند دود کن


ممنون عزیزم. چشم حتما.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
7 اسفند 90 9:32
الهي فداي اون پاهاي كوچولوت كه قدم بر ميداري .


وای خاله جونم. ممنون.
ثمین
7 اسفند 90 10:25
مامانی وروجک
7 اسفند 90 11:47
ارمیا جون کفش نو مبارک انشالله همیشه تو زندگیت قدمای موفق امیز برداری


ممنون همچنین نی نی گل شما.
بهار(مامانی شهراد)
7 اسفند 90 11:59
........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . زود بیا دنبالم آپ کردم...
بابای مهرسا
7 اسفند 90 12:43
مبارک باشه
هزار ماشالله
خیلی خیلی نازی


سلام عمو جون. ممنون از شما.
دخترك
7 اسفند 90 14:00
سلام
كتوني نو مبارك كلوچه جان


سلام خاله. مرسی.
مامان پرهام
7 اسفند 90 16:09
به به مبارکه! چه کفشهایی! اتفاقا منم یه کفش تو مایه های همین برای عید پرهام از کیش خریدم!با دیدن عکس علی و ارمیا فهمیدم خیلی خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده!


سلام خاله. دل من هم برای شما و پرهام تنگ شده. زود زود بیاین.
مامان آرینا موفرفری
7 اسفند 90 16:20
مبارکه خاله جون.یه عالمه


ممنون خاله جون.
مامان مهرناز
7 اسفند 90 19:25
وای خدا چقدر پسرمون خوش تیپ شده با این کفشای نانازش مبارکش باشه


مرسی خاله جونم.
کودکانه های من
7 اسفند 90 19:55
ممنون که برام نظر گذاشتین خاله جون
من همیشه به وبلاگ ارمیا سر میزنم،اولین بار بود که نظر گذاشتم،کلی ذوق کردم دیدم ماشالله ارمیا جون راه رفتن رو کامل یادگرفته
خداحفظش کنه


ممنون عزیزم. ایشالله شما هم همیشه سلامت باشین.
مامان هامان
8 اسفند 90 9:58
عزیزم کفشای نو مبارک امیدوارم کفش دومادیتو بپوشی گل پسر


وای خاله ممنون. ایشالله.
مامان اميرعلي
8 اسفند 90 16:10
واي چه کتوني هاي خوشگلي
راه رفتنت مبارک عزيزم.انشالله باهمين پاهاي خوشگلت پله هاي ترقي روطي کني


ممنون خاله جون. ایشالله امیر علی هم همینطور.
مامان رویا
8 اسفند 90 17:41
مبارکه...
چه عکسای نازی...
چه اتاق خوگشلی...
ایشالله زودتر عکس 3 تاشونو میزاری عزیزم


ممنون عزیزم. ایشالله پرهام زودتر بیاد، همین کار رو میکنم.
مامان سامی!!!
9 اسفند 90 11:00
نیگا کردم جمع همه مامانه جمع منم با مامانم اومدم
مزاح کردم
راسی سلام خوبید کفش نو مبارک
ایشالا که همینجوری روز به روز لرمیای نازنین بزرگ بشه و پیشرفت کنه


سلام.خوبیم ممنون.ایشالله شما هم همیشه سلامت باشین.
سمانه مامان پارسا جون
10 اسفند 90 13:54
سلام عزیزم ممنونم ازت خانومی.
کفشای نو ارمیا جونم مبارک باشه
چه عکسهای خوشگلی
خوشحالم که این گل پسر دیگه به راحتی میتونه راه بره
از طرف من ببوسش


سلام دوست خوبم. ممنون از شما. شما هم پارسا جون رو ببوس.
مامان رومینا
11 اسفند 90 23:50
الهی چه بانمکه این پسرمون.کفش نوت مبارک ارمیا جوون


مرسی خاله.