ارمیا، کولوچه عسلی ارمیا، کولوچه عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
ایلمان،کولوچه مرباییایلمان،کولوچه مربایی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ღ کولوچه های مامان ღ

یازدهمین ماهگرد تولد ایلمان ( عید قربان )

1392/7/27 11:55
705 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیز با تاخیر عید قربان رو به گل پسرهای خودم و همسری و همه دوستان خوبم تبریک می گم. روز خیلی خوب و به یاد ماندنی برای من همسری بود، چون یازدهمین  ماهگرد تولد ایلمان بود و تصمیم گرفتیم چون تولد یک سالگیش ( 24 آبان ) توی ماه محرم و مصادف با تاسوعا و عاشوراست، توی این عید سعید یه کیک بگیریم و یه جشن کوچولوی خودمونی خونه مامانی داشته باشیم. ایشالله 14 دی ماه که تولد ارمیاست، تولد 2 تا کولوچه ها رو اون روز جشن میگیریم.

این از حمام روز عید. عافیت باشه کولوچه های شیرینم

 

نمی دونستیم شمع چند رو باید بگذاریم روی کیک بنابراین 2 تا از این شمعها رو گذاشتیم که مثلا یازدهه.

همش می خواست انگشت بزنه به کیک

ارمیا به جای داداشی شمع رو فوت کرد

بعدش هم که ارمیا ، ایلمان رو کرد کیک و داشت بسته بندیش می کرد

 

راستی این نقاب ببعی رو هم توی مهد به ارمیا داده بودن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سیمهدی
27 مهر 92 11:04
سلام مامان ارمیا و ایلمان عزیز . باشه خواهری تحویل نگیر .دیر یا زود ارمیا و ایلمان عروسی میکنن .تنها میمونی منم که نمیام وبلاگت سر بزنم فک کردی من بدجنسی بلد نیسم


ای بابا. حالا من دختر ندارم و عروسها قراره پسرهامو ببرن درست. دیگه شما داغمو تازه نکن. شایدم انقدر عروهام دوستم داشته باشن که.... خدا رو چه دیدی؟!!!!!!!!!
♥ مامی ملودی جون ♥
27 مهر 92 12:49
ای جونم ماشا الله چقدر شد تولدش . مبارک باشه عزیزای من


ممنون خاله جون.
محمد
27 مهر 92 14:44
عید قربان مبارک
همچنین پیشاپیش عید غدیر مبارک
ودر آخر 11 ماهگی ایلمان مبارک
شادباشیدوسلامت


ما هم تبریک میگیم عمو. ممنون.
مامان امیرعلی
27 مهر 92 15:38
تولدتون مبارک پسرطلاها


ممنون خاله جون.
nilo
28 مهر 92 19:22
با کمي تاخير عيدتون مبارک راستي ايشالا بتونين تولد 120 سالگي اين پسري ها رو جشن بگيرين


ممنون گلم. ایشالله.
مامان آیلا
29 مهر 92 9:14
مبارکه آقا کوچولو چه کیک خوشگلی


مرسی خاله جونم.
مامان پرهام
29 مهر 92 19:47
من قربونت برم با اون کلاه به سرگذاشتنتون. جای بچه ی من اونجا و تولد علی خالی بوده!


واقعا جاتون همیشه خالیه.
فرنوش مامان آنوشا
7 آبان 92 0:11
عزیز خاله 11 ماهگیت مبارک الهی 120 ساله بشی مموش من

تازشم مامان مهربون آنی قول میده عروس مهربونی باشه در جواب اون کامنت اولی گفتم


وای خاله راست میگی؟ ارمیا هم قول میده که داماد خوبی براتون باشه.