ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

4 روز تا يك سالگي

1390/10/13 12:54
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــازسلام مامانم. عسلم. شكلاتم. گل گلم. جوجه طلايي من. كولوچه عسلي شيرينم و همه كس من. 4 روز ديگه يك ساله مي شي. يك سال از اومدنت مي گذره و من ممنونم از اينكه تو فرشته كوچولوي من با اومدنت يه دنيا قشنگي رو برامون آوردي. نمي دونم چي بايد بگم و چطور اين حس لطيف با تو بودن رو بايد تشريح كنم. عسلم ،‌ پسرم يادش به خير پارسال اين روزها لحظه شماري مي كردم تا بياي ،‌هر دقيقه كه مي گذشت و حس مي كردم بهت نزديكتر مي شم دنيا برام معناي ديگه اي پيدا مي كرد.

و روزي كه روز موعود بود برام و بدون دلواپسي خودم رو سپردم به خدا و توي اتاق عمل آماده شدم براي اينكه زودتر ببينمت.

و لحظه اي كه صداي گريه ت رو شنيدم و دكتر محمدي بهم نويد اومدنت رو داد و گفت : مبارك باشه پسرت به دنيا اومد،‌حالا براي اونهايي كه دوست دارن بچه دار بشن دعا كن و من غرق در گريه و ذوق از شنيدن صداي يه موجود بي پناه و كوچولو براي همه كسايي كه توي ذهنم بود دعا كردم. انقدر برام صداي گريه ت عجيب بود كه با گريه تو گريه مي كردم و مي گفتم جانم مامان جانم. و پرستار تحت تاثير من بهم نگاه كرد و گفت : مادر مادر.

و لحظه اي كه ديدمت و حس كردم تو هم  به من نگاه مي كني و انگار تو هم لحظه شماري مي كردي براي ديدن من.

و  حالا يك سال از با هم بودنمون مي گذره و چه شيرينه زندگي من و بابايي از با تو بودن.

روز تولدت سه شنبه ساعت 9:35 صبح بود و 4 روز ديگه يعني 4 شنبه تولدته و ما تصميم گرفتيم 5 شنبه رو برات يه جشن كوچولو بگيريم و مهموني بديم. اميدوارم بهت خوش بگذره و به همه مهمونامون هم همين طور.

و اما چند تا عكس از اون روزها.

چند ساعتي بود كه آورده بودنت اتاق ( بيمارستان نجميه )

   

اينجا 3 روزه بودي و توي خونه خودمون هستيم

33 روزگيه عسلم

اين هم حمام 40 روزگي

3 ماه اول زندگيت كه باهات هوش كار مي كردم

تازه روي شكم مي خوابونديمت تا گردنت سفت بشه.

اولين پارك زندگيت

اولين سفر زندگيت به آب اسك توي 5 ماهگي

اولين غذايي كه خوردي و از مزه ش متعجب شدي

اسب سواري توي خيابان حرم عبدالعظيم

اولين باري كه تونستي بشيني

و الان كه در آستانه يك سالگي هستي وماه شدي. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

راستی یه فرسته دیگه هم همزمان، البته ٢٥ دقیقه زودتر از ارمیا به دنیا اومده و مامان و بابای خوب این نی نی هم در تکاپوی جشن یک سالگی اون پسر گل هستن. اون پسر ناز و دوست داشتنی آقا پارسا ست. پارسا جان تولد شما هم مبارک گلم.

http://parsa-joon.niniweblog.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مریم
10 دی 90 11:41
سلام عزیزم . ماشالله پسرت روز به روز داره خوشگل تر میشه.خدا برات نگهش داره . فقط من تو این فکرم که چطور جرات کردی رو اسب بنشونیش!!!
یه سالگیش هم مبارک باشه


سلام عزيزم. ممنون.وبت باز نشد. دوست داشتم بيشتر با هم آشنا بشيم.
مامان علی
10 دی 90 17:29
سلام عزیزم. چندبار اومدم وبت باز نشد . مراحل رشد ارمیا جون دیدنی بود هرروز بهتر از دیروز. تولدش رو تبریک میگم شاد باشی


لطف داري عزيزم.
مامان مهرناز
11 دی 90 8:33
واي ماشالله به اين گل پسر ناز. با ديدن عكساي نازش لبخند روي لبام اومد و پسر خودمو مجسم كردم كه تا 3 ماه ديگه مياد توي بغلم. تولد ارميا جون مبارك باشه از طرف من يه بوس آبدارش كن.


ايشالله ني ني گلت به سلامتي به دنيا مياد. ممنون گلم.
مامان آیلا
11 دی 90 11:30
کولوچه کوچولو تولدت مباررررررررررررررررررررررکان شا اله تولد 120 سالگیت . راستی از اولب خوشگل بودی بزرگ تر که می شی خوشگل تر می شی


سلام خاله. راست ميگي؟ممنون
سمانه مامان پارسا جون
11 دی 90 12:28
سلام مامانی خوبی؟
گل پسرمون خوبه؟
عکسهاش خیلی جیگرن
چون خودش گله عسلم
ببوسش از طرف من
راستی ممنون بابت این کار قشنگت محبت کردی عزیزم
پس پیشاپیش تولدشون مبارک


سلام عزيزم. خواهش مي كنم.دوستون دارم. تولدشون مبارك.
مامان گیسو
11 دی 90 14:18
سلام عزیز دلم پیشاپیش منم تولد این عزیزمو تبریک می گم
الهی 120 سالگیشو جشن بگیری
می بوسمت


ممنون خاله جون. دوست دارم.
مامان گیسو
11 دی 90 14:18
رمز 25546
مامان گیسو
11 دی 90 14:19
خصوصی رو چک کن
محمد
11 دی 90 14:35
شاد باشید وسلامت


ممنون از شما.
مامان آینده
11 دی 90 14:56
پیشاپیش تولدت مبارک جوجه کوچولو ! یادش بخیر یک سال پیش منم منتظر تولدش بودم . چه ذوقی داشتیم تو اتاق با همکارا !!!


آره يادش به خير. ممنون خاله زهرا جونم.
فیروزه
11 دی 90 15:25
سلام.
ماشاالله ! واقعا بچه ی 3روزه ی به این قشنگی ندیده بودم تاحالا! هر روز هم قشنگ تر از دیروز.
ایشالله همیشه سلامت باشه.


ممنون از شما.
فرناز/ مامان ریحانه
11 دی 90 15:42
سلام به به چه روزای شادیه این روزای تولد.

می بینم که با مامان پارسا دست به یکی کردین

تولد این جوجه های نازنازی مبارک باشه ایشاا...

ارمیاجونم تولد قشنگت پیشاپیش مبارک باشه خاله


سلام خاله.ممنون از شما. آره تولد دوستم پارسا هم هست.
مامان عرشیا
11 دی 90 22:02
ارمیا جون پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم خیلی آقایی عزیزم انشاا... صد ساله شی.


ممنون خاله جون.
خاله هدي ياسمين زهرا
12 دی 90 0:00
ماه كوچولو هميشه زيبا بتاب خيلي سرم شلوغه ولي هرجوريه روز تولدت ميام و يه بوس گنده برات ميفرستم


واي خاله خيلي ماهي. ممنون.
مامان آريا
12 دی 90 10:14
سلام عزيزم چهار روز مونده به يكسالگيت مبارك عزيزم خيلي نانازو خوشملي ماماني اسفند يادت نره
راستي ماماني آرياي منم توي نجميه بدنيا اومده


سلام گلم. ممنون.راست ميگي.خدا آريا رو برات حفظ كنه.
مامان آريا
12 دی 90 10:14
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم



سلام عزيزم. حتما.راي دادم.
مامان آناهل
12 دی 90 18:45
ما رو هم برا تولد خبر کنید من عاشق جشن تولدم . هوراااااااااااااااااااااااااااااااا


حتما خاله.ممنون
فرنوش
12 دی 90 20:47
سلام عزیز دلم خوبی؟عشق من چطوره؟الهی قربونش بشم پیشاپیش تولدش مبارک انشالله 120 ساله بشه این گل پسر خوشگل
خاله جون چقدر قیافه الانت با نوزادیت فرق کرده ها قربون اون شکل ماهت بشم وروجک

راستی فرشته من این ماه نیومد با خودکار قرمز نامه نوشت که مامان من نتونستم بیام


ممنون عزيزم. عيبي نداره شايد فرشته كوچولوت كار داشته .مياد فرنوش جان .اميد داشته باش.
مامان علي
12 دی 90 22:03
تولد ارمياجون هم پيشاپيش مبارك . مي خواستم با تم زنبوري واسش جشن بگيرم وسايلاشم خريدم . الگوها رو هم از ني ني سايت گرفتم ولي به دلايلي نتونستم مهموني بگيرم. مي خواستم واسه علي ماشين شارژي بخرم ولي زوده دوست دارم بزرگتر بشه با خودش واسش بخريم . تاب هم خوبه . من و بابايي علي يه دوچرخه ، چادر كه شبيه خونه هست و الاغ بادي واسش خريديم . انشاءا..جشن تولد ارميا جون حسابي بهش خوش بگذره .


به به تم زنبوري خيل قشنگه. عيبي نداره سال بعد ايشالله.تولدش هم مبارك باشه.كادوهاش هم مبارك.
مامان حارث
13 دی 90 10:07
پيشاپيش تولدش مبارك
انشاا... صد ساله شی


ممنون گلم.لطف كردي.
مامان امیرحسین
13 دی 90 11:32
عزیزم قشنگم نازگلم تولدت مبارک...


مرسي خاله جونم. به امير حسين دوست خوبم سلام برسون.
مامان رویا
13 دی 90 11:45
سلام
ماشالله ماشالله ماشالله
دلم میخواد تا میتونم این جیگری رو بوس کنم ماشالله
خدا بهتون ببخشه
تولدشم پیشاپیش مبارک
بهم سر بزنید خوشحال میشم


سلام عزيزم. ممنون از لطفت.چشم حتما.
مامان رویا
13 دی 90 12:27
می لینکمتون جیگر
محمد
13 دی 90 14:33
شاد باشید وسلامت
نگين
13 دی 90 16:53
دوست خوبم سلام اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد.
دوست مهربون
13 دی 90 17:58
چه پسر نازی کلی خندیدیم.وب زیبایی براش درست کردید
مامان زینب
13 دی 90 18:57
توی تک تک عکساش یه عالمه حس قشنگ بود
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 دی 90 8:18
تولدت مبارك گل پسر . انشا الله صد سال زير سايه مامان و بابا زندگي كني و باعث سربلندي و افتخارشون باشي .
مامانی
14 دی 90 8:33
سلام مبارک باشه تولد صد سالگیشو بگیری عکسای مهمونی یادت نره
مامان علی خوشتیپ
14 دی 90 8:37
تولدت مبارک ارمیا جون
مامان هامان
14 دی 90 10:02
تولد تولد تولدت مبارکشیرینم 120 ساله باشی گلم جاداره تولد پارسا جون رو هم تبریک بگم
لطفا"فیلتر نفرمایید
18 دی 90 15:51
من حدودا"3یا4روز ÷یش کامنت گذاشتم و تبریک گفتم ولی الان که نیگا میکنم کامنت من نیست
به هر حال گر چه گذشت ولی بازم تولد ارمیا مبارک


سلام . ممنون. چرا كامنتتون هست دقت نكردي.
مامان آناهل
21 دی 90 23:28
ارمیا ، مامانی داره ثانیه شماری میکنه . من جای تو بودم از این روزا حسابی استفاده میکردم و خودمو براش شیرین میکردم .


اي واي نگو خاله جون.
مامان پارسا
22 دی 90 7:18
چه عکسای نازی
این خاطره ی زایمان واقعاًشیرین و فراموش نشدنیه


ممنون عزيزم.واقعا شيرين و فراموش نشدنيه.
قاسم
10 آذر 94 15:38
سلام خسته نباشی خدا نگهدار تو بچه ات