ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

خوبه دختر نشدي!!!

1390/6/23 12:51
675 بازدید
اشتراک گذاری

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ قبلا گفته بودم كه كلوچه عسلي مامان عجيب عاشق لوازم آرايش و...           شده و يكي از وسايل بازي و سرگرمي ايشون همينه. اگربخوام ساكت يك جا بشينه تا كار مهمي انجام بدم ، ناچارا اين لوازم رو مي ريزم جلوش تا سايلنتش كنم. مي دونم كار درستي نيست ولي حواسم جمعه كه يك وقت اون ها رو توي دهنش نكنه. خلاصه عكس هاي اين پست رو همين موقع ازش گرفتم. يك عكس هم قبلا گذاشته بودم كه باز اين جا به نمايش مي گذارم.

       

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ راستي حال ارميا بهتر شده و فقط كمي گرفتگي بيني داره. از خاله هايي كه منو دلداري دادن جا داره همين جا تشكر ويژه كنم. ممممممممممنون. از طرف ارميا مي بوسمتون ودوستون دارم. Valentine balloonsالبته از طرف خودمم دوستون دارم.Valentine I love you sign

 

 

اين هم عكسي كه قبلا تو پست مهموني خونه عزيز گذاشته بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی
21 شهریور 90 13:04
سلام عجب من امروز متوجه شدم که ارمیا جون سه روز از امیرعلی ما بزرگتره
( زهرا )مامان آینده
21 شهریور 90 13:15
جوجه کوچولو خوشحالم حالت خوب شده ، پدر قاصدک منم نگرانت بود و بفهمه حالت خوبه خیلی خوشحال می شه عزیز خاله!
مامان ابوالفضل
21 شهریور 90 19:26
نازی چه پسمله شیطونی واقعا خوبه دختر نشدیا گل پسر
مامان پرهام
21 شهریور 90 22:23
سلام خوبه والللاااااا! آخه پسر و این کارااااااااا؟ الهی دورت بگردم! پس کی می ایی مشهد پیش پرهامی؟
بابای مهرسا
21 شهریور 90 23:10
ممنون که به وب من سر زدید....بیا به وبم ..التماس دعا
مامان پارسا
22 شهریور 90 0:39
عجب چیزایی دوست داره این فسقلی
خاله ياسمين زهرا و ني ني نخودچي
22 شهریور 90 10:39
ماشااله ارميا خيلي ماهه! مامان ارميا جون توجه دارين،‌ ني ني ماه شما شباهتهاي ظاهري زيادي به ني ني ياسي ما داره هم خوشگله هم تپليه. كلاً ماه شب چهاردهه! راستي از شكلك خوشگلي كه براي ياسمين فرستادين ممنونم.
مامان آیلا
22 شهریور 90 11:57
چه بانمک حالا دختر می شد چه کارها که نمی کرد بلا
مامان سایان
22 شهریور 90 13:54
عزززززززززززززززززززززززززیزم چقدر بانمکی نازی اااااااااای جونم عاشقتم
مامان یکتا
22 شهریور 90 15:10
سلام خاله جان خوبی عزیزم تو خودت بدون ارایش خوشکل هستی احتیاج به ارایش نداری گلم
بابای مهرسا
22 شهریور 90 22:22
سلام تو وب منتظرم زود باش بیا خودت ببین....
زهره مامان هلیا
23 شهریور 90 0:12
بخورمت ارمیا چقدر ماه شدی شیطون
بابای مهرسا
23 شهریور 90 12:35
ممنون ..........
مامان پارسا جون
26 شهریور 90 12:41
پسر منم همین جوریه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک لحظه هم نمیتونم به خودم برسم