ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

جنگ با ببری

1390/11/16 12:42
733 بازدید
اشتراک گذاری

می دونید که این کولوچه مامان خیلی به ببری علاقه داره.اگه یادتون باشه یکی ازکادوهای تولدش رو که سینا خریده بود یه ببر بود و من و بابایی هم لباس ببری. ارمیا اونها رو خیلی دوست داره. تا صدای اون ببر رو درمیاریم ارمیا هم سریع غرش می کنه و به ببریش نگاه می کنه. دلم می خواد اینجور وقت ها بخورمش.

اینجا هم که می خواد با مشت کوچولوش بره به جنگ ببریش

ولی فکر کنم با هم دوست شدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیلا
15 بهمن 90 8:58
جونم چه با مزه رو زانوهاش می شینه این کولوچه . یک دوستی قدیمی


سلام خاله. همیشه همینطوری میشینه.
مامان زینب
15 بهمن 90 12:34
ایییییییی جییییگر ...
عکسی که داره میجنگه خیلی قشنگهههه


سلام خاله. ممنون.
محمد
15 بهمن 90 14:21
ای ول به ارمیا کوچولو .
یا ببر کوچولو
شاد باشید


ممنون.
توتم
16 بهمن 90 10:24
کلوچه جون خیلی خطرناک شدی خاله. می ری به جنگ ببر.آفرین خودتو برای این دنیا بساز


بله دیگه خاله.باید خودمو آماده کنم.
سمانه مامان پارسا جون
16 بهمن 90 11:59
قربونت وروجک شیطونک من میبوسمت عسلی


مرسی خاله جون. خدا نکنه.من هم بوس.
مامان آینده
17 بهمن 90 10:13
بوس بوس هزار تا برای جوجه طلایی


منم هزار تا بوس برای خاله زهرای خوبم.
مامان آینده
17 بهمن 90 12:31
خواهش میکنم ... ممنون که اومدی سر زدی... بازم بیا


حتما.
مامان عرشیا
19 بهمن 90 16:04
ارمیا کلوچه بخورمت خاله با اون خنده های نانازت عزیزم . بوس بوس


ممنون خاله.اگه منو بخوری مامانم چه کار کنه؟