ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

کلی عکس بهاره با تاخیر

1393/3/4 9:31
629 بازدید
اشتراک گذاری

کولوچه های من ببخشین که انقدر دیر اومدم تا خاطرات قشنگتون رو ثبت کنم. آخه یه ذره تنبل شده بودم. این روزها دارم یه تصمصم هایی می گیرم که ذهنم رو خیلی به خودش مشغول کرده. فعلا حرفی نمی زنم تا تصمیم نهاییم رو بگیرم. تصمیم من فقط به خاطر شما گل پسرهای خوشمل مامانه.

یه سری عکس دارم از چند بار ددر رفتن با شما عسلهای من که تعدادیش رو که مربوط به بوستان ولایته ، توی این پست براتون می گذارم.

داداش ایلمان خورده بود زمین و ارمیا داشت بلندش می کرد

جوجه ها چاله کنده بودن و داشتن گل می کاشتن

ماشین یه نی نی رو گرفته بودن و دیگه بهش نمی دادن خودش بازی کنه. طفلی نی نیه گیر این دو تا داداشی افتاده بود.

دایی مهدی در حال تخمه خوردن و جوجه ها در پس زمینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرنوش
6 خرداد 93 20:34
ای جونم وقتی لباس یه جور میپوشن خیلی بیشتر شبیه هم میشن الهی دامادشون کنین