ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

چند تا عكس از كلوچه

1390/6/2 11:29
1,675 بازدید
اشتراک گذاری

ارميا: واي خداي من آخه چقدر اين مامانم منو دوست داره. همش از من عكس مي اندازه. منم كه تا دوربين رو مي بينم خودمو لوس مي كنم و ژست ميگيرم. آخه از فلش زدن دوربين خوشم مياد.

 

 

 

مامان از ورزش كردنمم عكس بگير. ببين چقدر پامو بالا مي برم.

animations gym

 

حالا پايين.

مامان جان اين كارها رو كه مي كني دلم مي خواد يه لقمه چپت كنم. قربون اون چشماي نازت. خيلي دوست دارم خوردني من.

 

 

بگذار ببينم مي تونم اينو بكنم. آخه خرسي من يه چيزي چسبيده بهش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیه مامان آرمیا
2 شهریور 90 12:22
سلام وای که چه نینی بانمکی این ارمیا. یعنی آرمیای منم به دنیا بیاد مثل نی نی تو با مزه میشه؟!؟!
مامان گیسو
2 شهریور 90 12:54
سلاممممممم عزیزم ای جانمممممممم کلوچه خاله می خورمتاااااااااااا بوسسسسسسسسسس
مامان آناهل
2 شهریور 90 15:20
وای چه پسر نازی . چه لمی داده. آدم خوابش میگیره . منم شما رو لینک کردم. بوس
گل یاس
2 شهریور 90 23:46
سلام عزیزم ممنونم که به من سر زدی خانمی ای جانم چه پسمل نازی دارین انشالله زیر سایه پدر و مادر داماد بشه این گل پسر عزیزم پرهام کوچولو رو دیدم خیلی نازه ماشالله خانمی مامان پرهام سقط هاش چند وقته بودن ؟بعد از دومین سقطش چند وقت بعدش باردار شد ؟
مامان یاسمین زهرا
3 شهریور 90 17:43
ماشاا..... تو خیلی نازی گلم. خوشحال میشم به وبلاگ دختر من هم سربزنید و نظر بدین.ممنون
زهره مامان هلیا
4 شهریور 90 1:23
ارمیا تو همه عکسا نمک شدی آدم دلش می خواد بخورتت
مامان النا
4 شهریور 90 15:47
سلام واااااااااای چه پسمل خوشکلی خدا حفظش کنه به النای منم سر بزن خوشحال میشیم
مامان پرهام
4 شهریور 90 16:31
سلام خوشمزه ی خامه ای! پس کی می ایی پیش پرهام و خاله؟
مامان علي
4 شهریور 90 18:31
ماشاءا... ني ني نازي داريد. از طرف من ببوسش . تقريبا با علي من همسنه . اگه اجازه بديد شما رو لينك كنم.
خاله مهناز
20 شهریور 90 1:46
سلام مامان ارمیا جون همه عکسها رو چند بار نگاه کردم هزار ماشااله یکی از یکی دیگه خوشگلتر انشا اله ک همیشه شاد وخندون و سرحال باشه.اون لپهای قشنگشو ببوس.ب