ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

هوا دلچسبه

1392/11/29 9:30
313 بازدید
اشتراک گذاری

روز یک شنبه بنا به دلایلی نرفتم اداره و به اجبار موندم خونه. چون بابایی رو بدون هماهنگی فرستادن تبریز و کلی هم من رو به دردسر انداختن. بماند که رئیس محترم شاکی شد و چون تازه 2 روز به خاطر سرماخوردگی ایلمان مرخصی گرفته بودم و هر روز هم یک ساعت مرخصی می گیرم تا برم خونه و زودتر به جوجه هام برسم دیگه مرخصی هام هم ته کشیده.

خلاصه کولوچه هام حوصله شون سر رفته بود و رفتیم خونه مامانی و بعد با مامانی رفتیم پارک تا ارمیا و ایلمان کمی توی این آب و هوای دم عید بازی کنن.

خدا رو شکر بهشون خوش گذشت، بعد از شام هم آقا جونم ما رو رسوند خونه و ارمیا چنان از نبود بابایی دلش گرفته بود همش بی دلیل گریه می کرد و با خستگی تمام هم نمی خوابید. ایلمان هم خوابش میومد و مونده بودم چطوری بدون کمک همسری جوجه ها رو بخوابونم. خلاصه هردوشون رو کنار خودم خوابوندم و شروع کردم قصه شنگول و منگول رو گفتن. قصه که تموم شد ارمیا باز گفت که نمی خوام بخوابم. آخه اگه بریم توی اتاق بخوابیم من می ترسم. گفتم مامان جان مگه من پیشتون نیستم؟ گفت آره، خیالش رو راحت کردم که تا مامان هست نگران هیچی نباش و بخواب و بعد چسبید بهم و خوابید.

ایلمان هم طول کشید تا بخوابه. خلاصه خدا رو شکر کردم که سایه محمدم بالای سرمون هست. اولین بار بود که همسری شب خونه نبود. بچه ها که خوابیدن دل خودم هم گرفت و نشستم یه دل سیر گریه کردم و بعد خوابیدم. ساعت 4 صبح بود که همسری رسید خونه.

ایلمان مامان خودش از پله های سرسره می رفت بالا

بعد از کلی بازی مامانی صداشون کرد تا برن و خوراکی و آب بخورن. اون دیوار پشتی هم مهد ارمیاست که اون روز چون دید من خونه ام نرفت که نرفت

ایلمان بطری رو گرفته بود و رفته بود و می خواست باهاش سر هم بخوره و حین سر خوردن آب هم بخوره. این کار رو از ارمیا یاد گرفته بود بلاچه.

بطری رو تا کجا هم کرده توی دهنش

ارمیا هم که یه دوست پیدا کرد به اسم پریسا و همش با اون بازی می کرد و با هم کیک و نون هم می خوردن و می خواست کیکش رو مثل پریسا بگذاره توی جیبش و از جیبش هم همش می افتاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
29 بهمن 92 13:32
همیشه به گردش وبازی کلوچه های خوشمزه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله مهربون.
مامان ایمان جون
29 بهمن 92 16:36
ایشالا سایه ی همسری مهربون همیشه بالای سر شما و کلوچه های شیرینتون باشه
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون گلم. لطف داری.
♥مامی ملودی جون ♥
1 اسفند 92 0:42
انشا الله همیشه کنار هم خوش باشین . من که اگه همسری یه شب خونه باشه تعجب میکنم چون عادت دارم نباشه خخخخخخخخخخخ
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
الهی بگردم.
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
1 اسفند 92 8:36
عشق هامن چطورین دلم واستون تنگ شده
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
دل ما هم.
سولماز
2 اسفند 92 21:56
سلام شاد وخوش باشید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
سلام. ایشالله همیشه سلامت باشن.چشم.
مامان آیلا
3 اسفند 92 10:24
ان شااله سایه هر دو تون رو سر بچه ها باشه . خدا رو شکر مه به بچه ها تو پارک خوش گذشته . اینه دیگه از فرصت استفاده کردن و نرفتن به مهد
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
ممنون خاله جون. خدا رو شکر به بچه ها توی پارک خوش می گذره.
محمد
4 اسفند 92 9:15
11ماه گذشت… بعضی ها دلشان شکست بعضی ها دل شکستند خیلی ها عاشق شدند و خیلی ها تنها خیلی ها از بین ما رفتند خیلی ها به جمع ما اضافه شدند گریه کردیم، خندیدیم گاهی زندگی بر خلاف آرزوهایمان گذشت و… از همه آن خاطره ها فقط 25 روز باقی مانده! صمیمانه از درگاه خدا آرزو دارم نوروزی که پیش رو دارید، آغاز روزهایی باشند که آرزویشان را دارید. . .
مامان ارميا و ایلمان
پاسخ
انشاءالله برای شما و خانواده محترمتون هم سال پر از خیر برکتی باشه و در پناه خدا شاد زندگی کنین.
مامان روژینا
13 اسفند 92 11:34
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____