ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

عزيز جون

1390/8/21 11:42
1,862 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه من و همسري و كولوچه آماده شديم تا بريم پيش عزيز جوني ارميا. عزيز يه زن مهربون و زحمتكشه. همون طور كه توي پست هاي قبلي گفتم ،‌وقتي همسري 6 ساله بوده باباشو از دست مي ده و مادر مهربونش 6 تا بچه رو به تنهايي بزرگ مي كنه و صحيح و سالم تحويل جامعه مي ده. خداييش بزرگ كردن چند تا بچه اون هم از اون 6 تا 4 تاش پسر باشن كار حضرت فيله.

خلاصه كه عزيز الان دورش پر از نوه ست و آخريش هم ارميا بود كه از قضا زن عموي خوبش ( مامان امير حسين ، كه از وقتي وارد اين خانواده شدم اين پسر رو خيلي دوست داشتم و دلم مي خواست ارميا شبيه اون بشه. چون هم خوشگله و هم باهوش.) جديدا يه ني ني توي راه داره و از وقتي فهميديم خيلي خوشحال شديم. ايشالله ني ني نازش سالم و خوشگل و باهوش مثل امير حسين بشه.

عزيز ، ما عروس ها رو خيلي دوست داره و خيلي بهمون احترام مي گذاره. ما هم دوسش داريم. مادر شوهري خوبيه. خداييش كاري به كارمون نداره. اگه از دست شوهرهامون دلخور بشيم شكايتشونو پيش عزيز مي كنينم واون هم كلي پسرهاشو دعوا مي كنه. يادمه سر ارميا كلي منو تقويت مي كرد و برام يه سره مغر بادوم و پسته و فندق مي خريد.

ديروز چند تا عكس از ايشون گرفتم تا توي وبلاگ ارميا بگذارم و هم براي ارميا يادگاري بمونه و هم خودم اينطوري ازش تشكري كرده باشم.

توي راه رفتن به خونه عزيز. ( راستي جي جي قشنگياي ارميا رو ببينين.براش شال وجوراب خوگشل خريدم. )

ايشششششششششش باز مامانم عكاسيش گل كرد.

آخه چقدر دندونامو فشار بدم رو هم؟ منو ميخكوب كردن اينجا و هي عكس ميگيرن.

آخ جون رسيديم.

ببينم ميز عزيز خوشمزه ست.

عزيز هر كاري كرد ارميا براي عكس بره بغلش نرفت كه نرفت.

وايسا ببينم. من عزيزمو دوست دارم ولي الان مي خوام بازي كنم.

اين هم چند تا عكس از ارميا و بابايي جوني كه خيلي دوسشون دارم.

اين هم امير حسن و سينا پسر عموهاي ارميا. ( هر كدوم پسر يكي از عموهاست )

ناگفته نمونه كه عزيز هر سال براي همسري من تولد مي گيره و اين هم عكس تولد پارساله. بابايي و ارميا هر دو متولد دي ماهن وامسال بايد براي هر جفتشون تولد بگيريم. تو جيگمل مامان پارسال اينموقع توي دلم بودي و چند روز بعد هم به دنيا اومدي.

(‌سمت راستيه امير حسينه.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان یاسمین زهرا
21 آبان 90 11:55
همیشه سایشون بالا سرتون باشه و همیشه سالم و خنده رو باشن.
مامان پارسا جون
21 آبان 90 12:26
سلام به ارمیا جون و مامان گلش ایشاا... سایه ی عزیزجون هزار سال بالای سرتون باشه عزیزم تیپ زمستونی ارمیا جونم خیلی بامزست
مامان هامان
21 آبان 90 13:11
سلام عزیزم هزارماشاالله ارمیا جون خیلی نازه خدا حفظش کنه خدا عزیز رو براتون حفظ کنه قدرشو بدونید اگه برات تعریف کنم از ... مطمئنا اشکت درمیاد با اجازه لینکت کردم عزیز دلم
مامان سید کوچولو
21 آبان 90 13:48
اخه نی نی جون یه کم طاقت بیار. بعدا خودت کلی از این عکسا کیف میکنی خب این که عالیه که عکسای کتابو نگاه میکنه. کتابای مقوایی براش بخر.
مامان ابولفضل
21 آبان 90 15:39
مثل همیشه عاشق وبلاگ ارمیا جونم دست مامانی درد نکنه با این وبلاگ ماه
مامان پرهام
22 آبان 90 17:14
سلام! بابا عروس نمونه ولی خدایی اش مادر محمد خیلی خانومه. دوستش دارم. ارمیا چقدر خوش تیپ شده. خوش تیپ تر چون همیشه خوشگل و ماهه دلم براتون تنگه کاش می دیدیم همدیگر رو


ما اينيم ديگه. من هم دلم تنگ شده.نيومدي كه.
مامان گیسو
22 آبان 90 17:25
سلام دوست گلم خوبی؟
خدا سایه مادر همسرتونو بالای سرتون حفظ کنه
قربونش برم من این گل پسرمون هر روز قشنگ تر می شه
بوسسسسس


راست ميگي خاله؟ ممنون.
مامان پارسا
23 آبان 90 1:21
ایشالا که عزیز خانوم همیشه سلامت و شاد باشن ،توی عسها هم قیافه ی زحمت کش و مهربونی دارن
برای ارمیا خان شیطون و ناااااااااااااز


مرسي خاله جوني.
مامان آرینا
23 آبان 90 1:34
سلام به ارمیا ومامان مهربونش. پسره خیلی نازی دارین. خوشحال می شم به ما سر بزیند.
مامان
23 آبان 90 10:11
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان آرینا
23 آبان 90 11:23
سلام. ممنون به ما سرزدید. با افتخار لینکتون کردم.
مامان مهرناز
23 آبان 90 12:17
آخی چه عزیز مهربونی داره این ارمیا گلی ما. امیدوارم ارمیا جون وقتی بزرگ شد قدرشو بدونه.
فرنوش
24 آبان 90 15:34
سلام عزیزم خوبی ؟آقا موشه خوبه عید غدیر مبارک انشالله همیشه سایه عزیز جون بالای سرتون باشه ارمیا گلمو از طرف من ببوس
مامان آریان جون
24 آبان 90 22:22
خدا حفظشون کنه.هم عزیزجونی رو هم بابایی و ارمیا رو. امیدوارم همیشه خوش باشین. راستی عسل خاله تولد خاله هم دی ماهه.پس واسه ما سه تا تولد بگیرید
مامان علي
25 آبان 90 1:57
واي چه عزيز جون مهربوني . تولد بابايي ارميا هم مبارك . چه جوراب و شال خوشگلي ماماني واست خريده.
مامان آناهل
30 آبان 90 13:50
وای چه بابای خوشرویی . خوشبخت باشین عزیزم همیشه همیشه .


مرسي عزيزم.خيلي هم مهربونه. خيلي دوسش دارم.