ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

یه کمی دیر شد

1390/11/9 12:07
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم. یه چند وقتیه خیلی گرفتارم و نتونستم آپ کنم. از پسر گلم هم معذرت خواهی می کنم که نتونستم از کارهاش براش بنویسم ولی همه کارهای قشنگش توی ذهنم هست و کم کم این کار رو انجام خواهم داد.

این چند وقت، هم گرفتار کارم بودم و هم گرفتار باز هم سرما خوردگی کولوچه عسلیم. ناراحتاز پنج شنبه ارمیا بدجور دچار گلو درد و گوش درد و خلاصه سرفه های ناجور شده بود. تب زیادی داشت  krank01.gif  و همش توی خواب ناله می کرد. الهی بمیرم نمی دونید چه حالی داشتم وقتی این طفل معصوم رو توی این وضعیت می دیدم. جوجه مامان یه آمپول هم نوش جان کرد.medz.gif تازه خوب شده بود ها ولی به قول یکی از همکارام تا یکی از توی کوچه رد می شه و عطسه می کنه این کولوچه ویروس رو با کمال میل دریافت می کنه. 

دیروز هم که مرخصی گرفتم تا حالش بهتر بشه.

ای ی ی ی بد نیست. دیگه تب نداره ولی گلو دردش خوب نشده. امروز صبح که می خواستم  بیام اداره به خاطر گرفتگی بینی بیدار شد و دید من لباس بیرون پوشیدم. طفلی رفت توی فکر. مثل این آدم بزرگا ولی هیچی نگفت. بابایی هم بلافاصله بردش توی آشپزخونه و سرگرمش کرد تا من برم. می دونین که آشپزخونه مکان مورد علاقه شه . دلم موند پیشش. الهی بگردم. بغض گلومو گرفت...گریه

این چند شب خوب نخوابیدم همش تب جوجه طلاییم  رو چک می کردم. کاش زودتر خوب شه.دلم براش می سوزه. ولی به قول دکتر بچه تا 3 سالگی یه هفته خوبه و یه هفته باید سرما بخوره تا بدنش مقاوم بشه. چه می دونم از این حرف ها.

سعی می کنم فردا با عکس های قشنگ گلم بیام و در ضمن به همتون هم سر بزنم.

پس فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی سید کوچولو
9 بهمن 90 14:31
حق داری ناراحت باشی. همه سرماخوردگی و بیحالی شون یه طرف این ناله های تو خوابشون یه طرف. دل ادم کباب میشه. زود زود خوب میشه و یادتون میره


آره به خدا. ممنون از لطفت عزیزم.
مامان اميرحسين
9 بهمن 90 18:04
عزيزم اميدوارم زود زود خوب شه كلوچه من منتظر عكسهاي خوشگلشم


سلام.ممنون.ایشالله.
لطفا" فیلتر نفرمایید!!!
10 بهمن 90 9:10
سلام خوبید؟
امیدوارم خدا همیشه ارمیا رو واستون نگه داره.
شاید دیگه نتونم بهت سربزنم.
اگه دیگه نیومدم..
پس خداحافظ همین حالا...


سلام. چی شده؟؟چرا؟ دیدم وبتون باز نمی شه. مشکلی پیش اومده؟؟؟
مامان احسان
10 بهمن 90 13:58
سلام امیدوارم زودتر سرحال بشه راستی شما کجا کار میکنید؟


سلام. ایشالله.من کارمند وزارت صنعت معدن و تجارت هستم.
محمد
10 بهمن 90 14:28
امیدوارم ارمیا خان بهتر شده باشن شاد باشیدوسلامت
مامان رومینا
10 بهمن 90 18:16
ایشالا که کلوچه مون زودی خوب شه


ممنون خاله.
مامان آینده
10 بهمن 90 23:15
انشاا... جوجه طلایی زود زود حالش خوب می شه دوستم


مرسی دوستم.
مامان ایلا
11 بهمن 90 8:59
بلا به دور . خسته نباشی مامانی گل . خدا رو شکر که کولوچه بهتر شده . همه مامانای شاغل همین طورین عزیزم خیلی نگران نباش


سلام.مرسی عزیزم.ممنون از همدردیت.
مامان زینب
12 بهمن 90 10:25
کاملا درکت میکنم
خیلی سخته
اصلا خود ادم هم وقتی بچه اش مریضه حال و حوصله هیچکاری نداره دیگه
ایشالا زود زود خوب شه[h
واقعا همین طوره. ایشالله زینب جان هم خوب میشه.
مامان اميرحسين
12 بهمن 90 11:03
خصوصييي